Collega's

issie schreef:
ik werk bij de belastingdienst (nog wel) wil weer naar de reiswereld toe...en hub werkt bij K.P.N.

Quote:
Alle beide werkzaam bij de groooootste telecomaanbieder van nederland

In Enschede toevallig (to de Karwei)?

jep

welke afdeling????????????

mijn hub werkt daar bij de BSD !

@Viragootje wrote:

Ik werk als secretaresse in het Albert Schweitzer ziekenhuis te Dordrecht en manlief bij Oversluizen Thermal Engineering in Ridderkerk…

Groetjes,

Viratine

Oh nou wordt ik nieuwsgierig waar je woont :mrgreen:

Ik werk op en activiteitencentrum voor verstandelijk gehandicapten van Gemiva-SVG-groep.

hihi, dit is grappig! Mijn mannetje werkt bij een grote scheepswerf in Vollenhove en ik werk sinds twee maanden bij Sanquin Bloedbank in Zwolle… Dus als er nog donoren in Zwolle komen??

@schoen wrote:

@Sabje wrote:
@miranda33 wrote:
Ik werk in een verzorgingshuis in Almelo en vriendlief werkt als systeembeheerder bij een marketingbureau in Leusden.

Mag ik vragen in welk verzorgingshuis? Ik werk ook in een verzorgingshuis in Almelo :smiley: Vast niet dezelfde hoor!

:wall: :wall: ik tikte verzorgingshuis,maar moet verpleeghuis zijn.

Maar nee niet dezelfde denk ik. Ik werk in Het Meulen Belt. :wink:

Hihi was ook al benieuwd welk verpleeghuis jij werkte schoen :smiley:

Ik werk bij Woon en Zorgcentrum Friso,maar we zitten tijdelijk ondergebracht in Het Klokkenbelt omdat Friso weer opnieuw gebouwd wordt :wink:

Ennuh Sabje dan werk je bij mij in de wijk,ik woon namelijk op de Aalderinkshoek dus als je eens tijd hebt voor koffie ben je welkom!!

@miranda33 wrote:

@schoen wrote:
@Sabje wrote:
@miranda33 wrote:
Ik werk in een verzorgingshuis in Almelo en vriendlief werkt als systeembeheerder bij een marketingbureau in Leusden.

Mag ik vragen in welk verzorgingshuis? Ik werk ook in een verzorgingshuis in Almelo :smiley: Vast niet dezelfde hoor!

Ik werk bij Woon en Zorgcentrum Friso,maar we zitten tijdelijk ondergebracht in Het Klokkenbelt omdat Friso weer opnieuw gebouwd wordt :wink:

Ennuh Sabje dan werk je bij mij in de wijk,ik woon namelijk op de Aalderinkshoek dus als je eens tijd hebt voor koffie ben je welkom!!

Nou dan ken je vast mijn vriendin wel Die werkt daar ook . Schelforst he?.

Johan is baas van D A N T O N (staat wel interessant zo :mrgreen: ). Naast mij en zijn vader heeft hij geen collega’s :lol: .

Ik werk op een basisschool in Assen (ga de naam niet noemen, da’s voor de gevorderde googler :wink: )

henk werkt bij hotraco; voor de industriële en utiliteitsmarkt en de food sector.

ikzelf werk bij centerparcs in horst-america in de spoelkeuken/keuken

@karin wrote:

@miranda33 wrote:
@schoen wrote:
@Sabje wrote:
@miranda33 wrote:

Klopt Schelfhorst en ehm wie is je vriendin dan?

@miranda33 wrote:

@karin wrote:
@miranda33 wrote:
@schoen wrote:
@Sabje wrote:
@miranda33 wrote:

Klopt Schelfhorst en ehm wie is je vriendin dan?

Ik pb je even.Hihi :wink:

@Juudje26 wrote:

en mijn man bij

A l c o a in Harderwijk

heee en mijn man rijdt soms (meestal voor A l c o a ), werkt bij Ploeger als chauffeur en ik ga “misschien” hier bij een bedrijf in het gat aan de gang… maar dan als chauffeuse

liefss :vlinder:

@schoen wrote:

@Marianne mv Lyann wrote:
mijn vriend werkt bij een loonwerker in Den Ham: wetering

en wordt uit verhuurd als kraanmachinist bij de spoorwegen…

[/spoiler]

en heet toevallig Maurice?

Nee patrick :lol:

@issie wrote:

issie schreef:

ik werk bij de belastingdienst (nog wel) wil weer naar de reiswereld toe…en hub werkt bij K.P.N.

Quote:

Alle beide werkzaam bij de groooootste telecomaanbieder van nederland

In Enschede toevallig (to de Karwei)?

jep

welke afdeling????????????

mijn hub werkt daar bij de BSD !

Hub is teammanager bij de adsl afdeling :mrgreen:

Hub werkt als schilder bij een grote hotelketen in de buurt van Leiden.

En ik heb helaas geen werk, maar ben werkzoekend in Leiden en omgeving.

o hoe heet ie dan? heb er zelf ook gewerkt bij de bsd en ben ook nog eventjes teammanager geweest bij Planet toen …en bij 0402

@issie wrote:

o hoe heet ie dan? heb er zelf ook gewerkt bij de bsd en ben ook nog eventjes teammanager geweest bij Planet toen …en bij 0402

ik pb je ff… :wink:

@Sabje wrote:

Wat grappig zeg, maar je tikte het wel goed hoor. Ik had Miranda gequot :mrgreen:

wat ben ik blond :wall: :wall: :wall:

@schoen wrote:
mijn vriend werkt bij een loonwerker in Den Ham: wetering

en wordt uit verhuurd als kraanmachinist bij de spoorwegen…

[/spoiler]

en heet toevallig Maurice?

Nee patrick :lol:

dan ken ik hem niet :lol: :lol: :lol:

Mijn man heeft ook een eigen bedrijf samen met een vriend van hem. Daarvandaag geen kokkers :wink:

Echter hij heeft zichzelf gedetacheerd bij een grote bank (r a b o) en heeft erg veel contacten in de IT wereld.

Ikzelf werk nu niet meer (ruim 9 maanden officieel sinds oktober) en werkte voorheen bij G e t r o n i c s. Een aantal jaren geleden ging mijn man eens mee naar een Sport event vanuit G. Het leek wel of hij meer collega’s van mij kende dan ikzelf :o (groot bedrijf dus op zo’n dag ken je zelf maar een handjevol collega’s)

In de IT kom je volgens mij wel vaker mensen tegen, die je kent of gekent zou kunnen hebben. Ik heb een paar keer ook de groeten moeten doen van mijn man aan iemand, die vervolgens dan heel verbaasd waren dat mijn man, mijn man was :lol: (snap je hem nog :wink: ) En ook collega’s gehad die mijn man ooit nog eens had ingewerkt, dat was helemaal grappig. Er werken misschien heel veel mensen in de IT, maar op zulke momenten blijkt de IT wereld toch wel erg klein te zijn.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ps. mijn man heeft vroeger ook nog een tijdje voor O r d i n a gewerkt.

hier een umcg’er en een c1000 bliepmiep.

@miranda33 wrote:

@schoen wrote:
@Sabje wrote:
@miranda33 wrote:

Dan kan ik niet achterblijven he, ik werk OOK in een verzorgingshuis! Ik werk dus bij De Koppel, die hadden we nog niet gehad :lol: