Curettage zonder narcose

Wow… Dat was een hele heftige dag zo… Niet netjes van ze hoor om je zo lang te laten wachten, wetende dat je nuchter bent.



Hopelijk zit er geen bbm… Schrok echt van je verhaal. Ga nu maar goed aansterken :hug:

Helaas geen goed nieuws :frowning: vertel straks meer :cry: :cry: :cry: :cry:

Oh meissie… wat verschrikkelijk! Bijna 24u zonder vocht hebben ze je zo lang laten wachten.

Oh nee meid toch. Wat een verhaal en dan nu ook nog eens slecht bericht.

Ik hoop maar dat het “meevalt” en je niet opnieuw onder het mes hoeft. :hug: :hug: :hug:

Jeetje zeg wat heftig. Dat ze je zolang hebben laten wachten.



:hug: :hug: :hug: :hug:

Met het hcg zo hoog… ik dacht al aan buitenbaarmoederlijk of mola…



:pray:

@Vicky S wrote:

Met het hcg zo hoog… ik dacht al aan buitenbaarmoederlijk of mola…



:pray:




Ik ook Vicky, ben bang dat ze mogelijk nu al opgenomen is voor een spoed OK…hopelijk laat ze snel iets weten. :pray:

@Nathascha wrote:

Helaas geen goed nieuws :frowning: vertel straks meer :cry: :cry: :cry: :cry:




Natas :hug:



Meis wat heb jij een pech :frowning:









Natas,ik hoop snel wat van je te horen meis :-* :hug:

ach jee… voor nu een :hug:

Men zeg… houd het nog een keertje op?



Heel veel sterkte. :hug:

Poeh, dit klinkt niet goed! Veel sterkte! :hug:

Ha meiden



Daar bennen we weer :slight_smile: zoals beloofd meer … HCG staat nu op 1875 en was dus 2000 vrijdag het moet met grote hoeveelheden zakken en dat gebeurd nu dus nog steeds niet , ze denken of toch een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is zeldzaam een 2ling zwangerschap op deze manier of er is nog weefsel toch achter gebleven patholoog is nog niet klaar met zijn onderzoek …



Nu wachten tot dinsdag mo

cht ik tussen tijd erge buikpijn krijgen gelijk komen spoed

Nu zomaar opensnijden en gaan zoeken is gene optie en kan niet en littekenweefsel wil hij juist voorkomen ( ivm met eds )



3 opties dus



1 afwachten tot dinsdag en dan kijken hoe en wat

2 het gaat verkeerd en moet alsnog onder mes

3 dinsdag als ik gene klachten heb weer bloedprikken en dan krijg ik misschien als optie een chemo om alle zwangerchap weefsel in me lichaam kapot te maken zonder snijwerk mooi maar wel met bijwerkingen ziek misselijk overgeven …



nog ff afwachten weer :frowning:



voel me verder goed niet ziek of zo geen bloedverlies is ook weg …



dus zal die cyste met bloedprop wat ze denken dan toch de buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn ?



mola ? maar hebben alles gezien ? mola is eng toch brrrr



dank jullie wel voor steun xxx

Ahh Natas, dikke knuffel ,ik hoop voor jou op het gunstigste :hug: :hug:



Zo duurt het allemaal zo lang t, is allemaal al heftig genoeg…voor jou een knuf :hug:

Jeetje, wat een drama is dat bij jouw. Even een hele dikke knuffel voor jouw :hug:

Sterkte morgen

Sterkte morgen :hug:

Hoe is het met je?

Goedemorgen allemaal :slight_smile:

Gister op controle geweest gyno :slight_smile: Heb eindelijk goed nieuws HCG gezakt naar 1275 nog hoog maar is gehalveerd het moet per week halveren minimaal :slight_smile:



Uitslag patholoog goed geen zwangerschap weefsel meer gevonden en ook geen verkeerde cellen :slight_smile:



Echo Baarmoeder goed wel nog wat bloed en een kleine cyste die gaat vanzelf weg :slight_smile: cyste op mijn eierstok is weg :slight_smile: eierstokken rustig en schoon , buikholte schoon geen bloed etc .



Alle directe gevaar is nu geweken wel elke week bloed prikken voor het zakken van de HCG Dus vooralsnog nu geen operatie meer of een chemo pillen !!!



:-* :-* :-*

Wauw wat een positief bericht! Nu duimen dat je hcg snel daalt en je cyclus weer op gang kan komen. :-*

Gelukkig positief nieuws.

Duimen draaien dat ook je HCG omlaag gaat.

Fijn dat er positief nieuws was!