bv-mijlpalen topic

Biebels: :dance:

Wat kan ik me nog goed al die berichtjes herinneren aan het begin. Het een na het ander ging mis. :cry: En toch wilde je alles geprobeerd hebben. :thumbup: En nu 8 maanden later krijgt Leonie toch maar mooi nog steeds jouw mama-melk. :clap:

Ga door meid!

want als het voorbij is ga je het echt wel missen. Ik hoop bij een volgende langer dan 7 maanden te kunnen geven.

vandaag 11 weken volledig aan de borst :dance:



(dat is voor mij een hele overwinning en ik ben harstikke trots!)



De 3 maanden mijlpaal komt in zicht met als hindernisje het feit dat hij vanaf 16 mei 2 dagen in de week naar het kdv gaat.

He Annemarie, super goed!!!



was je van plan te kolven?

doe ik al, we zijn al een poosje aan het oefenen en dat gaat naar wens. Kolf momenteel zo’ns 140cc per keer (2 borsten, 1 van ruim 100 en de ander ongeveer 30cc :? )

@annemarie69 wrote:

doe ik al, we zijn al een poosje aan het oefenen en dat gaat naar wens. Kolf momenteel zo’ns 140cc per keer (2 borsten, 1 van ruim 100 en de ander ongeveer 30cc :? )


Ik heb begrepen dat dat best normaal is hoor, hier ook onevenredige borsten. :mrgreen:

Maar eh :clap: voor jouw bijna-3-maanden-mijlpaal!

He annemarie,

dat had ik ook. Schijnt net zoals Biebels zei heel normaal te zijn. Maar goed hoor!

Naar welke creche gaat ie straks?

Mijlpaal…ik heb voor het eerst gewerkt :shock: …helemaal 4uur…

Celiza weigerde de fles bij mijn moeder :roll:

Toen ik thuis kwam na een dikke strijd wel de fles op en toen snel de (.) erachteraan…had haar gemist!



Ik had wel in 20 minuten tijd 260cc gekolft op mijn werk :shock:

:dance: Zou toch leuk zijn als zij dat vervolgens ook OPdrinkt als ik aan het werk ben :pray:

260 cc, wauw! :shock: Maar balen van die fles… Snap wel dat (.) lekkerder is, maar het geeft je vast geen lekker gevoel om zo te gaan werken!

Nee niet echt…

Aan de andere kant,als ze écht honger heeft kán die muts het dus wel…

Ik geef me er maar aan over,ik hoef voorlopig maar 1 dag dus ze heeft weinig te klagen en verhongeren doet ze niet in 1 dag.

Kan mezelf wel gek maken maar het is eenmaal zo…ik moét werken dus…Maar vind het zonde om steeds melk weg te gooien…dus maak kleine beetjes,maar die fles van 80cc vanmiddag dronk ze zo op op een gegeven moment :pray: dus ze gaat het hopelijk gewoon doen!

Zeg steeds tegen haar…het is maar voor 1 dag en andere baby’s worden al vanaf 10 weken noodgedwongen weg gebracht en moéten de fles en moeten meerdere dagen de (.) missen dus kom op…je kan het!

:shifty: Nu nog hopen dat het gaat werken :wink:

Tja bij Renzo kwam ik na een dag werken met een halve liter melk thuis in 2x kolven…wat dat betreft mag ik écht niet klagen!! :thumbup:

@renzosmam wrote:

Tja bij Renzo kwam ik na een dag werken met een halve liter melk thuis in 2x kolven…wat dat betreft mag ik écht niet klagen!! :thumbup:

  • jaloers…*

    Ik moet morgen (op mijn vrije dag) bij gaan kolven om genoeg te hebben voor donderdag en vrijdag. Wat ben ik blij dat het volgende week Hemelvaart is (en ik dus alleen op maandag en woensdag hoef te werken)!

gek is dat verschil dan hé…ik dacht echt dat het ‘normaal’ was dat gemak waarmee ik kolfde…maar heb wel meer geleerd te waarderen hier op KOK :wink:

Ja, inderdaad!! Voor mij was het een aantal maanden geleden bijna een mijlpaal te noemen dat ik de laatste voeding ging kolven, voor het eerst met de neusspray en ik toen bijna 200 cc kolfde!! Maar zoveel heb ik daarna nooit meer gekolft… Is niet mijn sterkste kant. Nu móet ik ook niet kolven. De kolf ligt alweer wéken onaangeraakt in de sterilisator… Hier ook een meisje dat liever niets van de fles wil weten :roll: :wink:

voor mij was een mijlpaal de 3 maanden halen! Nu ben ik al op naar de 6 maanden! helaas is de productie nu toch wel echt aan het teruglopen en ik geloof dat Noah het overdag ook wel prima vind zo, dus … :-*

Goedzo biebels ga zo door. :dance: :dance:



Ik heb de mijl paal van 7,5 maand vol gehouden.

ik kom morgen terug voor mijn mijlpaal… :smiley: :dance:

@hazze wrote:

ik kom morgen terug voor mijn mijlpaal… :smiley: :dance:




Hee, het heet toch geen BIJNA-mijlpalen-topic?! :snooty:

















geintje!!! :lol: :lol:

(en wat las ik, is Yvan tot inkeer gekomen? :dance: Straks ga je het jaar gewoon nog vol maken!!)

@Biebels wrote:

@hazze wrote:
ik kom morgen terug voor mijn mijlpaal… :smiley: :dance:




Hee, het heet toch geen BIJNA-mijlpalen-topic?! :snooty:




nee, maar zo’n enórme mijlpaal moet je even aankondigen he… :lol: 8)

ook geintje :wink:



@Biebels wrote:


geintje!!! :lol: :lol:

(en wat las ik, is Yvan tot inkeer gekomen? :dance: Straks ga je het jaar gewoon nog vol maken!!)




* fluisterstand aan ja, Yvan is tot bezinning gekomen denk ik… hoop ik… ik voed nog 's ochtends en 's avonds live… 's middags krijgt hij een fles gekolfde melk uit de vriezer… volmaken tot het jaar… hmmm :think: gaat niet lukken denk ik… want mijn vriesvoorraad loopt nu hard terug (kolf niet meer bij). Dus 's middags moet ik binnenkort overgaan op KV, avond en ochtend hoop ik nog een tijdje vol te houden op BV, mijn productie lijkt zich nu toch een beetje te stabiliseren :dance: , Yvan krijgt geen flesje meer erachter aan…



dus wie weet… :pray: :inlove: fluisterstand uit*



tot morgen :mrgreen:
  • wat dacht je van yoghurt? ipv KV?* :roll:

@Biebels wrote:

* wat dacht je van yoghurt? ipv KV?* :roll:


dat kan als je heel erg tegen KV bent. Maar Kv mag gewoon hoor. :mrgreen: :lol: daar is niets mis mee, maar Bv is veeeeeeeel lekkerder.

jaaaaaaaaaaaaaaa, nou daar ben ik dan!



:dance: :dance: :dance: 9 m a a n d e n B V :dance: :dance: :dance:



eigenlijk pas vanavond rond uur of 20.15 bedenk ik me nu, maar vooruit, ik hoop dat me dat wordt vergeven… wat ik me ernstig afvraag (Biebels?) :mrgreen:



Ik ben er helemaal blij mee! Had het vantevoren nooit durven denken dat ik nu nog steeds BV zou geven! Ook al komt het einde in zicht (vanochtend bijna geen productie, snel nog blokjes ontdooid om Yvan tevreden te stellen :? ), dit pakt niemand ons af!



En mijn kleine grote man is er zo goed op gegroeid, ik denk dat hij wel bijna 10kg weegt nu…volgende week weer naar CB dan zullen we het weten.



dus kortom: ik ben blij met deze mijlpaal, ik denk ook dat ik de 10 maanden niet ga halen… zo realistisch ben ik wel, maar dat is ok. Ik ben niet tegen KV, ik wilde echter wel zo lang mogelijk zonder …