De april 2007 stoppers :) Al 3 zwanger, nog 15 te gaan!!

IRL?? :oops:

in real life :-*

Minnie : Gefeliciteerd !!!

Hier ff weinig nieuws, ben doodmoe…

Sliep net half op de bank !

Vandaag weinig bijzonders, hier zijn ze druk bezig met de gangen te doen, dus kunnen ook niet gemakkelijk er uit of er in …

Jelle was wakker geworden van de boormachine, normaal kan hij er wel doorheen slapen, maar nu was het weer wennen. Dus gillend wakker. Kan niet meer slapen, dan maar vanavond vroeg naar bedje.

Heb bruinverlies op dit moment. Vorige keer ook gehad, toen heel snel over naar roodverlies, dus ik wacht af… denk dat ik vandaag wel ongie ga worden, zo ja, dan is mijn cyclus maar 21 dagen geweest !

:-*

Ik kwam er even echt niet op!! Nou, ik ben van mezelf soms best onzeker, maar krijg vaak te horen dat ze dat niet aan me merken. Als iets me niet zint laat ik dat ook echt wel weten. pas had ik een zonwering gekocht voor het nieuwe huis en deze moest opgemeten worden. Afspraak gemaakt afgestemd op de verkopers, vrij gehouden van mijn werk en belde ze 5 minuten van te voren af. Nou heb gewoon gezegd je zorgt maar dat er iemand kom, anders ga ik naar een ander makkelijk zat is dat. Vond het wel knap van mezelf, 10 minuten later stond er iemand :P, dus had effect. Nou dames ga naar mijn moeder en dan naar mijn werk. Morgenavond meld ik me waarschijnlijk pas weer. veel klets plezier :-*

Femke: jammer, asl het doorzet, kan natuurlijk ook inestelling zijn :wink:. Maar als het doorzet heb je wel een lekkere korte cyclus, dis van mij is 34 dagen. Nou ga er snel vandoor :-*

Tammy : En terecht dat er iemand moet komen. Heb er zo een hekel aan, neem je een dag vrij voor je werk of wat dan ook, belt degene ineens af … daarom neem je in godsnaampje toch geen vrij :twisted:

Gelukkig hielp het !

Ik hoop ook dat het innesteling zou zijn, maar ga er niet van uit. Vorige X ook gehad (daarvoor de keren niet) en toen werd ik al dezelfde dag nog ongie. Met 21 dagen is niks mis mee, maar vind het ergens alleen maar grappig omdat het met voordat Jelle kwam ook zo ging. Het is dan wel erg lekker kort…

Evens nel, kom vanavond uitgebreid terug hoor :wink:

Minnie gefeliciteerd lieverd :-* :-* :-* Ik heb het lijstje aangepast hoor dat je 33 bent :oops: Ik heb je leeftijd overgenomen uit het april 2006 zwangerlijstje nog :shifty: en dacht nog, volgens mij is er een jaartje al bij, maar wist niet meer of ie toen ook is bijgewerkt vandaar :wink: Maar nu staat er netjes 33 en je NOD op 1 juni :thumbup: Ik zal het lijstje met wijzigingen gelijk ff naar Caro mailen :lol:

Marloes, jammer joh dat je test negatief is :thumbdown: Al is het maar de eerste ronde, we hopen stiekem toch allemaal dat het snel lukt toch :wink: Maar evengoed hopen dat je nu in elk geval wel snel ongi wordt, dan kun je weer opnieuw gaan rekenen en klussen :stuck_out_tongue:

Nou meiden, tot vanavond :-*

Hallo dames,

Ik zou mij graag willen aanmelden bij de tweede kwartaalstoppers 2007. Ik stop in juni met mijn anticonceptie. Ik ga voor het eerst voor een kindje.

Groetjes

Truusje

Hallo Truusje, van harte welkom! Ik zat er net nog aan te denken dat het tweede kwartaal nog lang niet om is!

Tammy, hier ook een verse kok-verslaafde hoor, ik droom er zelfs snachts van! Ik lees zoveel hier, dat dat snachts verwerkt wordt!

Mellie, heel goed dat je geen makkelijke tante bent in dit geval! Schandalig, zo doe je natuurlijk geen zaken en zeker niet met zulke bedragen.

Femke, wat vervelend dat je zo moe bent! Al :evil: :evil: gesignaleerd?

Hier sinds gister weer wat meer ontspannen als het om ‘klussen’ gaat, ik moest blijkbaar even ergens doorheen. Vanmorgen in de bus kreeg ik spontaan last van mijn hormonen bij het zien van een mooie man die ook nog lekker rook! Ben dol op aftershave :mrgreen:

Hoera, de gordijnen hangen! Over hormonen gesproken, hebben jullie ook zo’n last van luchtjes? De gordijnen ruiken naar een nieuwe auto, niet lekker! Door de gordijnen heen ruik ik het lege toetjes bekertje van m’n zoon (aardbeien spongebob yoghurt) dat ongeveer een meter bij me vandaan staat.

Maar, het aanzicht van de gordijnen maakt het luchtje draaglijker, erg mooi vind ik ze! Past helemaal bij onze huiskamer :dance:

Welkom Truus :thumbup: Heb je nog wat meer info voor het lijstje op de eerste pagina?!

tot straks allemaal :wink:

he hallo meiden.

:shock: wat is er toch weer veel geschreven vanavond.

Daar zit ik dan met een kladblokje en een pen alles op te schrijven want dat terug scrollen gaat tot zover niet.

Kan het bijna niet meer bij houden.

Maar vind dit super gezellig.

Gister heb ik toch zo gelachen om mijn vriend.

ligt hij in bed met mijn agenda op schoot en hoor hem hard op van 1 tot 28 tellen. ik vroeg wat hij aan het doen was. nou zegt ie ben aan het uitrekenen wanneer je eigenlijk ongesteld moet worden of beter gezegt niet meeer ongesteld moet worden nod.

Vind het wel leuk dat hij er nu wel weer erg mee bezig is. het is wel eens anders geweest.

Nu weer even regeageren

uskyld jammer dat de :evil: is gekomen.

hoop dat het volgende maand raak zal zijn.

tammy over naalden gesproken. ik ben er ook als de doods voor. zal nog wat worden als ik zwanger zal zijn hihi

Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag

ik zelf geef ook helemaal niks om verjaardagen en ik denk dat ik die van mij ook maar een jaatje ga overslaan.

En helaas word ik aan het einde van deze maand ook alweer een jaartje ouder.

Wel leuk een dvd box van 24

Mellie
Wat fijn dat je nu toch een andere trouwjurk hebt gevonden.

en wat een vervelend mens is dat toch ook.

Je moet gewoon je geld terug krijgen.

Het programma kassa of opgelicht zal ze ook niet leuk vinden. hahaha

Truus Welkom dat je mee komt kletsen

Kimmie mijn nieuwe nod is 2 juni of moet ik jou een pb sturen.

Fijne avond verder

Goeieavond dames,

Ga zo slapen, ben moe…

Maar nog niks te zien hieroooo…

Hoop stiekum toch snel mogelijk want vind dit echt niks zo. Vanmiddag wat bruinverlies, nu niks meer. Wel wat krampjes en gevoel alsof er elke moment wel bloed naar bene kan ploppen :oops:

Nou we wachten morgen weer af !

Trusten dames :-*

Een voor de dames die moeite hebben met reageren omdat ze niet verder terug kunnen scrollen maar dat wel gewoon willen en dus met een kladblokje zitten… Hele simpele optie: Gewoon een nieuw scherm openen (Ctrl+n) en je ene houd je op het topic waardoor je per pagina kunt lezen en dus alles zo bijdehand hebt en het andere scherm houd je op antwoorden en hier typ je dan alles in wat je wilt :thumbup: Zo maak ik altijd lappen tekst, ik heb namelijk ook echt geen olifantengeheugen hoor :stuck_out_tongue:

Ennuh, Lua ik heb het gewijzigd hoor, ik had hem op 3 juni staan :wink: Ik geef het gewijzigde lijstje weer door aan Caro :thumbup: Liever alle wijzigingen ook per pb, want nu ben ik toevallig veel online, maar er zijn ook wel eens dagen dat ik er weinig ben of ff snel lees en dan zou ik eroverheen kunnen lezen :oops: maar voor nu is het gewijzigd :wink: :thumbup:

hihi kimmie dat is een goeie. zover heb ik niet een nagedacht hahaha.

wat ben ik toch een muts.

weltrusten allemaal

Lua, hoe is het met je neefje?

Truus, welkom hier.

Even wat aanvullende info voor op het lijstje.

Ik ben 27 jaar, ga voor de eerste, als het goed is valt mijn eerste NOD op 2 juli.

groetjes

truus

hallo meiden,

Mellie, goed dat je nu je jurk hebt :dance: enne… die dame van ebay :thumbdown: :eh: you go girl, pak d’r maar aan :wink:

Truus, welkom hier… ik was ook 27 toen we voor de eerste gingen, 28 toen ze kwam :inlove:

Uskyld, jammer dat de :twisted: toch zijn gekomen, ben je erg teleurgesteld? of ben je vol optimisme voor de volgende ronde… :-*

Lua, wat leuk dat je ventjuh er dan zo mee bezig is… die van mij niet hoor… op 1 opmerking na dat hij het wel weer leuk zou vinden is hij er niet mee bezig. Hij zegt gewoon… je meld maar wanneer je wil vrijen en dan hoor ik het wel he :lol: Lekker hoor zo een nuchtere rotzak :inlove:

Tammy, zo het hielp dus, goed hoor, op je strepen gaan staan.

Hier ook iemand die niet overloopt van zelfverzekerdheid, maar op sommige punten wel hoor, dan ben ik net een pitbull die niet meer los laat.

Zo hebben we behoorlijk wat afgepingelt van de keuken… hij was met de apparatuur bezig en zat maar te zaniken over korting zus en zo en toen zei ik doodleuk toen hij klaar was… mwoah met die kortingen valt het wel mee, als we de zelfde apparatuur op internet kopen dan betalen we standaard dit bedrag voor alles (was nog 400 euro minder dan hij op zijn lijstje had staan) en dan hebben we ook gewoon de garantie van de fabrikant.

Toen moest hij zgn overleggen en kwam terug met “nou ik mag het u voor die prijs dan aanbieden, maar lager gaan we niet hoor!” :mrgreen:

Femke, is het al doorgebroken bij je?

Mellie, hoe is ie daar, al iets in aantocht of word het tijd om er een testje tegenaan te plempen :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Hier ben ik moe, gewoon van alles wat we moeten regelen.

Morgenavond naar Ikea om de badkamermeubels en een deel laminaat te kopen. En dan maar afwachten…tot we de sleutels krijgen :pray:

Peter is verder ziek, hij spuugt en heeft diarree, maar is verder wel redelijk te pas, dus we zien wel waar het schip strand. Vanwege het slechte weer hebben we hun buitenspeeltentje maar binnen gezet, dikke lol hebben ze er mee.

Verder geen nieuws eigelijk.

Nee, nog steeds geen tekenen van naderende duivels dus het duimen gaat hier onverminderd door :pray:

Ik heb wel intussen mail gehad over de jurk, hij is wel in een andere kleur leverbaar en of ik dat wilde of mijn geld terug.

Ik wederom om mijn geld gevraagd dus ik wacht wéér op antwoord :wall:

Ach ja…we zien het wel…komt denk ik wel goed.

Ryan heeft iets nieuws ontdekt namelijk een koptelefoon haha!

Hij zit heel trots op zijn stoeltje voor de tv met dat ding op en dat is zo’n koddig gezicht :inlove:

Ik kom straks weer, ik moet even snel eten en de vuilniszakken buiten zetten, was ik gisteren vergeten :oops:

Goeiemorgen!

Even over Marlous, ze heeft volgens mij nog niet geschreven dat de :evil: al doorgebroken is toch? Of inmiddels wel?

Mellie, gelukkig heeft ze gereageerd, nu maar hopen dat je snel je geld terug krijgt! Moet er inderdaad schattig uitzien, een klein koppie met een koptelefoon :smiley:

Nu nog even voor je duimen hier voor je, hoe gaat het met de zenuwen?

Cell, sneu dat Peter ziek is, diaree en overgeven, dat klinkt niet best. Maar zolang hij nog goed te pas is en blijft drinken…hoe lang heeft ie het al?

Oh, Ikea heeft hele leuke badkamer spullen!

Ja, dat terugscrollen, ik open inderdaad ook altijd gewoon nog een venster, ook omdat er soms tijdens het typen alweer een nieuw bericht van jullie komt!

Nu het niet meer van dat lekkere weer is heb ik grote moeite met het ‘niet snoepen plan’. Het water komt me m’n neus uit en ik heb zo’n zin in lekkere dingen! Gelukkig heb ik behalve kindersnoep niets in huis…

Hier nog geen :twisted: te zien.

Met afvegen ook niks meer.

Wel beetje ongie krampen…

Vind dit het meeste minder, bruinverlies met slijm gehad, maar ondertussen niks meer te zien en moeten we maar wachten of hij doorzet.

Verder voel ik me prima, geen klachten… ben vrolijk zelfs :think:

Beterschap met Peter, Cell !