Ik heb net voor de gein mijn litteken van de KS eens opgemeten, 14 cm. En dat vonden ze hier al groot. Mathis is ook met een spoedkeizersnede geboren. Ik zou eigenlijk niet weten of ik een volgende keer normaal zou mogen bevallen. Zal ook van de grote van het kindje afhangen denk ik. Mathis woog 4610 gram.
Leuk dat je geslaagd bent voor een trouwjurk Mellie. Ik is helemaal niet nieuwsgierig :liar:
Ik moet nu eigenlijk ook poetsen. Alleen helemaal geen zin in. Mathis is heerlijk aan het keuvelen alleen! :inlove:
Mellie: Ook voor jou dus een spannende tijd! Zal leuk zijn als het bij jullie allemaal deze ronde gelijk raak is! Iritant hé als je niet kan terug scrollen, ga zelf ook altijd iedereen af om te reageren, word dan wel een waslijst, maar dat geeft niet :). Ow iritant dat je je hele bevalling rugweeen hebt gehad!! Ik moet zeggen ondanks de nare verhalen die heb gehoord over bevallingen mij het nog steeds fantastisch lijkt om met een naturlijke bevalling te bevallen. Weet dat het soms anders kan lopen, maar daar gaan we maar niet van uit. Eerst maar eens zwanger worden, das ook al een heel wonder vind ik.
Ik ben net ook even met mijn foto’s bezig. Afgelopen zondag is onze oppas met haar man en zoontje bij ons wezen bbq-en. Die twee knullen hebben heerlijk gespeel samen. Mathis zit achter in de aanhanger!
Mellie: Is het trouwens de jurk geworden die je opgestuurd zou krijgen van iemand??
Marloes: Hier zelfde verhaal moet de was gaan ophangen maar heb eigenlijk helemaal geen zin. Maar ga nu toch echt even weg bij de computer, moet echt even aan de slag.
Ahh wat schattig die foto. Zo te zien druk bezig geweest met samen spelen.
hahaha ga denk ik maar even koffie zetten. Misschien dat ik dan wat actieverer wordt. Hoe is het weer eigenlijk in NL?
Nee Tammy, is niet dezelfde jurk, die muts heeft nog steeds niets verstuurd dus ik heb mijn geld terug gevraagd.
Het is nu een goudkleurige geworden, mooi strak lijfje en spaghettibandjes, uitlopende rok tot op de grond en een stola er bij.
Wel een maf gezicht hoor Mellie in een jurk whoeha!
Het weer is in één woord RUK :wall:
Marloes: Het is weer in nederland is K*T. Nu ik dit schrijft komt het zonnetje even door de wolken zetten :eh:. Misschien moet ik vaker schrijven wat ik van het weer vind. gisteren heeft het hier de hele dag geregend en nog eens geregend. Ach, het is wel goed voor de gewassen en de natuur, want dat was echt aan het uitdrogen. Daar krijg je ook weer bosbranden van. Ik werk in een bos, dus daar mochten we nog net buiten roken, scheelde niet veel of ze hadden verboden op het terein te roken. Het was ook zo droog en rondom in plaatsjes waren al een aantal bosbranden geweest. Hoop dat het volgende week wel weer opklaard.
Mellie: Wat een rot streek van dat mens!! Gelukkig heb je wel je geld terug gekregen. is de jurk die je nu hebt gekocht helemaal naar je zin? Wat is eigenlijk een stola?? Dan moet ik aan een stoma denken :silenced: :P. Draag je nooit jurken??
Ik ben hier al begonnen hoor met mijn huis, ach zoveel is het niet alleen even bij houden. Vaatje doen, was doen en wissen, valt nog mee. Ga weer even verder.
Nou, we hebben het geld teruggevraagd, heb er nog geen reactie op gehad…
Maar ja, als die muts niet meewerkt gaat er een dikke klacht naar Ebay, heb de jurk op 6 april namelijk al betaald…
Een stola is eigenlijk een lap stof die je over de armen kunt dragen, in dit geval van precies dezelfde stof als de jurk, heel sjiek dus, zal leuk staan met mijn tattoo’s whoeha
He,
Minnie gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van!!!
Marlous, jammer… volgende ronde beter.
Mellie: wat fijn dat je trouwjurk gelukt is!! Dat kan van het lijstje af! Wel balen dat sommige mensen hun afspraken niet nakomen… Gek gezicht he, ineens in trouwjurk, ik werd er een beetje melig van zelfs, heb ook een paar keer zo’n enoormmme trouwjurk met hoepel en al aangehad, gewoon voor de lol, echt geeeen gezicht bij mij!! Uiteindelijk heel goed geslaagd met een uitverkopie!!
Hebben jullie nog een briljant idee voor een cadeau voor de verjaardag van manlief? hij is altijd erg origineel in cadeaus voor mij en luistert goed naar wat ik vertel, maar ik heb de grootste moeite iets voor hem te verzinnen dit keer, ook omdat hij niets los wil laten over wat hij wil, behalve dat hij vindt dat ik het zelf moet verzinnen en hij graag verrast wil worden… :roll:
mellie: Klinkt mooi zoals je het verteld!! Aparte kleur goudkleurig, maar denk zoals je de jurk schetst dat juist heel mooi is. Hoop dat je je geld terug krijgt. Vind het schandalig, dat je hebt betaalt en dat je hem nog steeds niet hebt ontvangen.
maggie: ow dat vind ik zelf altijd al zo lastig :?. Wij zijn heel dicht na elkaar jarig, heel handig. Hij 9 December en 18 December, dus we vieren het eigenlijk nu we samenwonen lekker samen. Afgelopen keer zijn we voor onze verjaardag een weekendje weg geweest, heb hem nog wel een luchtje gegeven op zijn verjaardag. Misschien een eetentje ofzo. dan maak je een mooie bon of zeg je dat hij die en die avond vrij moet houden en neem je hem mee naar een restaurant, wel heel romantisch vind ik. Verder vind ik dat eigenlijk heel lastig.
Hey Maggie, veen snel tussendoor…
Houd ie van lezen, of baantjer??
bij personal gifts .nl en dan aan elkaar vast kun je een boek bestellen met zijn naam als hoofdrol, erg leuk en crea hoor!! :mrgreen:
benner straks weer ff!
Zo gestoft, gewist, gedweild en bijna klaar met de was, dat zit er weer op. Even wat eten en denk dat ik straks even langs mijn moeder ga, die zit een beetje in een dipje. Leuke site mamma
Zo zo, ga je even een paar uurtjes werken, schrijven ze hier haast 3 pagina’s vol!
Minnie, gefeliciteerd! Ik ben al een paar maanden 33, het valt best mee hoor
Marlous, nu maar weer afwachten zeker…jammer dat het negatief was.
Mellie, klinkt goed, die jurk! Balen van dat mens dat ze hem maar niet opstuurde! Straks doet ze het alsnog en dan heb je er 2!?
Maggie, ik heb mijn vriend voor z’n laatste verjaardag goeie schroevendraaiers gegeven, vooral omdat ik dat wat we hadden waardeloze dingen vond :mrgreen: Maar hij was er wel blij mee en doet ze steeds keurig weer terug in het doosje, dat scheelt een hoop zoeken de volgende keer dat je ze nodig hebt! Verder vind ik kado’s voor een partner erg moeilijk…wat Tammy zei vond ik een goed idee, weekendje of dagje weg of uit eten.
Hahaha, zo RUK vind ik het weer niet hoor! Ok, wel vergeleken bij de afgelopen weken, maar sinds ik in Almere woon stoor ik me niet meer zo aan de regen, vanwege de gunstige busverbindingen en vele haltes. Als het nou nog een poosje zo doorgaat, ja dan ga ik natuurlijk wel weer klagen :roll: (tis trouwens maar 13 graden hier!) Hoe is het in Frankrijk?
Tammy, je moet inderdaad uitkijken met die droogte in het bos! Maareh…rook jij dan?
Kimmie, voor jou ook wel spannende dagen nu! We zullen :thumbup: :thumbup: voor je!
Nou, weer zo’n beetje bijgekletst, hier niet veel te melden eigenlijk…vanmiddag lekker vrij, m’n zoontje is vanmiddag thuis, net als gister, maar vanaf donderdag gaat ie ook weer smiddags naar school, volgens juf kon dat best! Maar hij wil niet, want we hebben zo’n leuk spelletje ontdekt op de winx-club site! Ik speel het beneden, hij boven en het is best verslavend. We komen allebei niet voorbij de draak :wall:
Minnie gefeliciteerd
Marlous, he wat jammer nou. Leuke foto :mrgreen:
Verder geen nieuws, druk op het werk, dus ben weer weg.
Sterre: Vond het vanmorgen wel gezellig dat geklets. Ik vrees dat ik verslaafd ben aan KOK :shock:. Nee, ik rook niet meer, al sinds jaar of 4 gestopt. Ik ben op mijn 13de begonnen met roken en gestopt toen ik ehmm 18 was ofzo. Maar mijn collega’s hadden er wel heel veel last van en was blij dat ze nog mochten roken op terein, anders heb je collega’s die chago zijn niet zo’n zin in . Ik vind het weer van nu niet zo heel erg, maar gisteren regende het zo erg en moest aantal keer naar buiten, dan is het niet leuk. nu is het normaal geen regen maar ook geen zon, dit vind ik niet super erg. Al vond ik het lekkere weer ook wel lekker. Kan me best voorstellen dat je zoontje nog niet naar school wil, wat is er nou gezelliger dan de hele dag bij mams zijn. Fijne dag
Nou Sterre als ze hem nu nog verstuurd…
ik heb hem op 5 april ‘gewonnen’ en het ene excuus na het andere excuus van dat mens…
Ik heb alle correspondentie nog dus als ze niet over de brug komt met dat geld ga ik het via Ebay spelen, zij is toch duidelijk in gebreke gebleven…
En ik ben geen makkelijke tante, ik ben mijn messen al aan het slijpen whahahaha
Hahaha :lol:! Pittige dame zo te lezen, mag ook wel het gaat om geld en de aanhouder wint.
:mrgreen: alleen als het écht moet en dan is het in geschrift makkelijker dan IRL :oops: