bv-mijlpalen topic

De mijlpalen van 6 en 7 maanden zijn eigenlijk zo voorbij gegaan, zonder dat ik er erg in had. Dus nu wil ik stiekem toch wel deze mijlpaal vieren (tis toch een feestdag vandaag):



8 maanden BV! :dance:



Mijn plan is om in ieder geval tot een jaar door te gaan. In de zomervakantie (nog voordat ze een jaar is) wil ik al voorzichtig afbouwen, omdat ik na de vakantie niet meer wil kolven op m’n werk. Maar hoe lang de ochtend- en avondvoedingen blijven durf ik niet te zeggen… (ha, ik durfde 8 maanden geleden niet eens te zeggen dat ik dit zo lang vol zou mogen houden!)



P.S. Meld hier jouw eigen mijlpaal(tje)

:dance: :dance: Goesso!

Gefeliciteerd!!! knap hoor! :thumbup: :dance: :clap: :clap:

(ik weet nog niet of ik het je kan nadoen hoor :shifty: )

Wauw Biebelsss… de 8 maanden alweer gehaald… gaat zo snel he… op naar het jaar… :dance:

Gefeliciteerd biebels :dance: :dance: , hoop dat het mij ook zo lang gaat lukken :wink:

:dance: :dance: jippiejeeeeeeeee tetteretttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! :dance: :dance:



Dat had je maar mooi niet gedacht, fantastisch hoor! :dance: helemaal goed van jou!!! :clap:



Geniet er nog maar lekker lang van!

(it’s hard to say goodbye, even when it happens slowly… :eh: )



en Leonie natuurlijk gefeli met haar vermaanddag! :inlove:



greetz, hazze

:dance: :dance: :dance:

Gefeliii!! Gaan we straks samen naar het jaar?.. :mrgreen: :dance:



Mijn mijlpaal vandaag was trouwens mijn dochter van de wieg naar het bugaboozitje… (mocht met 7 maanden en een week ook wel), maar [sentimentsmiley] . Ze zit er dan wel weer allerliefst in, zometeen even voor het ‘eggie’ in Artis gaan uitproberen… :inlove:



Zullen we anders een bv-mama’s mijlpalen topic beginnen, of bestond die al?.. (Wil jouw topic ook niet vervuilen natuurlijk :angel: ).

Goed idee, ik pas de topic-naam even aan!

Goed hey 8 maanden!!! :thumbup:



Hier mijlpaal 6 maanden bijna…

Gister dronk die muts van me eindelijk bv uit een fles…vandaag doet ze alweer moeilijk ermee :roll:

Ach ja meiden hé!?

Geef haar geen ongelijk…(.) is gewoon het best :inlove:

:thumbup: :dance:

Goed zeg! Vind het bewonderenswaardig :clap:



Hier is binnenkort de mijlpaal van 1,5 jaar. Had van tevoren niet kunnen denken dat ik het zo leuk zou vinden :inlove:

:clap: :dance: :clap: ik vind het super biebels dat je zo doorgeknokt hebt :clap: en dat nu “zo maar” een prachtige mijlpaal :dance: :dance: :dance:









de mijne… morgen 16 maanden :inlove: :dance: :inlove:

( en vanavond werd dat gevierd met een hand rond je voet, en je grote teen in je neus terwijl je gulzig drinkt :roll: :mrgreen: )

hier ook alweer 6 maandjes voorbij :mrgreen: en ik vind het nog steeds het leukste dat er is :inlove:

:-* Annette

haha ik had hetzelfde. 6 maanden heb ik wel bewust aan gedacht, 8 maanden minder maar nu komt de 9 maanden eraan :slight_smile: en die gaan we halen. Op naar het jaar.

Jááá zo dacht ik ook! En nu is mijn oudste inmiddels alweer 3 jaar en nog steeds dol op mama-melk. Sinds zijn zusje er is, is zijn belangstelling wel iets minder geworden, maar hij wil altijd nog even voor het slapen gaan en als hij 's ochtends wakker wordt. Ik denk alleen niet dat ik dochterlief zolang bv ga geven…

ik heb vorige keer jammergenoeg geen jaar gehaald (11mnd)… ik hoop dat “maarten” wel langer bv wil :smiley:

Biebels, :clap:



Hmmm, de “mijlpaal” van 6 mnd is hier ook ongemerkt voorbij gegaan, met een oorontsteking, griepje en a-b-kuurtje voor Nynke.

En nu op naar de 7 mnd, maar dat moet lukken, want all that she wants is… (.)(.)

Geen bijvoeding of niks :? Ben blij dat ik haar toch het beste kan geven, zodat ze niet teveel voedingsstoffen misloopt.

Hoop hier nog vele mijlpalen te kunnen vermelden, maar dan niet te snel (het gaat me allemaal véél te snel). Ze ligt iig nog heerlijk in de kinderwagenbak :smiley:



Enne Biebels, we gaan ook voor de mijlpaal “een week lang alle nachten doorslapen”, toch?? En dat mag dan wel weer snel… (of is dat meteen weer teveel gevraagd? :wink: )

Hier geen echte mijlpalen meer maar gewoon nog genieten van waarschijlijk het laatste half jaartje borstvoeding. Mijn dochtertje krijgt nu 3 jaar en 3 maanden borstvoeding. Ik heb bedacht dat het met 4 jaar echt wel klaar zal zijn. Maar dan moet ik tegen die tijd wel meer overtuigingskracht hebben dan nu. Want was het aantal voedingen nov 2006 tot 2 teruggebracht, inmiddels zitten we weer op 3 a 4 voedingen.

@@nneke! wrote:

Enne Biebels, we gaan ook voor de mijlpaal “een week lang alle nachten doorslapen”, toch?? En dat mag dan wel weer snel… (of is dat meteen weer teveel gevraagd? :wink: )


1 nacht doorslapen lijkt me al heel wat :shifty: