Ja, zou inderdaad wel fijn zijn dat het zich niet te vroeg wilt laten zien. Weet van mijn schoonzus wel dat ze het een week of 2 a 3 voor de uitgerekende datum al plannen. weet niet hoeveel vroeger je was bij valentijn? Nou weltusten meid :-*
He stelletje kletsmariekes,
3 juli kan ik pas terecht bij de plastische chirurg, nou ja, nog even geduld. Ik ga dan een kleine zwelling op mijn voorhoofd weg laten halen. Had eigenlijk wel verwacht dat ze dat effe snel zouden kunnen doen, maar nee, het moest helemaal ingepland worden enzo. het litteken komt in mijn rimpellijn zei die kerel gisteren: HAAALLLOO!!! WELKE RIMPELS JA!!! Gelukkig corrigeerde hij zich snel, ehh niet dat je nu rimpels hebt hoor… jaaajaaa…
Ik studeer aan de Pabo Tammy, dus 1 keer in de week inderdaad stagelopen op een basisschool Erg leuk!! Ik ben eigenlijk al muziekjuf, maar met die opleiding heb ik nooit iets gedaan… :oops: maar nu in deze opleiding durf ik het dan eindelijk aan om ook iets met muziek te doen. Ik doe de opleiding in 2 jaar, 2 avonden in de week, erg veel, ,maar wel erg leuk, leuke club meiden (2 mannen van de 20 studenten… haha, wat is dat toch???) bij elkaar zeeer gemotiveerd en energiek, dus ik vind het best heerlijk om daar naartoe te gaan. De stof is zo interessant, nou ja, de meeste stof dan, rekenen en nederlands kan me niet zo boeien eerlijk gezegd…erg he…
Kimmie, dat dagen langzaam gaan… tsja, ik weet er alles van, vooral zo in die spannende dagen voor je NOD…ik :thumbup: voor je in elk geval. Zoek een beetje afleiding, gaan de dagen ook wat sneller!! Succes!
Meiden, ga aan het werk, tot snel, Maggie
goodmorning,
Maggie: Duurt dus nog wel even voor je terecht kan voor het weg halen van dat bultje. Nou niks voor mij, ben echt panisch voor naalden, dus ontwijk de dingen met naalden dus eigenlijk bijna altijd. Nog geen gaatjes gehad nu moet mijn verstandskies getrokken worden, nou mooi niet hoor!! Hij zit me daar best. Ach ja, misschien dat het ooit nog goed komt. Denk het niet, mijn vader had het ook altijd en nu nog. Hou zelfs niet van die naaldjes om je suiker mee te prikken en die zijn zo klein. Ach ja, sommige mensen zitten beetje raar in elkaar.
De Pabo, leuke opleiding lijkt me dat!! Ik heb zelf SPW 4 gedaan en heb mijn stage gedaan op een bassischool voor lang durig zieke kinderen, was wel leuk. Hoe lang moet je nu nog??
Werkse!! :-*
Ik vannacht uitgebreid gereageerd, krijg ik een melding dat de pc geregistreerd moet worden en floep weg bericht dat ik aan het schrijven was :evil: . En ik had de registratie al tig keer ingevuld, maar blijf dat irritante scherm krijgen :twisted: .
Lua ik heb niet meegekregen wat er met je neefje is. Maar wat fijn dat het beter met hem gaat in het ziekenhuis. Zieke kindjes en ziekenhuizen brrrr.
Jammer van de ongi, hoopvol naar de volgende ronde :hug: .
Kim nog lekker aan het aftellen tot NOD, je klinkt in ieder geval heel hoopvol :dance: .
Het lijstje was me een beetje ontgaan :oops: . Maar mag ik meteen wijzigingen opgeven?
Ha, ha kan meteen oefenen, is de eerste keer dat ik dit tik/zeg omdat het pas 9 uur waar is . Ik ben 33. Heb mijn NOD op 1 juni gezet. Wel een groot gokje door 1e ronde Clomid. Maar ben uitgegaan van mijn cyclus 2 jaar terug met Clomid.
Minnie: Ow verevelend dat je gisteravond een heel uitgebreid berichtje had getikt en dat hij opeens weg was. Snapte je spoiler niet helemaal :oops: . Kun je hem verduidelijken?? Zit nu te gissen is ze ongesteld geworden 9 uur geleden, is ze sinds 9 uur aan de clomid :?.
@Tammy wrote:
Minnie: Ow verevelend dat je gisteravond een heel uitgebreid berichtje had getikt en dat hij opeens weg was. Snapte je spoiler niet helemaal :oops: . Kun je hem verduidelijken?? Zit nu te gissen is ze ongesteld geworden 9 uur geleden, is ze sinds 9 uur aan de clomid :?.
Ha, ha, ha ik ben vandaag jarig :mrgreen:
Oww kijk nu snap ik hem :). van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! :mrgreen: Ik hoop dat je een leuke dag hebt! Heb je al iets leuks gekregen van je man??
Goeiemorgen dames,
Nou, hier de test gedaan, maar helaas negatief. Ik heb dus toch weer een onregelmatige cyclus. ik zit nu op 34 dagen en de vorige ronde op 24 dagen.
Op zich vind ik het niet erg dat ik deze ronde niet zwanger ben. Is tenslotte ook pas de eerste ronde. Wat wel erg balen is is dat ik dus onregelmatig ben… :wall: :wall:
Nou ja, we wachten gewoon af. Vorige keer was ik ook binnen een paar maanden zwanger.
gefeliciteerd met je verjaardag Minnie! :dance:
@Tammy wrote:
Oww kijk nu snap ik hem :). van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! :mrgreen: Ik hoop dat je een leuke dag hebt! Heb je al iets leuks gekregen van je man??
Dank je :mrgreen: . Ik ben alleen niet zo’n verjaardagvierder. Moet er zo wel even uit voor taart en ander lekkers, omdat ik gister weer te horen kreeg dat de familie van weerskanten langs kwam. Op mijn ja "maar ik vier het niet " werd gereageerd met "nou dan feliciteren we je en gaan we wel weer meteen weg " :eh: :mrgreen:
Wij doen eigenlijk niet meer aan cadeautjes, omdat de afgelopen jaren dat er eigenlijk op neer kwam dat we onze eigen cadeautjes kochten en aan de ander gaven om op de verjaardag weer terug te krijgen :doh: . Maar ik kreeg vannacht toch een cadeau, de eerste dvd-box van de serie 24.
Marloes: Wat jammer dat de test negatief was :?!! Misschien was je te vroeg met testen?? Dat hoor je ook vaak zat. Als je niet zwanger bent, hoop ik in ieder geval dat je cyclus snel wat regelmatiger wordt! Hoe lang ben je al gestopt met de pil??
Minnie: Ik ken het wat de cadeautjes betreft. Eigenlijk kreeg je een cadeautje op je verjaardag en geeft je hem weer weg op die gene zijn verjaardag. Lief toch van je familie dat ze toch langs komen ondanks dat je het niet wilt vieren!
Uskyld, toch jammer een negatieve test. Tja onregelmatige cyclus, maakt het wat lastiger. Weet er alles van. Ik lees hier nog niet zo lang mee, en weet je voorgeschiedenis niet. Ben je pas gestopt met de pil? Dan heeft je lijf toch even nodig om weer een regelmatige cyclus te krijgen :hug: .
Tja dat hoop ik ook. Ik ben nu trouwens pas twee maanden gestopt met de pil. En die heb ik ook niet zo heel lang geslikt deze keer.
Ik kan me nog herrinneren van de vorige keer dat ik ook wel eens een maand heb overgeslagen. We zullen zien…
Hoop in ieder geval voor je dat je cyclus snel wat regelmatiger wordt, dan heb je toch op de een of andere manier zekerheid. Ach de natuur hé. Die kan je jammer genoeg niet sturen.
@Tammy wrote:
Minnie: Ik ken het wat de cadeautjes betreft. Eigenlijk kreeg je een cadeautje op je verjaardag en geeft je hem weer weg op die gene zijn verjaardag.
Bij vrienden lijkt het daar idd vaak op, als die cd-bonnen of andere bonnen willen :doh: .
Ik was niet zo duidelijk, ja word ook een jaartje ouder :lol: . Bedoelde het anders. Mijn man spaart bv miniatuurauto’s. Maar omdat hij er zoveel heeft en ik er totaal geen verstand van heb, kocht hij een auto voor zijn eigen verjaardag. En die zelfgekochte auto gaf ik hem dan op zijn verjaardag. En andersom kocht ik dus ook altijd wat voor mijn eigen verjaardag, omdat dat weer heel moeilijk was voor hem om te kopen. Dus dit hebben we maar afgeschaft.
Ik snap wat je bedoelt. Bij ons is het ook altijd lastig om iets voor elkaar uit te zoeken. Wij gaan vaak samen staden en dan koop ik iets van kleding ofzo. Krijg op de dag zelf ook altijd nog wel een kleinigheidje. Zelf vraag ik altijd aan vrienden en familie bonnen of een cadeautje, omdat het anders opgaat aan bijvoorbeeld boodschappen ofzo. Geef de bonnen nooit weer aan iemand anders, ga er dan lekker iets voor mezelf van kopen.
@Uskyld wrote:
Tja dat hoop ik ook. Ik ben nu trouwens pas twee maanden gestopt met de pil. En die heb ik ook niet zo heel lang geslikt deze keer.
Ik kan me nog herrinneren van de vorige keer dat ik ook wel eens een maand heb overgeslagen. We zullen zien…
2 maanden gestopt dus. Dan komt het vast snel goed :mrgreen: . Dan vind ik je cyclussen nog wel netjes :think: , heb vaak genoeg gehoord dat het zelfs even duurt eer de eerste cyclus op gang komt.
En nu ben ik echt weg, boodschapjes doen.
veel plezier met boodschappen doen
winkelze!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Minnie :-*
Marlous :hug: balen zeg maar nog niet ongi dus? Nou, we slepen je gewoon door naar de volgende ronde dus
Tammy: klopt van die rug weeën, dat zijn monsterlijke weeën…ik heb ze van begin tot eind gehad :?
Kimmie: dat klinkt wel erg groot, 18cm…maar het is dus vanwege de grootte van het litteken dat je niet vaginaal mag bevallen?
Grrrr nou heb ik wel bijgelezen maar ik kan niet verder terugscrollen terwijl ik antwoord typ :wall:
Daar kom ik straks wel op terug dan, Ryan en ik zijn net wakker namelijk…
Gisteren lag het schatje laat in bed omdat we naar mijn moeder waren geweest, heb gisteren ook mijn bruidsjurk gekocht dus het was een leuke dag :mrgreen:
Hij moet alleen iets ingenomen worden onder mijn armen dus ik kan hem op 28-5 ophalen :inlove:
Gistermiddag dacht ik even dat de duivels er aan kwamen, had pijn in mijn onderbuik maar die was een paar uur later weer weg…
Nou ja, nod komt er aan dus we merken het wel haha.
Vandaag weer een rustige dag, ik ga verder met wassen en opruimen hier, kijken hoe ver ik vandaag kom.
Oh ja, Kiddo: ben je al bij de HA geweest? Zo ja wat zei hij?