Ik zelf werk niet, ben wel volop aan het solliciteren in Weert en Eindhoven e.o. en hoop toch ergens een keertje aan de slag te kunnen.
Mijn man werk sinds afgelopen Dinsdag bij Elektro Klessens & de Koning (helmond) op de afdeling speciale installaties :mrgreen:
ik werk niet en mijn vriend werkt bij nijl staalconstructies
Mijn man werkt ook bij een detacheringsbedrijf ( S.ynobsys) Hij is gedetacheerd in Groningen, bij de VGZ IZA.
Ik ben gastouder.
Die combi heb ik hier meer gezien (IT’er en gastouder)
@Isabel Sofie wrote:
Hier ook een man in de detachering! Maar dan via nog weer een andere namelijk c e n t r i c (Google er nu maar eens op :mrgreen: )
En ik werk op de Hogeschool in Groningen als secretaresse!
Ik heb ook bij de Hanzehogeschool gewerkt

Ik werk nu in het UMCG.
@Jacqueline wrote:
Ik zat me opeens iets te bedenken.
We zitten nou wel op het forum “anoniem” met elkaar te kletsen, maar wie weet hebben we wel meer gemeen dan we denken.
Stel je voor dat onze mannen bijvoorbeeld collega’s zijn of dat er mensen zijn die hier schrijven en bij hetzelfde bedrijf werken als jij.
Dusss…waar werk jij en waar werkt je man? (geen idee of het mag eigenlijk, de bedrijfsnamen noemen).
Ik begin…ikzelf werk nu even niet, maar mijn vriend werkt bij het bedrijf Ordina in Nieuwegein.
Wie volgt?
Ons bedrijf (leger des heils) zat eerst gekoppeld aan Ordina - deed onze computerzaken. Maar tegenwoordig moeten we IMD bellen (oid) weet niet of dat nu hetzelfde is of dat wij op een ander bedrijf zijn overgestapt.
Maar er was iig een tijd dat we Ordina moesten bellen igv computer gedoe.
Wij werken overigens allebei voor Leger des Heils in Utrecht! Ik als vaste kracht op 1 afdeling en vriend als invalkracht op diverse afdelingen. Maar geloof niet dat er collega’s van ons hier actief zijn.
@schoen wrote:
Ik werk in een verpleeghuis in Almelo en vriend werkt bij een pretpark :lol:
hij is de leukste thuis :silenced: :silenced:
haha, dat zal dan aan het werken in een pretpark liggen, dat is die van mij thuis ook
@miranda33 wrote:
Ik werk in een verzorgingshuis in Almelo en vriendlief werkt als systeembeheerder bij een marketingbureau in Leusden.
Mag ik vragen in welk verzorgingshuis? Ik werk ook in een verzorgingshuis in Almelo

@charity wrote:
ik werk bij ACC in heerlen wij doen klantenservice voor VGZ,IZZ
Mijn vriend werkt bij Volker Wessels Telecom en maakt telefoon aansluitingen ondergronds en bovengronds
Haha ik ben nog bezig met lezen maar vind het nu al leuk
Ik werk ook bij een tak van Volker Wessel! :mrgreen:
Gaat weer verder lezen!
Ook hier geen meelezende collega’s. M’n man en ik hebben een computerwinkel, en zijn met zijn 2en
Alle beide werkzaam bij de groooootste telecomaanbieder van nederland
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik werk als secretaresse in het Albert Schweitzer ziekenhuis te Dordrecht en manlief bij Oversluizen Thermal Engineering in Ridderkerk…
Groetjes,
Viratine
Wat grappig zeg.
Ik heb alleen wel heeeeeeeel veeeeeeeel collega’s :mrgreen: ik ben militair bij de landmacht en mijn man werkt bij DHL in Eindhoven, ook veel collega’s trouwens.
@Sabje wrote:
@miranda33 wrote:Ik werk in een verzorgingshuis in Almelo en vriendlief werkt als systeembeheerder bij een marketingbureau in Leusden.
Mag ik vragen in welk verzorgingshuis? Ik werk ook in een verzorgingshuis in AlmeloVast niet dezelfde hoor!
:wall: :wall: ik tikte verzorgingshuis,maar moet verpleeghuis zijn.
Maar nee niet dezelfde denk ik. Ik werk in Het Meulen Belt.

Wat grappig zeg, maar je tikte het wel goed hoor. Ik had Miranda gequot :mrgreen:
Maar ik was stiekem ook wel nieuwsgierig waar jij werkte. Ik werk op HoogSchuilenburg.
Grappig dit zeg!
Zo lees je ineens allemaal dingen die je niet had verwacht, hihi.
Je hebt toch een bepaald beeld bij mensen en dan verwach je sommige beroepen niet.
Ik weet dat er bekenden van mij meelezen, dus ik hou het liever anoniem.
ik werk bij de belastingdienst (nog wel) wil weer naar de reiswereld toe…en hub werkt bij K.P.N.
ik werk ook niet meer,voor even dan.heb altijd een eigen paarden bedrijf gehad.
me man zit op de vrachtwagen en werkt voor van rijn in alphen aan den rijn.
Hub is kok bij een bedrijf op de Nes in Amsterdam,
Ik werkte in een kdv dat in het WFC gevestigd is in Amsterdam,… en sinds deze week op kdv M i m p i in Z a a n d a m