bv-mijlpalen topic

Hazzuuuuhhhhhh, toppie! :dance:

en Jelmer is weer goedgekeurd :dance:

hij woog vanochtend 6090 gr en was bijna 62 cm

vorige keer was 27 april en toen woog hij 5430 en was 59 cm lang

en de eerste keer CB op 15 maart (1 maand oud) 4150 gr bij 55 cm.

Deze keer dus niet zo bespottelijk veel gegroeid als de vorige keer maar we doen het nog goed :dance:

Hazze: :dance: :clap: goed hoor :dance: :clap: en is het goed gegaan met de stuwing?

annemarie; jelmer is weer lekker gegroeid zeg! :clap:

gaat het weer iets beter met je BO? :-*

Sanne, goed zeg!

LK, het gaat helemaal goed met de stuwing, want ik merk echt helemaal niets van het feit dat ik gestopt ben met de BV… :dance: :dance: :dance:

( :? nouja, ik zag vanochtend iets in mijn slipje waarvan ik dacht… moet dát dan nu ook meteen weer… ben eigenlijk nog niet weer ongesteld geweest sinds ik zwanger was van Yvan en ik zit er ook absoluut niet op te wachten, maar goed dat terzijde :? ). Ik heb de laatste tijd vaker van dat soort signalen, maar ze zetten niet door, dus we’ll see…

Annemarie, Jelmer doet het super op jouw BV he…! Goed meid! Altijd leuk even meten en wegen. How r u doing? :hug:

Tijdje niet meegelezen :oops:

Annemarie: sterkte met je borstontsteking (inmiddels alweer voorbij?) En gefeliciteerd met je 3 maanden mijlpaal!

Sas: Kolfqueen! :mrgreen: En 6 maanden :dance:

Hazze: 9,5 maanden :thumbup: Was het toch nog emo om nu echt te stoppen? :-*

Niemand vergeten?.. :shifty:

Edit ja dus :oops:

Sanne: bijna 2,5 jaar voor Myrthe :dance: :dance: En we zullen je er straks wel aan helpen herinneren als de 2,5 jaar mijlpaal bereikt is hoor :mrgreen:

9 maanden :inlove: :dance: :dance:

Toppie :thumbup:

:clap: :dance:

:slight_smile: 17 maanden :dance:

tom van de week :shifty:

elke ochtend verschoont papa hem en dan komen ze samen op bed bij mij spelen …en vaak wil tom dan ff een slokje …dan ligt ie helemaal dwars in bed, zijn voeten trappelend tegen papa’s borstkas, wrijvend met zn benen over papa’s armen en zijn handje over mijn buik diep peuterend in mijn navel hahaha …

van de week liet hij , terwijl hij rechts van mij lag en de linkerborst dronk :roll: met een luide smak de borst los, ging rechtop zitten en keek ons ondeugend aan en deed toen luid het geluid na van iemand die op een hete zomerdag zijn ijskoude glas leeggedronken heeft…een klak met de tong…tttt…en toen…¨AAAAAAAAHHHHH¨ :lol: :inlove:

Biebels, :dance: hoera hoera 9 maanden ! Proficiat meis en Leonie natuurlijk ook!

Guusje, 17 maanden !!! superdepuup! gefeliciteerd met je mijlpaal :clap: :clap: :clap: . Ik krijg een hoog sesamstraat (bert en ernie) gevoel van je stukje hihihi, heerlijk mannetje die Tom :inlove: .

hihi, die Tom :inlove:

Biebels :thumbup:

Goed zeg!!!

Guusje… :roll: …een echte vent dus jouw Tom :inlove:

Biebels en Guusje :dance: :dance:

:lol: lekker ding dit Tom!

wie kan me even oppeppen want ik wil die 4 maanden halen!

Ik heb het idee dat Jelmer aan de borst genoeg drinkt (is tevreden en slaapt goed. Hoewel hij zelden uit zichzelf loslaat en ik hem na verloop van tijd afkoppel omdat hij niet meer drinkt maar ligt te genieten :inlove: ) maar ik kolf achter de feiten aan. Op de creche hebben ze aan 170/180 nauwelijks genoeg en ik kolf met veel mazzel 120/140. Tussendoor extra kolven lijkt weinig uit te halen. Op dit moment probeer ik vooral ook de potjes van 150 die al in de vriezer zitten aan te vullen tot ongeveer 200.

Ik heb het net al wat afgespeurt naar tips om de productie wat op te krikken maar ben wat onzeker nu :?

@annemarie69 wrote:

wie kan me even oppeppen want ik wil die 4 maanden halen!

Ik heb het idee dat Jelmer aan de borst genoeg drinkt (is tevreden en slaapt goed. Hoewel hij zelden uit zichzelf loslaat en ik hem na verloop van tijd afkoppel omdat hij niet meer drinkt maar ligt te genieten :inlove: ) maar ik kolf achter de feiten aan. Op de creche hebben ze aan 170/180 nauwelijks genoeg en ik kolf met veel mazzel 120/140. Tussendoor extra kolven lijkt weinig uit te halen. Op dit moment probeer ik vooral ook de potjes van 150 die al in de vriezer zitten aan te vullen tot ongeveer 200.

Ik heb het net al wat afgespeurt naar tips om de productie wat op te krikken maar ben wat onzeker nu :?

Veel drinken zelf!

Is echt zooooooo belangrijk dat je goed drinkt!

Ik heb hier nog bvthee staan…wil ik je wel opsturen hoor!

Ik kreeg er echt vollere borsten door…

En NIET onzeker zijn!

Je doet het vet goed en tussen je oren heeft naar mijn idee veel invloed op je kolfen en productie!

Heb capsones!

Je geeft hem het mooiste wat je geven kan!

Jij zorgt dat hij al bijna 4 maanden groeit en bloeit!

JE KAN HET !!!

Schouders eronder en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!

:-*

Tsja, wat kan ik zeggen: been there, done that :shifty: Ik heb dezelfde ‘angst’ gehad als jij, en ik ben er op één of andere manier weer bovenop gekomen. Als ik wist hoe, zou ik het je zeker vertellen, maar ik weet het niet!! :hug:

Borstvoedingssiroop… nieuw van VSM om een paar keer per dag in te nemen… werkt hier echt super. In Saba’s periode masseerde ik vaak met speciale bv olie en ook dat werkte heel goed. Maar of dat nou tussen de oren zit of dat het écht aantoonbaar werkt weet ik eerlijk gezegd niet. Maar werken doet het :wink: :mrgreen: ! En toch blijven kolven. Je komt hier doorheen door :thumbup: !

@renzosmam wrote:

Ik heb hier nog bvthee staan…wil ik je wel opsturen hoor!

Ik duik eerst morgen wel even de natuurwinkel in hier, als ze die niet hebben meld ik me wel :-* en voor die siroop idem (sssst, niet tegen Peter zeggen want die gelooft niet in homeopathie en wat dies meer zij)

Weet iemand waarom hij zo “trekt” aan de borst?

Waarschijnlijk omdat hij de tsr wil! :think: