clomid en effecten

Hey allemaal,



Ik slik clomid voor een eisprong, maar ik heb echt mega vaak opvliegers… vandaag waren het er alleen al 4 en gisteren 5 opvliegers… pfff… Heeft iemand daar nog meer last van gehad? Ook ben ik erg humeurig en andere keren weer helemaal happy.



Herkend iemand dit?



xxx



Summerchild

Ik heb 6 rondes clomid geslikt en ik herken het helemaal. Als ik thuis was zat ik dan echt helemaal met mijn broekspijpen opgetrokken en liefst deed ik zelfs wat uit :smiley:



Het is inderdaad echt niet fijn die bijwerkingen. Was ook heel erg misselijk die 6 maanden en niet mezelf. Ik heb het bij IUI behandelingen gebruikt. Helaas hebben die geen zwangerschap opgeleverd en had ik IVF nodig.



Hoop voor jou dat, ondanks de vervelende bijwerkingen, het wel werkt en je het niet al te lang zal hoeven slikken.

Phoe gelukkig ben ik dan niet de enige die dat heeft! Ik vind de opvliegers vervelend, maar er valt mee te leven. Even 1o minuten buiten staan en dan gaat het wel weer… misselijkheid had ik alleen met de medicatie om ongesteld te worden. clomid heeft mij nog geen misselijkheid gegeven, gelukkig :pray:



Ik hoop inderdaad dat ik geen IVF of IUI nodig heb. Ik heb PCO en krijg geen eisprong, verder heeft de dokter geen andere dingen gevonden om mij zorgen over te maken.



groetjes



Summerchild

Zelf niet gebruikt (wel eisprong maar blokkade eileiders dus IVF was de enige optie) maar wat ik altijd hoor van de dames die het hebben gebruikt zijn opvliegers heeeeel normaal. Schommelende emoties ed horen er ook bij. Hier enkel opvliegers bij het gebruik van Decapeptyl bij een IVF en deze blokkeert juist een eisprong dus de opvliegers ken ik wel. Normaal ben ik een koukleum maar dan kon ik in Tshirt de winter doorkomen. 8) Doorbijten en ik hoop voor je dat je niet te lang Clomid hoeft te gebruiken omdat het zo succesvol is! :thumbup:

Opvliegers heb ik niet gehad (volgens mij…)

Maar wel de stemmingswisselingen. Och had soms medelijden met hub, ene moment was Mutsie aan het lachen, andere moment strontsaggerijnig om een moment later in huilen uit te barsten.

Ik was ook twee van de vier rondes vreselijk misselijk en at dingen wat ik normaal nooit eet.



De laatste keer dat ik weer met clomid begon had ik nergens last van, dacht dat het ook niet gewerkt had. Maar wel dus.



Ik hoop met je mee dat clomid voor jou goed uitpakt. Hier is het een wondermiddel en ik hoop dat het voor jou ook een wondermiddel is.

Opvliegers heb ik niet gehad maar die stemmingswisselingen herken ik echt.

Ik had echt woedeaanvallen :oops: , mijn man moest er erg om lachen maar voor mij was het echt een verschrikkelijk gevoel :hug:

ik herken het ook…heb ook iets van 6x die clomid (max dosis) gebruikt…en t hielp nog niks…wat een rotzooi zeg…was blij toen we overgingen op Menopur…moest mezelf wel spuiten toedienen maar dat was het waard…ik heb van de menopur nergens last van gehad.

van de clomid kreeg ik enorme humeurwisselingen, opvliegers geen last van gehad. gelukkig was bij het bij de eerste ronde al raak en werd ik daarna lekker humeurig van andere hormonen :smiley:

Haha, ja mijn liefje noemt me soms een orkaan… als iets niet lukt stuiter ik alles bij elkaar! :eh: Ik heb de afgelopen dagen zoveel humeurswisselingen gehad, dat ik me soms net het Nederlandse weer voel! Pfff… :shock: De huilbuien zijn inmiddels gelukkig wel beter geworden, haha…

Ik ben morgen op mijn 11de dag… dus ga ovulatie testen doen, mag 9 dec naar t ziekenhuis voor een echo… dus hopen :pray:



xxx



Summerchild

Spannend hoor! :pray:



En ja, als je mij toendertijd in de auto had gezet en een stukje had laten rijden, man man dan was ik soms zo saggerijnig als ik weer uitstapte. Gewoon door het slechte rijgedrag van anderen, kon soms echt zo vloeken :oops: Kwam ik saggerijnig uit mijn werk en wist hub meteen hoe het op de weg was :lol:



Heb ik nu nog wel eens :wink: :angel: Komt ook door hormonen, normaal heb ik meestal alle geduld.

mijn bijwerkingen met clomid waren als volgt



maakte niet uit of nu 50 mg was of 150 per dag

laatste 2 ronde 3 tebl per dag gehad van 150 mg dus

helaas geen zwangerschap en ook niet altijd een eisprong



Haaruitval

opvliegers heel erg net of je in de overgang bent

sacho en lange tenen hebben

hoofdpijn

soms duizelig

oor suizen

niet kunnen slapen

buikpijn.



maar alles kon ik prima aan behalve de haartuitval das best hevig :frowning:

@ natascha… phoe, dat is inderdaad erg heftig! Ik heb gelukkig alleen last van mn humeur (nouja mijn liefje) en de opvliegers. Wel heb ik vaak opvliegers, vandaag tot nu alleen al 6 stuks!



Ik heb vandaag een ovulatietest gedaan. Het streepje was niet heel erg zichtbaar, maar denk wel dat het eraan zit te komen die eisprong! :dance:



Liefs

Summerchild

Dan weet je wat je te doen staat :wink:

Haha jazeker! :smiley:

veel klus plezier , welke ovu test heb je hij moet wel net zo,n donker zijn als de controle test :slight_smile:

Nee hij is nog niet zo donker hoor… je ziet hem alleen lichtjes. Dus het is nog even afwachten, maar volgens de dokter om de dag klussen :stuck_out_tongue: haha

welke merk gebruik je en idd om de dag hebben ze mij ook gezegd :slight_smile:

Gewoon eigen merk van http://www.testjezelf.nu

Is een goede en betaalbare site om op te kopen. :smiley:

die ken ik niet had eerst die van sensitest erg goed en nu die van babyboom ook goed :slight_smile: succes meid :slight_smile:

Dank je ^^ Is de babyboomsite betrouwbaar?





xxx

Summerchild