Vage streep is ook een streep toch? :shifty:
:dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen:
YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! 8)
Yep!
Voorzichtig gefeliciteerd!
gr. Nienke (inbreker)
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:dance:
Moge,
Mellie, testje opsturen naar je? :mrgreen: Oh ik hooop het zo… zou echt super zijn, hoewel je dan wel zwanger gaat trouwen he… klein bolletje in strakke jurk… mooi!
Mar10ne, Ik vind je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stoer hoor :mrgreen: Zou zelf ook het liefst achter elkaar aan bevallen, maar voozag ook wel wat praktische problemen en zag me bv niet sjouwen met een drielingwagen ofzo…Als ik dan zie hoeveel ik de duowagen nog gebruik…Anderzijds, een kennis van mijn schoonmoeder is onlangs bevallen van alweer een meisje… de oudste is bijna 9, die daarna is 8, die daarna is bijna 7, dan es een zoon van 5, dan een dochter van 3,5 en dan een van bijna 2 en dan nu weer een dochter… geen grapje :shifty:
6 dochters en 1 zoon :mrgreen: Enne… 4 dagen in de week werken als jurist voor de burgemeester he… (petje af) Dat word gewoon geld vragen op de kaart ten bate van een fietskar of bakfiets :thumbup: Zie jou het in elk geval wel doen… super hoor!
Tammy, gezellig he, zo’n meedenkende man Vond het bij de eerste wel es vervelend dat hij zo nuchter was, maar later vond ik het wel lekker. Ik mocht op de naam na, alles zelf bepalen en kon kopen wat ik wilde (mits het geld voorradig was) De naam echter daar had hij echt een dikke vinger in de pap hoor… anders had Aniek, Lineesa geheten en Peter, Conlan.
Sterre, knobbeltje in de nek… :o Dat is nou niet bepaald een gangbare plek… zou zelf erg in de stress raken bij het idee, hoe is je schoonzus eronder?
Minnie, ik zie nu dat ik je vergeten was te feliciteren :oops: Sorry… we zijn ook wel met een grote groep, heeeel gezellig, maar dan zie je wel es wat over het hoofd :-*
Oh enne Tammy, overal zwangeren zien komt ook door het voorjaar… er is altijd een babyboom in de zomer, daar worden altijd de meeste kids geboren en… de dikke winterjassen gaan uit he… dan tekent het wat meer :mrgreen: Ik is ook kok verslaafd… al vanaf 2005 8) weet je… dat is nog de minst erge verslaving die je kan hebben :mrgreen:
Welkom, gewoon bij babbybrabbel een cyclus kalender maken en die naar jezelf mailen… heb ik ook gedaan
Meiden, had het gisteren al in de huiskamer gezet, maar we weten sinds gisteren dat we 20 juni de sleutels van ons huis krijgen :dance: Ben helemaal hyperdepieper…
Gisteren hebben Ruud en ik s’avonds bij Ikea ons badmeubel gekocht, heel mooi hoogglans wit met berken werkblaadjes en een hele grote wasbak. Boven de spiegel nog klepkastjes ook. Helemaal super. Was toch ruim de helft goedkoper dan zo een luxe wasmeubel van gamma ofzo.
Het ligt wel nog allemaal achterin de Touran, Ruud heeft mijn auto mee naar het station en het verzoek of ik het wil uitpakken vandaag…
Zal ook wel moeten want ik moet nog boodschappen doen vanmiddag.
Verder ga ik vanavond naar mijn moeder, behang afstomen en voorbereidingen treffen voor structuurverf. Ga ik haar morgen dan ook mee helpen en dan volgende week donderdag laminaat leggen bij d’r.
Is in mijn eigen belang ook, want zoals het er nu is, kunnen mijn kinderen daar niet met goed fatsoen op de vloer spelen. Hopelijk straks wel.
Ik ga nu gauw ontbijten en me zelf in de kleren hijsen en dan es wat aan de slag. :thumbup:
Jeeeeeeeeeeeeej Mellie en Loek gefeliciteerd!!! :mrgreen: :inlove:
(ik lees af en toe met jullie mee… ben in maart met de pil gestopt dus nu ronde twee… maar ik wil nog niet meeschrijven omdat ik bang ben dat ik dan helemaal nergens anders meer mee bezig ben… Misschien dat ik later nog kom )
Heel voorzichtig bedankt :shifty:
We zijn een beetje in shock en geloven het niet helemaal haha.
Lees steeds dat een streep een streep is… Over een paar dagen toch nog maar even een test er tegenaan voor de zekerheid :inlove:
kwil toch eerst een echt duidelijke streep sien :snooty:
Dit is echt zoooo super vaaaag minimaaal nog minder te zien bij een net andere lichtinval mischien wel mischien niet vaag ik wil het geen streepje noemen… enso
@Loeksel wrote:
kwil toch eerst een echt duidelijke streep sien :snooty:
Dit is echt zoooo super vaaaag minimaaal nog minder te zien bij een net andere lichtinval mischien wel mischien niet vaag ik wil het geen streepje noemen… enso
sssssssssssssst…

Kan nog wel 5 dagen duren voor je een vette vette streep hebt… maar zwanger is zwanger :shifty:
Enne… ik moet zeggen… jullie hoeven in elk geval niet bang te zijn dat je samen niet vruchtbaar bent…
spiraal eruit =zwanger… wowwww :shock: :shifty:
Nou, op de eerste twee testen was dus echt helemaal niets te zien en nu dus een duidelijke vage streep whahahaha
Hmmm… dat zie ik toch niet zo snel gebeuren hoor. 6 is wel errrrrug veel :shock:
Werk trouwens wel 5 dagen in de week 8)
Waaaaattttttttttttt Mellieeeeeeeee!! Ik heb je net nog een pb gestuurd, was misschien handiger geweest als ik eerst eens had bijgelezen… :roll: :doh: Gefeliciteerd!!!
Mar10e, welkom hier!!!
Hahaha, ik moet het hier toch echt eens gaan proberen bij te houden hoor…als ik jullie weer zolang verwaarloos schop me dan even aub… 8)
Oja, ff wat anders, misschien toch de naam veranderen in april 2007 stoppers want ik las dat de mei stoppers toch een apart topic willen…
Mellie, als je het pas wil geloven bij een duidelijkere streep, dan van mij alvast heeeeel voorzichtig toch een beetje gefeliciteerd .
Even bij de felle licht houden en dan kun je het beter zien !
Gefeliciteerd :-*
Bij daglicht zie je het juist beter, tis wel niet goed te zien op de foto maar hier is ie:
Zoals ik net ook al zei, lijkt me toch echt een duidelijke streep!! Yahoooooooooooooo :inlove: :dance: :-*
mellie!!! ik kan mijn hoofd in alle standen houden, maar die streeep staat er toch echt :inlove:
jahoei!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
oooh ik vind het zo leuk voor je :-*
en voor loek ook natuurlijk :mrgreen:
He Mellie, waarschijnlijk gefeliciteerd!!! Een echte liefdesbaby!! Spannend!
Ik vind april 2007 stoppers ook goed. En trouwen met een zwanger buikje lijkt mij superromantisch!!
Martine, welkom hier, babbel lekker mee! Wow, 5 dagen werken en 2 ukkies, petje af, ik dacht dat ik het druk had… haha
Tammy veel plezier in de sauna! Genieten, genieten, zou ook wel weer es een dagje willen! Heerlijk, even helemaal ontspannen!
Cell, klinkt goed je nieuwe badkamer meubel! Leuk lijkt me dat hoor alles bij elkaar zoeken.
Ik ga morgen een dagje vriendinnen doen en shoppen in good old Utrecht, heb er reuze zin in, waarschijnlijk is manlief het hele weekend chaggi vanwege gezeik op zijn werk, vanavond is ie er niet, morgen ben ik er niet, hopen dat zijn humeur op zondag weer een beetje beter is! Ga denk ik voor een draadloze muis en toetsenbord voor zijn computer, hij heeft laten vallen dat hij dat graag wil hebben. Hopen dat het niet de hele dag van dit weer als vandaag is, vreeeselijk! 8)
Namen voor de kids, dat is bij ons een enorm twistpunt. Manlief houdt meer van buitenlandse namen, Italiaans of Engels (Jeremy, Giovanni) ik vind hoe Hollandser hoe beter… hoewel sommige namen ook wel erg mooi kunnen zijn, ik word al iets milder… Tot 2 weken voor Thom geboren werd was het nog een punt, wordt het echt Thom, of toch Senna bijv.? ( als we nog een jongen krijgen wordt het Senna) Meisjesnamen vonden we allebei niet zo moeilijk, zijn we ook al bijna uit. Nou ja, eerst nog maar weer es zwanger worden he…
Tot later!!!
Mellie, nu zie ik je foto: ik zeg: duidelijke streep, dus gefeliciteerd!!!