Curettage zonder narcose

Vicky ze kunnen het niet weg halen omdat het op een zeldzame plek zit

overgang baarmoeder eileider , en dan raak ik alles kwijt ook mijn baarmoeder . ze hadden me opengemaakt om mijn eileider te verwijderen maar dat kon dus niet :frowning: als ik de foto heb zal ik deze hier ook plaatsen van de OK dan .

ik heb eds dus mijn bindweefsel is zwak en ook grotere bloedingen daarom hebben ze besloten omdat het te goed doorbloed was om het te laten zitten en dan de chemo te doen, want er was een zeer grote kans dat de bloedingen dan niet stoppen :frowning: en dan staat me leven op spel ook en moeten ze alles weghalen op me eierstokken na .

ik las wel dat er steeds vaker een chemo gedaan word met EUG met weinig klachten en onder de 4 cm .

:hug: :hug: :hug: :hug: :-*

Hier eindelijk goed nieuws meiden HCG stond op 4.7 en dat is onder de 5 dus de zwangerschap is niet meer actief :dance: gek he om dat nu zo neer te zetten terwijl je het liefst andersom moet zijn dan nu .

het hele gebied was no wel 58 mm maar de inhoud is aan vervagen en verschrompelen en dan zal de rest snel minder worden .

bm slijm was weer aan het opbouwen en er zat weer een ei te groeien ( links ) hoop dat die springt en ik snel me 1ste ongi kan verwelkomen …

Ik mag nog niet zwager worden helaas moet een pauze in lassen, maar dat zouden we zo ie zo doen ivm verhuizing …in Januari gaan we weer van start met alleen de pillen en me eigen gyno . Kans op een herhaling is nu groter en willen dan wel vanaf begin gelijk bij zijn .

of het nog lukt ?? kansen nemen af ben weer dan een jaartje ouder … wie weet … mag ik nog een keer van geluk spreken … al zou ik het erg eng vinden allemaal …

geestelijk heb ik het regelmatig moeilijk verwerken heeft tijd nodig en alles moet zijn plekje krijgen de rest had ik al eerder geschreven .

Liefs

Het had inderdaad anders om moeten zijn :hug:

Maar ben blij voor je dat het gezakt is. :-*

Het heeft zeker zijn tijd nodig, neem daar ook rustig je tijd voor om het te verwerken en een plaatsje te geven.

@ingelke dank je wel . fertiliteit is afgesloten nu . de rest laten we aan de natuur over … dank je wel voor je lieve woorden en steun

jullie allemaal :-*

Jeetje lees nu je verhaal pas, wat heftig joh!!

Fijn dat het hcg nu in ieder geval goed is.

Sterkte met verwerken!

:hug: :hug:

Tammy dank je wel 20 nov hebben we een gesprek en hoor ik alles en kan ik al mijn ongenoegen kwijt .

Hoe gaat het met je???

Hai Ingelke het gaat goed moet ik wel zeggen.

Heb het kunnen verwerken al blijven sommige momenten best moeilijk moet ik toegeven .

ik ben weer met nieuwe ronde begonnen zitten nu in ronde 2 met clomid bij de gyno . we gaan tot de zomer het proberen en dan willen we de laatste IUI pogingen gaan doen . Ik durf niks te hopen en ene kant best eng dat het weer fout kan gaan … maar ik denk dat meerdere vrouwen dan wel herkennen denk ik dan

dank je wel dat je naar me vraagt :slight_smile: :-*

hoe is het met jouw zie dat je kleine al weer 5 maanden is wow wat gaat de tijd snel he :slight_smile:

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat.

Is ook te begrijpen dat je daar bang voor bent. Mijn duimen draaien voor je.

Inderdaad 5 Maanden maar helaas als Vlinder.

Wij hebben samen op dezelfde dag het slechte nieuws te horen gekregen, 4-9.

7-1 operatie gehad om de vleesboom te verwijderen, deze was 20x20 en 800 gram. Gelukkig is mijn baarmoeder blijven zitten en hopen we dat er nog een klein wondertje voor ons komt en dan bij ons mag blijven.

:-*

ow echt jeetje meen je niet :frowning: sorry maar vind het van jouw erger hoor , durf je het nog aan en een vleesboom das niet niks nee :frowning: heb je er veel last van gehad ? xx

Voor iedereen is het erg als je een kindje verliest in welke stadium dan ook. Want iedereen hoopt erop of is er lang voor bezig om zwanger te worden.

Ik heb van die vleesboom en operatie geen last van gehad, heb nu een snee over mijn buik lopen van zo’n 20 cm. Een keizersnede alleen niet de bikinilijn. Dat geneest allemaal goed.

Het is een wens nog een brusje voor Damian, de schrik zal er zeker in blijven.