hey. ik heb vanaf de dag dat de dokter zei dat ik een ovulatie kon krijgen getest. En die lieten niets zien, maar toen waren de testen helaas op. En ben ik verder gegaan op mijn temperatuur alleen te testen. Op de laatste ovatie test die ik heb gedaan zag ik eerst een dikke test streep, maar die verdween toen weer en sindsdien doe ik alleen nog temperatuur testen. Maar die blijft op 36.6 hangen inmiddels. In de avond 36.9C. Vorige week had ik wel rare schommelingen in mijn temperatuur. Maar geen drastische verhogingen…xxx summerchild
Een ovutest test positief vanaf 48 to 24 uur voor je eisprong. Dus als je gaat testen op de dag dat je denkt je ei te hebben, ben je al te laat met testen.
Dus als je 1 of 2 dagen eerder zou ehbben getest had je ws wel een positest gehad.
Lees net dat je vanf dag 11 al test met ovutesten, sorry niet helemaal goed gelezen.
Welke teste gebruik je? Ik heb toen ook de goedkope gebruikt en die werden bij mij niet duidelijk positief. Toen een keer de digi van cb gebruikt (die met die smileys) en die werd bij mij duidelijk positief.
Ik heb gewoon de testen van testjezelf.nu website. Vandaag naar het ziekenhuis geweest bloedprikken. Ik hoop dat er wat positiefs uit komt Ben zo benieuwd he… volgende week de uitslag maar heb al wat zwangerschapskwaaltjes… 8)
Je schreef ook al dat je al kwaaltjes had op 29 december. Toen moest je net je eisprong hebben…dus helemaal geloofwaardig is dat niet. Kwaaltjes beginnen vaak pas met een week of 5. Ik hoop het wel voor je hoor.
Het kan ook zijn dat ik nog een keer een eisprong krijg??? Had bij de echo’s wel twee eitjes…
Wordt er gek van, gisteren al een jankbui gehad… ben helemaal geen huiltypje… kon me gewoon niet meer bedwingen… manlief stond echt zo te kijken :shock: zat er helemaal doorheen… het luchtte gelukkig wel op.
En de pijn in mijn borsten is nieuw… we zullen gewoon moeten afwachten… maar geduld is niet echt mijn ding :roll:
Ja, weet niet precies hoe het zit bij mensen. Bij katten is het wel mogelijk Die kunnen na het jongen drie dagen later nog eens jongen… maar goed weet inderdaad niet dat dit bij mensen bekend is
Net weer even lekker een huilbui gehad met extreem slecht humeur binnen 1 seconden … zucht… beetje hormonaal.
Vandaag weer werken en ben helemaal gebroken :? Pffff… Gister nog een woede aanval gehad met huilen erbij… Het ging echt nergens over hoor… Manlief zette wel zijn bordje weg, maar niet de mijne en daar werd ik behoorlijk pissig over :x :oops:
Zo lekker met manlief naar bed toe… beetje uitrusten.
Ik weet niet of ik mijn menstruatie heb gehad of dat ik een innestelingsbloeding heb :roll:
Vanochtend wilde ik een zwangerschapstest doen en kwam toen tot de ontdekking dat er beetje bruinig bloed uit kwam (sorry voor t onsmakelijke verhaal) Nou die zwangerschapstest was dus negatief bij mij… niet verwonderlijk natuurlijk. Vorige week bloed geprikt op progesteron en krijg maandag pas de uitslag daarvan… beetje laat :wall:
Dus ik weer het ziekenhuis opgebeld, want was best wel ongerust. De mevrouw aan de balie zei dat mijn waarde op 19.3 zat en dit moest 20 zijn bij een goede eisprong. Dus ik vraag me nu echt af of het een innesteling is of een ongesteldheid!!! De geschatte eisprong moest komen op 29 dec.
Aangezien mijn eitjes nog niet rijp waren toen ik een echo had laten maken en dat was op 26 dec. Tot nu toe gaat altijd alles bij mij langzaam
:roll: dus zou die eisprong niet veel later zijn kunnen komen dat dit een innesteling is???
Ik heb met mijn PCOS nooit een eisprong, maar wel heel af en toe wat lichte bloedverlies. Dit duurt een paar dagen en ik merk het eigenlijk alleen bij het afvegen, zo weinig is het. Als het bij jou eenmalig bloedverlies was dan zou het kunnen dat het het bloed van de eisprong is geweest. TOen ik met clomid wel een eisprong had had ik af en toe bloedverlies tijdens de eisprong.
Innestellingsbloed lijkt me erg onwaarschijnlijk (sorry).
Wat doet je temperatuur? Is deze hoger dan anders of schommelt het nog steeds?
Het kan ook zijn dat je lichaam gewoon een beetje van slag is en dat de bloeding helemaal niets voorstelt.
Ja, het is van een beetje bruin bloed inmiddels gegaan naar pikzwart bloed! Echt ook erg veel bloed. Ik vrees dat het mijn ongesteldheid is. Wel vaag als de assistent zegt dat ik waarschijnlijk geen goede eisprong heb gehad, toch?
Vroeger ben ik op de pil gezet, omdat elke keer als ik een ongesteldheid had flauw viel, omdat ik zoveel bloed verloor. En de pijn was onbeschrijfelijk! Maar bij deze menstruatie voel ik weinig tot niks. :eh:
Ik wacht het tot morgen even af. Dan zien we wel verder!
summer het kan zijn dat je ei later is geweest en te vroeg is geprikt dan kloppen de waardes niet meer
vergeet niet dat iedere eisprong hoef je niet zwanger te worden zelfs niet van een dubbele eisprong.
met pcos volgt er meestal een menstruatie na een eisprong maar je kan onttrekking bloedingen hebben ik heb die wel namelijk ook gehad . dus dat bestaat ook nog eens . je lichaam gaat dan een beetje op auto piloot verder , werd mijn verteld .
dit waren mijn Prog lab waarden heb ff wat uitslagen gezocht voor je .
4,9
1,5
25,1
22,1 <
ben hier mee zwanger geworden laatste zwangerschap
4,8
45,2
10,08
Oke, mijn waarde lag op de 19,3. Het moest minimaal 20 zijn voor een goede eisprong zei die mevrouw
Dit kan helaas mijn innesteling niet zijn, er komt teveel troep uit en t is bijna zwart bloed. Ik wacht wel af tot maandag. Wel vind ik het gewoon schandalig en niet kunnen van het ziekenhuis, maar blijkbaar hoeven ze niet aan klantenbinding te doen… ze krijgen toch wel betaald :x Ik heb hun nodig en hun niet mij… zo zit de harde realiteit…
Ja, we gaan weer ons best doen :mrgreen: Alleen nu begin ik met clomid later, omdat ik moet afwachten tot maandag op die gyno! Pfff…
Ik zei ook al tegen die vrouw aan de balie dat ik 10 maanden bezig was en een beetje ongeduldig begon te worden door dit soort dingen. kreeg ik te horen “o 10 maanden is nog niks.” onder het motto “je moet niet zeuren” :x
Kan daar zo boos om worden… :wall: helaas schiet ik daar alleen zo weinig mee op!
Ik zit ook nog eens met een griepje ziek thuis dat helpt ook niet voor de sfeer helaas!
wat :shock: :shock: :shock: :shock: dat meen je niet .
nou die had ik mooi even toegesproken wat een ongevoelige trien zeg . wat voor ander niet lang is is voor een ander wel lang, Niet te geloven heb je geen nieuwe clomid pillen dan ?? want je moet ze in je begin cyclus neem ik aan ik had altijd dag 3 tot dag 7
Ik heb de pillen wel in huis liggen, maar ik weet niet of de dosis nog nodig heb. Of hoger moet in de dosis of dat ik iets anders krijg. Ik weet dus weer zoals gewoonlijk : niks…
Ja, ik vond het van die mevrouw ook niet echt charmant dat ze zoiets tegen mij zei. Ik bel morgen nog wel het ziekenhuis nog maar een keertje… :roll: misschien heeft het nu wel zin.