Ik zat me opeens iets te bedenken.
We zitten nou wel op het forum “anoniem” met elkaar te kletsen, maar wie weet hebben we wel meer gemeen dan we denken.
Stel je voor dat onze mannen bijvoorbeeld collega’s zijn of dat er mensen zijn die hier schrijven en bij hetzelfde bedrijf werken als jij.
Dusss…waar werk jij en waar werkt je man? (geen idee of het mag eigenlijk, de bedrijfsnamen noemen).
Ik begin…ikzelf werk nu even niet, maar mijn vriend werkt bij het bedrijf Ordina in Nieuwegein.
Wie volgt?
Ik heb nu zwangerschapsverlof en eind mei, begin ik weer met werken. Ik werk in de thuiszorg als alfa hulp.
Mijn man werkt bij een groothandel in snoepgoed, bij een bedrijf wat gevestigd is in net NAC stadion (breda dus).
Naam van het bedrijf zet ik het expres niet neer, je weet nooit of ze daar googlen op hun bedrijfsnaam.
Ik werk bij ‘de Jutters’ in Den Haag
mn lief werkt bij ‘Het Motorhuis’ in Leiden
zelf even gegoogled en je kwam dit bericht niet tegen :mrgreen:
Nou, ik weet in ieder geval zeker dat mijn man geen collega heeft die hier ook te vinden is: we hebben namelijk een eigen hoveniersbedrijf en mijn man werkt alleen.
@Tamma wrote:
Nou, ik weet in ieder geval zeker dat mijn man geen collega heeft die hier ook te vinden is: we hebben namelijk een eigen hoveniersbedrijf en mijn man werkt alleen.![]()
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
@Tamma wrote:
Nou, ik weet in ieder geval zeker dat mijn man geen collega heeft die hier ook te vinden is: we hebben namelijk een eigen hoveniersbedrijf en mijn man werkt alleen.![]()
Hee, leuk mijn man is ook hovenier.
Maar hij werkt bij een heel groot bedrijf, misschien dat er meer mensen het kennen
De Efteling
Ik werk bij de gemeente in mijn woonplaats Tilburg
@Tamma wrote:
:lol: …dat is dan een ding dat zeker is!
Ik werk niet meer
mijn vriend werkt bij een loonwerker in Den Ham: wetering
en wordt uit verhuurd als kraanmachinist bij de spoorwegen…
miss dat er vrouwen zijn waarvan hun man, of mannen hier natuurlijk…ook meedoen aan onze hobby’s : autoblubbering en kraan machinisten wedstrijden
ik werk bij abrona met verst.gehandicapten in huis ter heide, en mn mannetje werkt bij abo koeltechniek& airconditioning in soest…
@Jacqueline wrote:
Ik begin…ikzelf werk nu even niet, maar mijn vriend werkt bij het bedrijf Ordina in Nieuwegein.
Wie volgt?
Dat is grappig, Ordina komt ook bij andere bedrijven he? Bij ons zijn er nu een aantal mensen werkzaam van Ordina!
Ik werk bij het AFval EnergieBedrijf in Amsterdam.
Mijn man bij Prorail als senior treindienstleider.
Liefs,
Moon
Mijn man werkt bij Workx . ( Verhuurbedrijf) Hij zit in de planning afdeling sanitair.
Ik werk bij Muller transport. Ik ben assistant logistiek medewerkster hoe ze dat zo mooi noemen. Met andere woorden ik doe orderpicking.
ik werk als gastouder thuis dus dat wordt ook lastig.
mijn hubbie werkt in oosterhout nb op een crisisopvang voor daklozen
(vluchtheuveltje)
Ik werk op dit moment als leerkracht op de 'Regenboogschool’in Geldrop.
Mijn man werkt bij ‘de Meeuw Bouwsystemen’ in Oirschot.
Wij werken allebij bij bij hetzelfde bedrijf ‘orbis medisch zorgconcern’ hij in het verpleeghuis en ik in het ziekenhuis
Ik werk bij VDA Multimedia Benelux en mijn man werkt bij een groot IT bedrijf waar ik de naam niet van kan noemen aangezien hij met het een en ander bezig is… stel dat ze googlen… :naughty:
Maar hij kent heel veel mensen bij andere IT bedrijven, ook bijv. bij Ordina. Hij heeft zo’n 700 contactpersonen in zijn telefoon,allemaal zakelijk… Dus het zou zomaar kunnen dat mijn man een van jullie mannen kent :mrgreen:
Ik werk als groepsleidster bij de SKSG in groningen en mijn vriend werkt bij TNO in Groningen en soms ook in Delft.
als ik even mijn mening mag geven? ik vind het niet bijster slim om hier bedrijfsnamen neer te gaan zetten…als mensen dus idd gaan googelen naar de naam komen ze ook gelijk hier op het forum dus wel colega’s ,klanten en noem maar op…het is een behoorlijk (openbaar forum meiden)
maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten :mrgreen:
Ach… zolang Ruud niets te verbergen heeft maakt het niks uit toch
Ik werk Thuis en Ruud werkt voor Atos Origin… dat is net zoiets als Ordina of Cap Gemini…Hij werkt dan ook veel samen met ordina mensen en met Cappies :lol:
@Mama_jeanet wrote:
Ik heb nu zwangerschapsverlof en eind mei, begin ik weer met werken. Ik werk in de thuiszorg als alfa hulp.
Mijn man werkt bij een groothandel in snoepgoed, bij een bedrijf wat gevestigd is in net NAC stadion (breda dus).
Naam van het bedrijf zet ik het expres niet neer, je weet nooit of ze daar googlen op hun bedrijfsnaam.
ik weet welk bedrijf :lol:
ik werk zelf bij abn-amro en mijn vriend is loodgieter bij i.m.s in gilze.
ps. als er nog loodgieters werk zoeken, ze hebben daar altijd personeel nodig waar je ook woont in nl :lol:
@Marianne mv Lyann wrote:
Ik werk niet meer
mijn vriend werkt bij een loonwerker in Den Ham: wetering
en wordt uit verhuurd als kraanmachinist bij de spoorwegen…
miss dat er vrouwen zijn waarvan hun man, of mannen hier natuurlijk…ook meedoen aan onze hobby’s : autoblubbering en kraan machinisten wedstrijden
ik kom er elke dag langs hahaha…ik zal wel eens zwaaien :thumbup: