bv-mijlpalen topic

Hazze, gefeliciteerd goedgedaan meid :dance: :dance: :dance:



Wat zal Yvan er blij mee zijn :inlove: :inlove: :inlove:

Hoeraaaaaaaaaaaaaaaa!!! (of zal ik wachten tot vanavond :lol: )

jij móet wachten tot vanavond :mrgreen: !

:dance: :clap: Hoera voor Hazze en Yvan :clap: :dance:



goed joh!

Hazze, :thumbup: toppie hoor!

Hazze, :clap: !!!

Gefeliii!! :smiley:



fluistertoon: ik ben inmiddels ook alweer aan m’n achtste maand bv bezig… Maar het gaat zo fijn dat het voor mij eigenlijk vanzelfsprekend is.



Ik heb trouwens ook een favo kolfborst, hihi. Ligt er misschien ook aan dat die beter toeschiet oid, misschien is het wel psychisch?.. :think: Want als m’n dochter live drinkt heeft ze aan die borst ook gewoon genoeg.

@Elise wrote:

Ik heb trouwens ook een favo kolfborst, hihi. Ligt er misschien ook aan dat die beter toeschiet oid, misschien is het wel psychisch?.. :think: Want als m’n dochter live drinkt heeft ze aan die borst ook gewoon genoeg.




Dat heb ik ook… ik had eerst een andere, maar die ik nu heb kolf ik zo 2x zoveel mee af…

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: Hazze!!

Dubbel en dwars!!

hihi :lol: het is na 20.15…gefeliciteerd meid! :thumbup:

thnxxxxxxxxxxx voor al jullie :clap: , tsja … 9 maanden geleden lag ik er heel anders bij nu… hihi… waren ze nog aan het hechten :? en lag Yvan op mijn buik… :inlove:



onvoorstelbaar he, hoe hard die tijd gaat!

Hazze, goed gedaan hoor!! Al 9 maanden!! :clap:



En tsja… als je dan terug denkt aan de eerste uurtjes… zucht… voor het eerst dat warme lijfje tegen je aan, voor het eerst aan de borst… :inlove:





Enne, hier ook een mijlpaaltje vandaag!!!

Nynke heeft vandaag voor het eerst (bijna) een hele liga opgegeten!!! Ja, niets bijzonders misschien, maar aangezien ze de bijvoeding structureel weigert tot op de dag van vandaag… Is dit een begin!! Én… ze sabbelde op en beet in een stukje meloen!! Ja, ze weet wel wat lekker is :mrgreen: Ik denk echt dat ze die gepureerde prut niet hebben wil… Nou ja, misschien een voorzichtig begin.

Misschien een beetje raar, maar ik ben zelf verslaafd geworden aan de liga tweede stap… :think: :mrgreen: Pak er wel eens een als tussendoortje, terwijl ik ze niet aan m’n dochter geef. Die is trouwens ook veel gekker op brood. Maar krijgt ze ze toch nog via de bv binnen. :mrgreen:

O echt? Ik vind die Liga zo smerig… en ik moet nog al eens mijn vingers aflikken als ze er weer onder zit :angel:

Hazze: Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaa (of had ik dat al gezegd? :lol: )

:-*

Nou Hazze, dat heb je toch maar mooi volgehouden. Yvan krijgt al 9 maanden het lekkerste dat er is!

:-*

vandaag is mijn boefje 6 maanden!!! Enn hij krijgt dan alleen nog maar in de ochtend bv omdat ik het volledig niet meer trok, maar… hij krijgt nog bv.



Ik vind dat ik daar trots op mag zijn :angel:

Zijn de beruchte “12-weken-regeldagen” ook een mijlpaal :think:… zo ja, dan heb ik ook een mijlpaaltje vandaag :roll: :lol: !

Marijke :thumbup: zo is dat!Alle bv is meegenomen!!



Jassie…ja vind ik wel…dusug gefeliciteerd :eh: :wink:



Hier gister de fles erin gekregen… :shifty: …is toch een mijlpaal omdat die muts van mij hem nog steeds niet wil…ze kán het dus wél!

:roll:

Marijke :clap: ook voor jou is 6 maanden een mijlpaal hoor!



en Jassie, gefeliciteerd met je 12 weken regeldagen! Die heb je alleen maar omdat je nog bv geeft hé:thumbup: :thumbup: :thumbup: !



:clap: voor Celiza, je (.) is veel fijner Sas, maar nu ook weer even praktisch denken he…! Fijn voor jullie :clap: