hihi, dit is grappig! Mijn mannetje werkt bij een grote scheepswerf in Vollenhove en ik werk sinds twee maanden bij Sanquin Bloedbank in Zwolle… Dus als er nog donoren in Zwolle komen??
heee en mijn man rijdt soms (meestal voor A l c o a ), werkt bij Ploeger als chauffeur en ik ga “misschien” hier bij een bedrijf in het gat aan de gang… maar dan als chauffeuse
Mijn man heeft ook een eigen bedrijf samen met een vriend van hem. Daarvandaag geen kokkers
Echter hij heeft zichzelf gedetacheerd bij een grote bank (r a b o) en heeft erg veel contacten in de IT wereld.
Ikzelf werk nu niet meer (ruim 9 maanden officieel sinds oktober) en werkte voorheen bij G e t r o n i c s. Een aantal jaren geleden ging mijn man eens mee naar een Sport event vanuit G. Het leek wel of hij meer collega’s van mij kende dan ikzelf :o (groot bedrijf dus op zo’n dag ken je zelf maar een handjevol collega’s)
In de IT kom je volgens mij wel vaker mensen tegen, die je kent of gekent zou kunnen hebben. Ik heb een paar keer ook de groeten moeten doen van mijn man aan iemand, die vervolgens dan heel verbaasd waren dat mijn man, mijn man was :lol: (snap je hem nog ) En ook collega’s gehad die mijn man ooit nog eens had ingewerkt, dat was helemaal grappig. Er werken misschien heel veel mensen in de IT, maar op zulke momenten blijkt de IT wereld toch wel erg klein te zijn.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Ps. mijn man heeft vroeger ook nog een tijdje voor O r d i n a gewerkt.