Goeiemorgen dames,
Hier inderdaad nog geen ongesteldheid. Ik wacht nog een week af en als ik dan nog niet ongesteld ben doe ik nog maar eens een test.
Ik voel me verder wel goed. Op wat buikkrampen en steken in mijn borst na.
Het blijft dus toch nog even spannend hier :?
ohjee, ik in de bonen dus… nou dan blijf ik oook nog even in spanning
Nou dames, net ongie geworden…
En eerlijk gezegd vind ik het niet eens erg, ben blij dat ik ongie ben geworden en me niet zorgen hoeft te maken om mijn bruinverlies :shifty:
Hup naar de volgende rond, nu maar eerst eens lekker trouwen… !
Succes voor de rest…
Mijn nieuwe nod met 23 dagen is nu 1 juni !
Hoop dat ik dan tussen 21 en 24 blijf, want dan ben ik op mijn trouwen niet ongie :oops:
Hallo daar ben ik weer, jammer Femke, volgende keer beter. Nog steeds spannend Marlous… Welkom Truus! Kom maar gezellig meebeppen hier.
Mellie spannend dus…
Heb eigenlijk vrij weinig te melden, valt het jullie ook op hoeveel zwangeren er ineens rondlopen? Overal dikke buiken… mooi gezicht vind ik altijd!
Zal es effe een foto van Thom proberen te plaatsen van zijn vingerverf kunsten toen het nog zulk heerlijk weer was, echt om te gillen van het lachen. Alles zat onder, behalve zijn tekening! :lol:
Kijken of het lukt, tot later, Maggie
Hee, zomaar weer rustig hier…
Ik was gisteren vergeten te vertellen dat mijn zus gisteren geopereerd is aan het knobbeltje in haar nek. Ze hebben met het knobbeltje ook een stuk schildklier verwijderd. De operatie is geslaagd, het knobbeltje moet verder onderzocht worden. Mijn andere zus is gisteravond bij haar geweest, ze was niet erg aanspreekbaar, waarschijnlijk door de morfine. In de wond zit een drain om het wondvocht af te voeren geloof ik.
Ik ben benieuwd of ze morgen al naar huis mag zoals van te voren werd gedacht.
Maggie, ik zie ook overal dikke buiken! Komt vast doordat we er zo mee bezig zijn
Femke, je trouwdag komt nu al erg dichtbij he, nog een maand!
Uskyld, wat cool die foto met de trekker :mrgreen: . Ik zie nu pas dat Mathis maar een maandje ouder is dan Sanne. Spannend, nog steeds niet ongesteld. Of heb je vaker een onregelmatige cyclus?
Tammy foei toch, verslaafd aan KOK :naughty: , ikke helemaal niet hoor :liar: :mrgreen: .
Femke, jammer dus toch niet raak.
Tammy, goed hoor dat je van je afgebijt hebt, toen ze af wilden bellen voor de zonwering. Ik heb zo’n hekel aan dit soort dingen, zelf al te vaak meegemaakt. Of eigenlijk dat een monteur of aannemer helemaal niet op kwam dagen, dus niet eens af belde. Ik snap dat echt niet, klantvriendelijkheid is geloof ik ver te zoeken.
Hé Kim ik had niet door dat jij de wijzigingen in het lijstje bij hield. Ik vroeg me al af hoe 31 en Lia op het lijstje kwam :mrgreen: .
Truusje, welkom hier!
Mellie, wat een gedoe met je jurk zeg. Dat is niet leuk meer, terwijl het zo leuk hoort te zijn. Hoop dat je snel je geld terug krijgt.
Maggie, dat was mij ook opgevallen dat ik zoveel zwangeren zie. Maar denk dat het ook komt omdat ik er zoveel mee bezig ben.
Mellie en krijg je je geld terug?? Of hebben ze weer een ander alternatief aangeboden?
He weer vergeten wat de andere hebben geschreven, volgende keer maar eens op gaan schrijven. Nu even te druk op het werk.
Goedenmorgen dames,
Ben even niet geweest, had niet zoveel tijd, ben blij dat ik me vandaag weer kan melden. Moet nog 1 dagje werken en dan ben ik weer lekker twee daagjes vrij. heb echt zin in morgen dan ga ik lekker saampjes met mijn mams naar de sauna. We gaan er een heel relaxt dagje van maken.
Femke: balen meid, dat je ongesteld bent geworden :twisted:. Wel fijn dat je nu een hele kort cyclus hebt. Hoe lang was die nu?? Ik las het een stukje verder al. 23 dagen als ik het goed heb gelezen. Hoop heel hard voor je mee dat je volgende cyclus tussen de 21 en 24 dagen zit . Lijkt me jammer om ongesteld te zijn op je huwelijksnacht.
Truus welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen. :mrgreen:
Sterre: Gelukkig ben ik niet de enige die een KOK verslaving heeft :mrgreen:. Fijn dat je gordijnen hangen. Ziet het er gelijk af uit, vond ik toendertijd. Hoe gaat het met het niet snoepen?? Ik heb me vanochtend gewogen en ben nu in totaal 3.2 kilo kwijt :dance: , dus zit op de goede weg. Gaat me alleen niet snel genoeg eerlijk gezegd. Sterkte met je zus trouwens. Zal voor je hopen dat er na onderzoek goed nieuws uitkomt .
Lua: Wat leuk dat je vriend ook zo met het zwanger worden bezig is. Hier is dat jammer genoeg niet :(. Wel is me duidelijk dat hij er ook aantoe is, maar het nog heel spannend vind. Hij wil er nog niet teveel over praten. Zeg maar beetrje het zelfde als Cell. Moet maar zeggen wanneer we moeten klussen en hij hoort dan wel wanneer het raak is. Gelukkig ben ik niet de enige die als de dood is voor naalden. Hoop dat er maar niet teveel naalden komen kijken bij het zwanger worden of zijn.
Kim: Hier nog een die met een kladblok alles bij zat te houden :eh:. bedankt voor de tip is toch wel wat handiger.
Cell: Mijn mannetje is net zoals jij beschrijft, wat btereft het bezig zijn met kinderen. stiekum is die er wel mee bezig hoor, alleen dat laat hij niet snel merken . Is peter al wat opgeknapt??
mellie: En en, al iets in aantocht of nog steeds geen :twisted: te verkennen?? Spannend hoor! Hoop natuurlijk dat het raak is.
Marloes: En al wat gesignaleerd of nog steeds niks te zien?? Spannend hoor.
maggie: Ik heb dat al een hele poos dat ik overal om me heen zwangere zie. Denk dat als het begint te kriebelen dat het je dan opeens opvalt.
welkom: Dat had ik ook dat ik vergat wat anderen op hadden geschreven. met de tip van kim ctrl+N indrukken is dit verholpen.
Nou hier eigenlijk ook niet veel bijzonders meer te vertellen. Meld me vanmiddag nog wel even :-*
Wat is het hier rustig :shock:. iedereen lekker druk. Nou ik ga naar mijn werk en meld me waarschijnlijk zaterdagavond ofzo pas weer. fijne dag :-*
Nou, zeker rustig hier, maar dat is al eerder voorgekomen, voor je het weet is het weekend en kun je het weer niet bijhouden
Tammy, veel plezier met je moeder in de sauna, heerlijk hoor, een dagje ontspannen!
Mijn zus mag vandaag weer naar huis, in eerste instantie viel het wat tegen, hoe ze uit de operatie kwam, maar na 2 nachtjes ziekenhuis wil ze toch wel erg graag naar huis en daar heeft ze goed haar best voor gedaan. Aan aandacht niets te kort, ze werkt er nl ook, dus ze had veel belangstelling van collega’s. Ik heb haar zelf nog niet gesproken, ik gun haar maar rust en bel misschien van het weekend.
Tammy, het gaat niet heel goed met het niet snoepen, ik heb zo’n zin in lekkere dingen en ik ben iets van 2 kg kwijt en daar blijft het bij ben ik bang, als ik meer kwijt wil zal ik toch iets meer moeten gaan bewegen. Maar ik ben juist door het slechte weer minder gaan bewegen.
Daarbij komt dat ik me vandaag helemaal niet lekker voel, bleeeehh zeg.
Ik heb vanmorgen alleen 2 uurtjes gewerkt en derest van de dag hang ik op de bank en vanmiddag ben ik ook wat in slaap gesukkeld.
Kweetniet wat het is, maar als ik loop voel ik zo’n beetje bij elke stap een pijntje rond m’n baarmoeder gok ik. Heeft dat met de (naderende) :eisprong te maken? Als ik zit voel ik geen pijn, maar ik ben absoluut niet fit. :?
Oja, mijn dochter was vandaag op schoolreis naar Duinrell, ben benieuwd of ze het droog gehouden heeft! Zometeen komt de bus, ben benieuwd of ze nog files hebben gehad onderweg…dan kon het nog wel eens langer gaan duren.
Nee nog niets te merken van naderende :twisted: hoor
Ik ben wel bek en bek af en heb net dan ook heerlijk 3 uurtjes geslapen.
Het geld van de jurk heb ik inmiddels wél teruggehad dus dat is gelukkig goed afgelopen.
Zo, nu even wakker worden hoor, kom vanavond weer :-*
Mellie, Claudje, Kiddo en Cell hier…nou dan kom ik ook gewoon hoor! :mrgreen:
Even snel voorstellen:
Mijn naam is Martine, ik ben 24 en mama van 2 leuke mannekes van 1,5 en 6mnd. Ik werk een hoop, en geniet nog veel meer van mijn kindjes, vriend en ons nieuwe huis (waar nog een hoop aan moet gebeuren).
Op dit moment gebruiken we geen anti-conceptie. Voornamelijk omdat ik geen hormonentroep in mijn lijf wil (ook omdat we graag nog een derde, en eventueel zelfs vierde, kindje zouden willen)
Vorige week heb ik helaas een miskraam gehad.
We hebben niet echt haast om weer zwanger te raken (we hebben immers nog 2 hele jonge mannetjes, en ik heb sinds kort een hele drukke nieuwe baan), maar zouden het stiekem toch wel weer heel leuk vinden als het wel gebeurt.
We laten het dus een beetje aan het lot over
Het lijkt me hoe dan ook erg gezellig om hier mee te babbelen, en met jullie mee te duimen dat het zwanger worden lukt!
(Op dit moment duim ik erg hard voor Mellie :mrgreen: )
Groetjes,
Martine
@Mar10e wrote:
Mellie, Claudje, Kiddo en Cell hier…nou dan kom ik ook gewoon hoor! :mrgreen:
Even snel voorstellen:
Mijn naam is Martine, ik ben 24 en mama van 2 leuke mannekes van 1,5 en 6mnd. Ik werk een hoop, en geniet nog veel meer van mijn kindjes, vriend en ons nieuwe huis (waar nog een hoop aan moet gebeuren).
Op dit moment gebruiken we geen anti-conceptie. Voornamelijk omdat ik geen hormonentroep in mijn lijf wil (ook omdat we graag nog een derde, en eventueel zelfs vierde, kindje zouden willen)
Vorige week heb ik helaas een miskraam gehad.
We hebben niet echt haast om weer zwanger te raken (we hebben immers nog 2 hele jonge mannetjes, en ik heb sinds kort een hele drukke nieuwe baan), maar zouden het stiekem toch wel weer heel leuk vinden als het wel gebeurt.
We laten het dus een beetje aan het lot over
Het lijkt me hoe dan ook erg gezellig om hier mee te babbelen, en met jullie mee te duimen dat het zwanger worden lukt!
(Op dit moment duim ik erg hard voor Mellie :mrgreen: )
Groetjes,
Martine
:shock: :o :inlove:
Succes liefje…
Als je ze zo mooi maakt als jullie zou ik er ook weer voor gaan!

ik wacht weer trouw tot Celiza 3 is :thumbup:
SUCCES MEIDEN HET IS JULLIE ALLEMAAL GEGUNT!
:-*
Martine, welkom hier. Hopelijk tel je snel weer opnieuw aan en dan een goede zwangerschap.
Pfew…hele opluchting dat ik de zegen van Sas heb :lol:
Goedenmorgen, toch maar wel even kijken hier, kan het niet laten .
Sterre: wat jammer dat het niet zo lekker gaat met het snoepen!! Toch wel goed van je, dat je er al 2 kilo af hebt. Ik weet hoe lastig het soms kan zijn om sterk te zijn. Zoals is aan je banner zag zou het kunnen zijn dat je je eisprong hebt gehad gisteren. Ik heb tot nu toe mijn eisprong niet echt gevoeld dus kan je ook niet vertellen wat je voelt, maar het zou kunnen. Wat fijn dat je zus weer uit het ziekenhuis is! Hopen dat de uitslag goed nieuws is . Heeft je dochter een leuke dag gehad gister?
mellie: je maakt het nu wel heel spannend . Zal voor je duimen :thumbup: dat er een klein wondertje in je groeit. 3 uur op de dag slapen is wel heel veel. Voel je je voor de rest anders?? Fijn dat je het geld voor de jurk terug hebt gekregen!
martine welkom, gezellig dat je mee komt kletsen! Wel vervelend dat je een week geleden een miskraam hebt gehad :hug:.
Nou ik ga lekker douchen en dan straks richting mijn moeder. Heb er echt zin in, lekker ontspannen in de sauna. Heb ook lekker een hoofdmassage gereseveerd van een half uur. Dus het ontspannen gaat zeker wel lukken. Waarschijnlijk meld ik me morgenavond pas weer. Morgenochtend ga ik met mijn moeder en vriend naar ons huisje toe. Mijn moeder had het nog niet gezien en wij moeten nog wat dingetjes opmeten heb er al zin in. S’middags ga ik samen met mijn moeder gordijnen vermaken. Morgen dus ook een leuke dag voor de boeg. Nou fijne dag allemaal :-*
Haai Mar10e gezellig :-*
Hier nog geen duivels hoor, we houden het nog even spannend.
Moet zo wel verplicht gaan testen geloof ik, kreeg even héél erg kotsneigingen en daar was Loek bij :?
Wilde eigenlijk van het weekend gaan testen dus we zullen het zo wel zien… :shifty:
Tamara veel plezier morgen. Leuk om lekker bezi te gaan voor het nieuwe huis.
Ik heb mijn banner weggehaald. Ik had er te veel bij staan, maar de belangrijkste reden is, dat ik weer merk dat het opnieuw zwanger worden een groter punt is dan ik had verwacht. Klussen is nu ook leuker :eh: , terwijl een paar weken geleden nog niet zo hoefde. Nu weet ik dus maar half wanneer ik aan de 28 dagen zit en moet dus gewoon afwachten.
Mellie, en nog meer verschijnselen erbij?
Spannend Mellie! Wanneer ga je testen? :shifty: :mrgreen:
Nu… :shifty: