Collega's

Lowietjes, ja dan weet hij precies hoe ik me voel :lol:

@lowietje wrote:

pumba, die collega kent me vast van gezicht, werk er al bijna 12 jaar.

er zijn veel umcgers die bij ons de boodschappen doen, picknickrugzak=kerstpakket paar jaar terug komt geregeld langs, en ook veel parkeerkaarten bodenterrein :lol:

O als ik vertel hoe zij eruit ziet, dan weet je denk ik ook wie ik bedoel :mrgreen: (heeeeeel lang zwart haar en altijd een vlecht erin :wink: )

Ik werk nog maar sinds vorig jaar januari in het UMCG dus ik heb niet zo’n mooie rugzak :? :wink:

@Belly wrote:

Ik durf het eigenlijk niet te zeggen waar ik voor werk…Krijg veel rare reacties :think: Ik werk voor een incassobureau

:mrgreen: :mrgreen:

lang zwart haar met vlecht? nee, geen belletje

zal je zien dat ik van de week ineens denk, heeeeee, deze dame zal het zijn.

(hoe jong / oud?)

maar ik werk vaste tijden, en bijv nooit (al jaren niet meer) op zaterdag.

o ja, ik heb ook gewerkt als hostess in een modelwoning in Briltil en Drachten, heb ik daar nog kokkers over de vloer gehad?

groeten!!!

Leuk topic…

Spooky, mijn man is een collega van je. Net even nagevraagd en hij kent je hoor :mrgreen:.

ik werk (nog)niet

maar pat werk via sa lto bij lab ore en via labore heeft ie ze steigerbouwer 1 gehaald,en daar werk hij nu voor :mrgreen:

Geinig, ik werk bij de NS (dus Loeksel is mijn collega-mede-kokker)… :mrgreen:

En vriendje werkt in de beveiliging in Den Haag.

Ik werk in het L U M C , en mijn hub werkt als sportbegeleider van meervoudig gehandicapten

@Mex wrote:

Leuk topic…

Spooky, mijn man is een collega van je. Net even nagevraagd en hij kent je hoor :mrgreen:.

Heeeeeeeeeejjjjjjj, wat grappig zeg!

Toch wel in een positieve zin he, dat hij mij kent!

Nu zit ik even op mijn hoofd te krabben, wie jouw man is. Hahahaha

Dus wij krijgen binnenkort weer een geboortekaartje van jullie?

Groetjes,

Moon

Mijn man heeft een eigen bedrijf dus geen collega’s van KOK

en ik werk bij het europese hoofdkantoor van Carglass, dus er kan een collega zijn maar iig niet in het pand waar ik werk want ik werk met alleen mannen, of vrijgezel of te oud om in de kleine kids te zitten.

Ikzelf werk als ambulant woonbegeleider (zeg maar maatschappelijk werker aan deur) bij LIMOR in Zuid-Holland.

Vriend werkt in de electrotechniek in Zuid-Holland op projectbasis

@spooky wrote:

@Mex wrote:
Leuk topic…

Heeeeeeeeeejjjjjjj, wat grappig zeg!

Toch wel in een positieve zin he, dat hij mij kent!

Nu zit ik even op mijn hoofd te krabben, wie jouw man is. Hahahaha

Dus wij krijgen binnenkort weer een geboortekaartje van jullie?

Groetjes,

Moon

Ja hoor, niks negatiefs in elk geval :D. Hij wist alleen niet helemaal zeker welke afdeling je zat (p&o?). Henk zit in ploeg 5 en heeft straks nachtdienst :mrgreen:. Als je nog steeds piekert wie het nou is… Kijk eens op mijn www, onder Mijn Stamboom staat een fotootje van hem.

Hi hi, inderdaad… Je krijgt straks weer een geboortekaartje :lol:.

O ja, hij leest niet op KoK hoor (is zelfs niet een klein beetje geinteresseerd :roll:).

Jaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaa, ik weet het!

Leuk zeg, dat je aan het KOKKEN bent, ik ben hier op mijn werk (mijn collega is ook zwanger) de KOK aan het promoten!

Nog een paar weekjes en dan komt jullie 2e spruit! Leuke site hebben jullie voor Layla!

Ik werk op de afdeling POB, hoort inderdaad bij P&O.

Liefs,

Moon

Jaaa, paar weekjes nog… Op 1 augustus ben ik uitgerekend, lekker ideaal midden in de vakantieperiode dus :mrgreen:. Of verstrekt het AEB in zulke gevallen soms weeënremmers? :wink:

Ha ha, echt leuk dus zo’n topic :D.

@Esther75 wrote:

Ik werk bij de gemeente in mijn woonplaats Tilburg

Dan ben je een collega van mijn man.

Ik werk nu nog even in het Elisabeth ziekenhuis

@miranda33 wrote:

@schoen wrote:
@Sabje wrote:
@miranda33 wrote:
Ik werk in een verzorgingshuis in Almelo en vriendlief werkt als systeembeheerder bij een marketingbureau in Leusden.

Mag ik vragen in welk verzorgingshuis? Ik werk ook in een verzorgingshuis in Almelo :smiley: Vast niet dezelfde hoor!

:wall: :wall: ik tikte verzorgingshuis,maar moet verpleeghuis zijn.

Maar nee niet dezelfde denk ik. Ik werk in Het Meulen Belt. :wink:

Hihi was ook al benieuwd welk verpleeghuis jij werkte schoen :smiley:

Ik werk bij Woon en Zorgcentrum Friso,maar we zitten tijdelijk ondergebracht in Het Klokkenbelt omdat Friso weer opnieuw gebouwd wordt :wink:

Ennuh Sabje dan werk je bij mij in de wijk,ik woon namelijk op de Aalderinkshoek dus als je eens tijd hebt voor koffie ben je welkom!!

Dan woon en werk ik dichtbij jullie!

Werk in de buurt :lol:

Oja, en Wetering in Den Ham ken ik ook.

Rara waar woon ik hahaha :lol:

@Belly wrote:

Ik durf het eigenlijk niet te zeggen waar ik voor werk…Krijg veel rare reacties :think: Ik werk voor een incassobureau

Hahahahaha…HERKENBAAR! Ik heb bij een deurwaarderskantoor gewerkt…had ook altijd vreemde blikken (of boze…hihi).

Huidige baan heb ik een beetje moeite mee te melden (aan mensen die ik niet ken, geen zin in vragen/meningen of opmerkingen)…is soms ook nogal een stof-opwaaiend bedrijf…dus hou het voor me…

Gek genoeg had ik met deurwaarders minder moeite deze te melden…

Ik lees ff verder…

Weet trouwens dat ik op KOK niet de enige ben…zag in een ander topic al iemand die wel meldde wat ze deed…en daar meteen hele verhalen over kreeg…heb ik wel respect voor,voor haar lef! Tenslotte niets om je voor te schamen…maar dat is niet de reden waarom ik het voor me hou.

Omdat ik zelf “maar” administratief medewerker ben daar, heb ik geen zin in vragen over beleidsvoering e.d…daar heb ik namelijk geen verstand van en moet ik me zeker buiten houden…

Misschien komt het later wel als ik hier wel collega’s gevonden heb…

Man CR bij HC (voor collega die er werken,die herkennen de afkorting wel…hihi).

Ben nog niemand tegengekomen hier…

@Dune wrote:

@miranda33 wrote:
@schoen wrote:
@Sabje wrote:
@miranda33 wrote:
Ik werk in een verzorgingshuis in Almelo en vriendlief werkt als systeembeheerder bij een marketingbureau in Leusden.

Mag ik vragen in welk verzorgingshuis? Ik werk ook in een verzorgingshuis in Almelo :smiley: Vast niet dezelfde hoor!

:wall: :wall: ik tikte verzorgingshuis,maar moet verpleeghuis zijn.

Maar nee niet dezelfde denk ik. Ik werk in Het Meulen Belt. :wink:

Hihi was ook al benieuwd welk verpleeghuis jij werkte schoen :smiley:

Ik werk bij Woon en Zorgcentrum Friso,maar we zitten tijdelijk ondergebracht in Het Klokkenbelt omdat Friso weer opnieuw gebouwd wordt :wink:

Ennuh Sabje dan werk je bij mij in de wijk,ik woon namelijk op de Aalderinkshoek dus als je eens tijd hebt voor koffie ben je welkom!!

Dan woon en werk ik dichtbij jullie!

Werk in de buurt :lol:

Oja, en Wetering in Den Ham ken ik ook.

Rara waar woon ik hahaha :lol:

Goeie hahaha… :lol:

ook nog bij het open huis geweest ven wetering??

Neh, das niet helemaal mijn genre :wink: