Curettage zonder narcose

Hehe, eindelijk een beetje goed bericht voor jouw

Helaas geen goed nieuws mocht eigenlijk niet meer naar huis maar er zit toch een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in de eileider rechts dinsdag over hoofd gezien ? is van 2 naar 4 cm gegaan en er zit echt wat in . Morgen spoed OK weer op side board ivm met Karim mag ik naar huis . Bij buikpijn of niet lekker worden gelijk komen Morgen na de OK waarschijnlijk blijven :frowning:

Hoe ik me voel ??? zal ik maar niet neer zetten :frowning:

Verdorie. Fijn toch ziekenhuizen. Dat ze meteen alles goed nachecken.



Heel veel sterkte hiermee :hug: :hug: :hug:

Ka niet begrijpen dat ze dat ove rhet hoofd gezien hebben…

:evil:



zelfs wij dachten eraan :cry: :cry: :cry:



:hug:

dank je wel ja wij ook niet en we zagen verdomme nog wat zitten vorige week had toen ook medicatie kunnen doen liever dat dan dit

ben nog thuis mocht eigenlijk niet maar zit met me kids :frowning: morgen om 6.00 aanwezig zijn ipv 8.00 zou als eerste geholpen worden



tot snel meiden xxxx

:hug:

Dus toch :cry: Als het goed is ben je inmiddels geholpen. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig :hug: :hug: :hug:

:hug: :hug: :hug:

hallo allemaal,



ik ben zondag avond thuis gekomen :slight_smile: Ben ook erg blij weer thuis te zijn .



Wat is er nu precies aan de hand . Ik was dus zwanger van toch een 2 ling een in de Baarmoeder en 1 daarbuiten ! Op zich is dat al een erg byzonder geval en zeer zeldzaam. Na de echo vrijdag middag was het gelijk raak en mocht ik niet meer naar huis , maar toch geregeld dat het mocht zaterdag ochtend om 6.00 moest ik me melden en zou als eerste op de OK liggen voor de Ok helaas weer door een fout van iemand was ik niet aangemeld waardoor ik weer de hele dag heb moeten tot in de avond werd ik geholpen .



Nadat mijn Lieve Moeder en Lieve AP de schrik van hun leven hebben gehad ( werd namelijk na de OK gelijk naar de IC gebracht nog diep in slaap en met de beademing buis nog in me mond , om daar bij te komen .(waren ze even vergeten te vertellen dat er in het weekend de recouver niet werkt en dus op de IC zou komen maar alles was goed ) Snel kwam ik bij en mocht ik naar boven plat gespoten met morfine … draaierig misselijk enz .Maar het was achter de rug dachten we …



Echter kwam de arts ons vertellen en we hebben de foto ook gezien dat de Buitenbaarmoederlijke zwangerschap op zo een byzondere plaats zit dat opereren daar nu geen optie is ivm met de EDS en bloedingen het zit dus op uiteinde eilieder begin baarmoeder ruim 4 cm groot . Daarom krijg ik nu de Chemo om alles te laten slinken en zo het lichaam toch ta laten opruimen . Wel mag ik niks meer tot het gaat slinken i.v.m klappings gevaar . Al met al alles is dus zeer zeer zeldzaam enne ja dat komt in de boeken dus .



er zijn veel fouten gemaakt door verschillende artsen en mijn leven heeft echt op het spel gestaan ( nog steeds) Maar ze hebben goede hoop HCG zakte toch al dus dat is een goed teken .



Lichamelijk ben ik en wrak nu maar dat komt wel weer goed en geestelijk heb ik echt veel te verwerken , je bent toch 2 kindjes kwijt na een grote lange wens :frowning: en dat is niet niks , ook met de rest er om heen . Ja ik ben een sterkte vrouw zegt men mij maar voel me nu heel klein en heel kwetsbaar.

He jeetje… Heb er helaas geen woorden voor… Vind het echt zo rot.



Ga je in ieder geval een hele dikke :hug: geven.

ik val helemaal stil…

heel erg veel sterkte een een boel :hug: kan je wel gebruiken nu.

Oh, bah, het lijkt ook nooit op te houden bij jouw. Hele dikke knuffel voor en een :kaars: voor je kindjes

Schandalig dat er zoveel fouten gemaakt zijn.



Heel veel sterkte gewenst en heel veel :hug: , die kun je nu wel goed gebruiken.



Ook een sterke dame breekt, is even niet niks wat je mee moet maken.



:hug: :hug: :hug:

Oh Natascha het gaat achter elkaar verkeerd he :frowning: Heel veel sterkte, lichamelijk, maar zeker ook geestelijk; kan me voorstellen dat je stuk zit na twee zulke gewenste kindjes verloren te hebben :hug: :hug: :hug:

Wat een verdrietige situatie en hoe uitzonderlijk!

Wat is de reden dat ze niet opereren? Ik vind chemo zo heftig! Is dat beter dan je eileider te verwijderen?

En wat zegt dit over de toekomst? Blijven er na de chemo nog wel eitjes springen?

Je zult vast ook met een hoop vragen zitten!

Veel sterkte! :hug:

Ik ken iemand die mola gehad heeft… moest ook chemo krijgen :frowning:



dikke :hug:

Hoe gaat het nu met je???



:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Goedemorgen.



Het gaat wel geestelijk is het echt hard en zal ik nog wel flink last van hebben :frowning: heb veel emoties die zijn weg moeten vinden en alles zal een plekje moeten krijgen .



Lichamelijk knap ik op voel me al een stuk beter de pijn in darmen en blaas is zo goed als weg de blaren in me mond genezen en de ontstekingen op mijn huid genezen nu ook.



Hcg keldert als een tierelier van de 3115 staat het nu op 27 ( gister gemeten )

dus dat is echt goed met 3 dagen prik ik bloed en zie je hoe hard het daalt.



op de echo is de zwangerschap nog te zien heb nu ook een foto en de brusje zie je daar zo goed op :frowning: al begint alles wel te verkleinen nu …



gisteren nog even te horen gekregen hoe zeldzaam het was een 2 ling en dan een op die plek :frowning: en dat Paniek status nog steeds aan staat . Dat als ik bel iedereen in de start blokken zit … Ha ha ik sta nog niet op groen licht het kan nog steeds klappen tot het echt bijna weg is zijn ze pas gerust . en ik ook .



We hebben nog even te gaan … Maar we gaan de goede kant op zodar HCG op 0 staat is het het niet actief meer en dan hopen ze dat het snel zal oplossen en verdwijnen … zonder al te veel problemen.



fijn weekend allemaal liefs :-* :-*

Nat :hug:

mss een stomme vraag en mss heb ik erover gelezen :oops: , maar waarom wachten ze met het “weg” te halen…? :cry: :hug:

Hopelijk staat snel je HCG op 0, dikke knuffel van mij :hug: