Als het goed is ligt ie klaar, dus dat zal het probleem niet zijn…
Nu alleen afwachten voor wanneer ik een afspraak kan maken en wat de arts dan zegt.
Hoi Tierrr,
Wat leuk dat je mee komt kletsen.
Ik hoop dat je snel een afspraak hebt en meteen mag starten
We gaat met zijn allen zitten dat het niet lang meer gaat duren voor ons
:-*
Ja zeker weten
ik zit op wacht bankje nu maar denk nie dat raak is hoor hihihihi merk niet speciaal ook iets
:hug:
Heb jij dan ook dat als je intuitie al aangeeft dat het niet raak is, je zit te wachten om weer verder te mogen?
Hier wel. Je zou dan bijna blij zijn met de :twisted:
ik moet nog wel een week wachten … maar ja als zo lang niks is ga je wel van uit hahahah al hoewel ik stiekem hoop dat ik er naast zit natuurlijk hihi
ik ben 1.2 kilo kwijt :dance: en dat in 2 dagen gaat lekker dus was 1.5 kilo aangekomen reden weet ik niet hahaha maar die is der weer zowat af en we gaan op naar de eerste 5 kilo
hoe is het verder met iedereen ??
ook genieten van de zon vandaag ??? wat een klote weer was het he … tot snel
Dat gaat lekker Die 5 heb je er zo af
:dance: :dance: :dance:
Eindelijk weer wat zon. Werdt depri van dat druilerige weer. Mag nu nog ietsjes warmer en dan ben ik blij
ja vies weer is het he
heb ongi pijnen bah denk nie dat gelukt is hoor … maar ja geen bloed geeft moed moet nog 4-5 dagen
He meis,
Hoe gaat het nu met je?
Dikke knuff!
gestest en weer neg :twisted: dus zal deze maand niet gelukt zijn ben ik bang morgen is mijn nod heb eigenlijk geen hoop meer al zeg ik wel geen bloed geeft moet maar als ik nu geen ei heb gehad ?? dat kan natuurlijk ook
hoe gaat met jouw dan meis heb jij goed nieuws ??
Hey meis,
Het spijt me om dat te horen. heb je ondertussen al je regels gekregen? Als het te lang duurt kun je altijd ff bellen met de ferti arts.
Hier gaan we nu net de klusperiode in. Hubby ziet me weer aankomen vanavond. Het begint wel op te vallen hihi
Knuff!!!
ha meis niet erg hoor , nog geen regels misschien morgen ?? heb wel veel krampjes buik en onderrug wat minder word bij liggen voel ook niet echt zwanger …als ik maandag nog niet ben ga ik wel testen :)heb wel genoeg testen hiero maar durf eigenlijk niet :oops: stom he ?
hahahahah zet hem op he meis ja als die ook een kleine wilt zal die ook zijn bijdrage moeten leveren gaat zo rottig in je eentje :lol: ik hoop dat deze maand bij je lukt meis :-*
darkchild hoe gaat het met de klus periode ??
hier nog geen ongi wel ongi gevoel beetje zeurden de hele dag door . snap er niks meer van test gedaan oke met avond urine en ja plas was nou ja negatief natuurlijk .
slik toch clomid heb toch vorige 2 maanden een ei gehad er mee
die krampen denk ik ja ongi komt er aan gebeurd er niks heb ook maar ff een ovu test gedaan ook neg dus ook geen ei nu wat al helemaal nie kan
zit vandaag op dag : 31-32 met clomid was hier voor 31 en 30 dagen .
nou ja misschien komt het morgen dan wel los …
baal wel hoor geen ongi geen neg test alleen zeurdende buikpijn :s
ps heb trouwens die testen van sensitest goedkope weet niet of daar aan ligt ?
Hey meis,
:hug:
Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon naar de arts bellen voor een bloedtestje voor lh of een zwangerschap testje.
Dat van het testen snap ik zo goed. Ik durf ook niet te testen.
Elke keer als ik test wordt ik ongesteld na een dag…
Waarom probeer je niet de zwtest van de kruidvat? 2 voor 5 euro en ze moeten erg goed zijn
ja daar heb ik er nog een van liggen die bewaar ik tot maandag morgen dan
maar LH was dat meis ??
helaas ook neg getest geen ei dus baal er vreselijk van voel me echt wel onwijs klote nu
he gebeld de ferti arts is er morgen weer ze gaat me morgen terug bellen .
ben benieuwd wat nu wachten op mijn ongi en dan zeker de pillen een stapje omhoog .
word vervolgt
dames… even een dikke :hug: voor degene bij wie het nog niet wil lukken.
hier een mama die ook clomid heeft geslikt
bij de oudste begon ik ook met 50 mg, 1x werkte het (waren wel eitjes, maar niet bevrucht) , 2e keer samenlevingstest. 3x helemaal niks, rijpte niks etc… en 4x is onze F.emke geworden…
het was december en had de moed opgegeven, dacht deze mnd denken we er niet aan en dan in het nieuwe jaar beginnen we weer… maar dat hoefde niet meer…
bij jongste waren we alweeer in het zkh bezig en zouden weer met de onderzoeken beginnen, maar uiteindelijk is onze A.ukje spontaan gekomen…
ik duim voor jullie dat jullie hartewens ook snel in vervulling mag gaan…
dank je wel pitje
Ik ben terug gebeld en moest afwachten 2 weken tot mijn ongi komt en anders langs komen voor een echo en ongi opwekken .
de clomid gaat naar 100 mg 2 pillen per dag toe .
en dag 21 weer progesteron prikken
mijn ongi is gister flink begonnen en morgen kan de 1ste dosis clomid er weer in
op naar een nieuwe ronde
darkchild hoes nu met je ??
Hoi Natasha,
Sorry voor de errug late reactie. We hebben hier de kamer helemaal opgeknapt en ben erg weinig op het internet geweest.
Ik heb nu lekker 3 weken vakantie Heerlijk!
Vorige weer ongesteld geweest. Misschien doiet de rust deze maand wonderen
Hoe is het met jou? Hoeveel ben je al kwijt?
Dikke knuff!