Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauwwwwwww
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Gefeliciteerd meid…HELEMAAL TOP…
Wanneer ben je uitgeteld?
Ik kom op 16 januari uit :inlove:
Zit bij de tickers te kijken haha, durf em niet goed aan te maken :roll:
Harstikkeeeeeee zwanger !
Test morgen of overmorgen nog maar eens als je nog niet geloofd, want dan komt er een dikkerreeee streep !
Gefeliciteerdddddd :-* :-* :-*
Mellie… je moet je naam veranderen hoor… “snelle Melle” past beter :mrgreen:
Sodejuu zeggen we dan… toppie hoor! En? is Loek al weer terug van het hyperventileren? :mrgreen:
Mellie, proficiat met je zwangerschap
Oke dan wordt dit topic toch gewoon aprilstoppers, als iedereen er mee eens is. We hebben al een mooi groepje.
@Cell wrote:
Mellie… je moet je naam veranderen hoor… “snelle Melle” past beter :mrgreen:
Sodejuu zeggen we dan… toppie hoor! En? is Loek al weer terug van het hyperventileren? :mrgreen:
Die is van schrik naar bed gegaan :mrgreen:
Die zat te glunderen joh, was echt lief om te zien :inlove:
En dan te bedenken dat ik helemaal niet wilde testen vandaag maar ik stond te kokhalzen in de keuken en dat zag hij en kon ik er niet meer onderuit :shifty:
awwwww :inlove: Lief…Dat had je zo pakweg een jaar gelee niet kunnen denken he
Life is good, having love, growing love en marriage in a row
gefeliciteerd zeg…
:dance: :dance: :dance:
Joehoe mell wat goed. gefeliciteerd. en loek ook. Een streep is een streep. geniet ervan.
had al gefeliciteerd bij het wachten topic maar hier ook!!!
Mellie gefeliciteerd meid!!!
Ik lees “even” bij en kom dan terug…
Hier ben ik alweer. Ik heb niet alles bijgelezen, heb er even de puf niet voor :oops: Ik zag wel dat er een aantal nieuwe dames bij zijn, welkom!!
Hier nog steeds geen :twisted: :twisted: . Ik moet straks nog even naar de stad. Neem ik meteen nog even een test mee. Ben benieuwd…
Spannend dus… :thumbup: :dance:
@Mellie wrote:
@Cell wrote:Mellie… je moet je naam veranderen hoor… “snelle Melle” past beter :mrgreen:
Die is van schrik naar bed gegaan :mrgreen:
Die zat te glunderen joh, was echt lief om te zien :inlove:
En dan te bedenken dat ik helemaal niet wilde testen vandaag maar ik stond te kokhalzen in de keuken en dat zag hij en kon ik er niet meer onderuit :shifty:
Hihihi… :inlove:
Ja wel spannend. Alleen kan ik niet echt zeggen dat ik last heb van kwaaltjes of zo…Hoewel, ik heb al een paar dagen last van wat steken enzo, maar ik dacht dat ik nu eindelijk ongesteld zou gaan worden. Ooohh het is ook zo lastig allemaal.
Jammer ook dat die testen zo duur zijn. Als ie straks weer negatief is baal ik weer dat ik voor niks dat geld heb uitgegeven.
Even iets leuks. Gisteren zijn we weer bij de architect geweest. De plannen voor ons huis zijn nu inzovere klaar dat we nu heel snel de vergunningen kunnen gaan aanvragen. Gelukkig dus wel een beetje afleiding hier…
Marlous, fijn dat jullie eindelijk de vergunningen aan kunnen gaan vragen, nu maar hopen dat dit ook nog een half jaar gaat duren. Wil je nu toch weer testen of wacht je nog een paar dagen?
Ik moet straks even naar Saint-Mihiel. Ik neem dan wel meteen even een test mee. En dan morgenvroeg testen, of vanavond als ik niet meer kan wachten… :mrgreen:
Haaaaa Mellie! Ik zag je banner al voordat ik las dat je ging testen!
Jee wat geweldig zeg! Gewoon helemaal niet ongesteld worden, hup in 1x raak! Gefeliciteerd! :dance: En ook voor loek natuurlijk! :-* Super zeg!
Martine, van harte welkom hier Wat naar zeg, een miskraam
Nou, daar klaar ik toch wel weer een beetje van op. (edit: ik klaar op van het goede nieuws van Mellie bedoel ik natuurlijk, ik las het terug en het stond een beetje raar)
Het weer is nu toch echt wel (om Mellie te citeren) RUK. Ik schiet er spontaan van in een depressietje. Voel me verder helemaal niet lekker, maar ik denk dat het pijntje rond m’n baarmoeder spiegies is, doordat ik me wat gespannen voel de laatste dagen. Als ik aan het werk ben (waar ik dus ook al geen zin in had, gebeurd niet vaak) voel ik het niet en zodra ik weer buiten sta is het terug!
Hee Marlous, nu jij! Test maar vanavond, en anders morgen heel vroeg, wij zitten ook in spanning hoor!
Marlous, ik wacht al op je telefoontje :mrgreen: