van manlief geen collega`s, ivm eigen zaak, ik weet zeker dat er geen personeel op bezoek is.
and mijself werkt voor een stichting voor mensen met een (hoofdzakelijk) verstandelijke beperking.
ga maar geen namen noemen :think:
ik werk in de kinderopvang bedrijf S K L in lelystad
en vriendlief werkt op schiphol bij G 4 S
Ik werk bij de A N W B op de afdeling Rechtshulp.
Manlief werkt met zijn ‘maten’ bij een bouwgroothandel.
@dromer wrote:
hihi, dit is grappig! Mijn mannetje werkt bij een grote scheepswerf in Vollenhove en ik werk sinds twee maanden bij Sanquin Bloedbank in Zwolle… Dus als er nog donoren in Zwolle komen??
Ik niet, mag niet wegens een insufficientie ziekte, maar mijn schoonvader is vaste bloeddonor, hij gaat geloof ik elke 5 weken ofzo, doneert dan plasma :thumbup:
@Jacqueline wrote:
@Lientjuh wrote:vriendlief werkt op schiphol bij G 4 S
He, daar werkt mijn oom ook!
:lol:
Ik werk sinds kort bij E l a n k i n d e r o p v a n g
En manlief werkt bij een bouwbedrijf in Middenmeer
@lowietje wrote:
hier een umcg’er en een c1000 bliepmiep.
He collega!

@Maaike79 wrote:
@Viragootje wrote:Ik werk als secretaresse in het Albert Schweitzer ziekenhuis te Dordrecht en manlief bij Oversluizen Thermal Engineering in Ridderkerk…
Groetjes,
Viratine
Oh nou wordt ik nieuwsgierig waar je woont :mrgreen:
Ik werk op en activiteitencentrum voor verstandelijk gehandicapten van Gemiva-SVG-groep.
Anders ik wel.

Ikzelf werk in Delft (ambtenaar) en manlief is parttime buschauffeur. Heeft hiervoor bij een oliemaatschappij gewerkt.
@Pumba wrote:
@Isabel Sofie wrote:Hier ook een man in de detachering! Maar dan via nog weer een andere namelijk c e n t r i c (Google er nu maar eens op :mrgreen: )
En ik werk op de Hogeschool in Groningen als secretaresse!
Ik heb ook bij de Hanzehogeschool gewerktWelke School zit jij? Ik zat bij het Stafbureau onderwijszaken en daarna bij Gezondheidsstudies? :mrgreen:
Ik werk nu in het UMCG.
Ik werk op het Stafbureau Studentenzaken! Als secretaresse!
UMCG lijkt me ook wel wat, maar durf eigenlijk niet meer zo goed…
@Rivella wrote:
Ik zelf werk niet, ben wel volop aan het solliciteren in Weert en Eindhoven e.o. en hoop toch ergens een keertje aan de slag te kunnen.
Mijn man werk sinds afgelopen Dinsdagbij Elektro Klessens & de Koning (helmond) op de afdeling speciale installaties :mrgreen:
Ik ken iemand die bij klessens en de de koning werkt of geloof dat hij familie ervan is…Erwin de koning heet hij, en woont in Aarle-Rixtel.
Mijn vriend is sinds gister gedetacheerd bij de Flight Academy bij vliegveld Eelde.
ikke=c1000 Leek, Yteke = vaste klant
manlief werk als dnalabjas voor oa copd-onderzoek (van?) en coeliakie-onderzoek van Ciska W…(het schiet me nu net niet ff te binnen)
Ik werk bij het C.A.C in Maastricht, Customer assistence Center van het autobedrijf met de ster. Ik zit daar op de IT afdeling.
Mijn vriend werk in Brussel bij een grote electronica bedrijf met de slogan be.like.no.other. Hij werkt daar op de IT afdeling.
2 IT-nerds onder 1 dak :lol: .
Groeten
Ilse
@lowietje wrote:
ikke=c1000 Leek, Yteke = vaste klant
manlief werk als dnalabjas voor oa copd-onderzoek van Ciska W…(het schiet me nu net niet ff te binnen)
Een collega van mij komt dan ook bij jou in de super :mrgreen:
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen waar ik voor werk…Krijg veel rare reacties :think: Ik werk voor een incassobureau
@Mama_jeanet wrote:
Naam van het bedrijf zet ik het expres niet neer, je weet nooit of ze daar googlen op hun bedrijfsnaam.
inderdaad, of evt bij komende sollicitaties, ik zou het ook nooit doen, ze kunnen heel wat over je te weten komen, dat kan vervelend zijn als je je hele hebben en houden hier altijd opschrijft.
Dat is inderdaad ook een reden waarom ik de naam van het bedrijf niet neerzet. Maar ook een reden is dat ik nog in afwachting ben van een vast contract + dat sommige debiteuren niet erg vriendelijk zijn en je zelfs opzoeken in een telefoonboek om je dreigbrieven thuis te sturen :shifty:
Ik kies dus voor veiligheid
pumba, die collega kent me vast van gezicht, werk er al bijna 12 jaar.
er zijn veel umcgers die bij ons de boodschappen doen, picknickrugzak=kerstpakket paar jaar terug komt geregeld langs, en ook veel parkeerkaarten bodenterrein :lol:
belly, mijn papa kent dat, is een belastingambtenaar 8)