Collega's

Ik ben filiaalleidster bij Z e e m a n T e x t i e l S u p e r s (bij niemand bekend denk ik :wink: )

Mijn man werkt in Breda bij Welling-Wiercx.

@spooky wrote:

Dat is grappig, Ordina komt ook bij andere bedrijven he? Bij ons zijn er nu een aantal mensen werkzaam van Ordina!

Ik werk bij het AFval EnergieBedrijf in Amsterdam.

Mijn man bij Prorail als senior treindienstleider.

Liefs,

Moon

Klopt! Het is een IT bedrijf die mensen detacheert.

@merel33 wrote:

als ik even mijn mening mag geven? ik vind het niet bijster slim om hier bedrijfsnamen neer te gaan zetten…als mensen dus idd gaan googelen naar de naam komen ze ook gelijk hier op het forum dus wel colega’s ,klanten en noem maar op…het is een behoorlijk (openbaar forum meiden)

maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten :mrgreen:

Ik zie eerlijk gezegd niet zo waarom het niet bijster slim is. Het is toch niet erg als men op dit forum terecht komt als ze gaan googlen? Is toch geen geheim ofzo.

Ik werk bij G G z M e e r k a n t e n als secretaresse en mijn man bij

A l c o a in Harderwijk

Hier ook een man in de detachering! Maar dan via nog weer een andere namelijk c e n t r i c (Google er nu maar eens op :mrgreen: )

En ik werk op de Hogeschool in Groningen als secretaresse!

@Jacqueline wrote:

@merel33 wrote:
als ik even mijn mening mag geven? ik vind het niet bijster slim om hier bedrijfsnamen neer te gaan zetten…als mensen dus idd gaan googelen naar de naam komen ze ook gelijk hier op het forum dus wel colega’s ,klanten en noem maar op…het is een behoorlijk (openbaar forum meiden)

Ik zie eerlijk gezegd niet zo waarom het niet bijster slim is. Het is toch niet erg als men op dit forum terecht komt als ze gaan googlen? Is toch geen geheim ofzo.

nee geen geheim…dan lezen dus alles wat jij hier ooit getypt hebt…als jij het prima vind dan is het geen enkel probleem natuurlijk.

Ik werk in een verzorgingshuis in Almelo en vriendlief werkt als systeembeheerder bij een marketingbureau in Leusden.

@merel33 wrote:

@Jacqueline wrote:
@merel33 wrote:

nee geen geheim…dan lezen dus alles wat jij hier ooit getypt hebt…als jij het prima vind dan is het geen enkel probleem natuurlijk.

Het forum is sowieso open, dus toegankelijk. Maar prima, als jij er wat meer moeite mee hebt. Ieder z’n ding toch :wink:

Ik werk bij Careijn (thuiszorg) en Glenn werkt bij Van Koppen & Van Eijk als intercedent

Ik werk als Alpha hulp en schoonmaakster bij een kaasfabriek in Oosterwolde.

Manlief werkt voor een trappenfabriek als trappensteller in Drachten

Mijn vriend werkt ook via de detachering bij I N T E G E R, maar is verhuurd aan C O R D A R E S amsterdam.

zelf ben ik gastouder, lekker in mn uppie, hoewel een collega om mee samen te werken wel een stuk gezelliger is!! :mrgreen:

groetjes Jiska

Ik werk ook als gastouder thuis, via van0tot4 en mijn kereltje in de ba.jes in Lelystad!

ik werk bij ACC in heerlen wij doen klantenservice voor VGZ,IZZ

Mijn vriend werkt bij Volker Wessels Telecom en maakt telefoon aansluitingen ondergronds en bovengronds

Ik werk voor Capgemini (maar ik word dus overal en nergens ingezet bij andere bedrijven door het hele land).

Mijn vriend werkt bij de Plus supermarkt.

@Marianne mv Lyann wrote:

mijn vriend werkt bij een loonwerker in Den Ham: wetering

en wordt uit verhuurd als kraanmachinist bij de spoorwegen…

[/spoiler]

en heet toevallig Maurice?

Ik werk in een verpleeghuis in Almelo en vriend werkt bij een pretpark :lol:

hij is de leukste thuis :silenced: :silenced:

ik heb een dominee in huis maar die hebben meestal geen directe collega’s. Er zijn zeker niet meer preacherwifes hier te bekennen?

@Isabel Sofie wrote:

Hier ook een man in de detachering! Maar dan via nog weer een andere namelijk c e n t r i c (Google er nu maar eens op :mrgreen: )

En ik werk op de Hogeschool in Groningen als secretaresse!

Hij is momenteel trouwens gedetacheerd bij W o l t e r s N o o r d h o f f in Groningen!

ik werkte bij Holllaand international in Zwartsluis

En wij hebben een eigen glaszetbedrijf!

@Mama_jeanet wrote:

Mijn man werkt bij een groothandel in snoepgoed, bij een bedrijf wat gevestigd is in net NAC stadion (breda dus).

He, daar zit mijn tandarts ook zo ongeveer :mrgreen: