Sas: gefeliciteerd met je 6 maanden mijlpaal!! :dance: (En met de halve jaardag van Celiza natuurlijk ).
Was gister beetje zielig en heb een sjacherijnigheidswaarschuwing de deur uit gedaan richting mijn vriend :mrgreen: . Die ging toen heel lief chocola en m&m’s voor me halen :inlove:
Renzosmam: proficiat met de zes maanden! :thumbup:
Mmm, Elise, jij hebt je vent goed afgericht! Ik moet zeggen dat die van mij ook regelmatig een dikke boterham met choco maakt hoor…
Waardeloos he, dat ongesteld zijn. Ik was het al weer na vier en een halve maand.
En sinds gisteren mag ook hier de vlag uit. Jeuh…
@nneke proficiat met je 7 maanden BV!
Greebo, super hoor, 2 jaar!
Kiddo gefeliciteerd met je 9 maanden BV!
Jassie hiep hiep hoera meid, de 3 maanden gepasseerd! Topprestatie!
Sas, van harte met het halfjaar BV!
allemaal een gi-gan-tisch applaus:
en Elise… :hug: met jouw mijlpaal… hier soms een signaal dat ik denk hé, ik wordt ongesteld, maar dan ook weer niet…
Sas, :dance: :thumbup: … klein feestje vandaag!!! Jipppieeeee… 6 mnd. voor jullie op de teller, goed, goed, goed!
:dance:
Na een hel van een nacht…(ik denk kramp van de groentepot ) en mijn eertse hele dag werken :roll: ben ik superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr trots op mezelf dat ik de 6 maanden iig vol heb…
En ik kolfde vandaag om het te vieren 700cc :shock: :o :shifty:
Niet normaal toch!?
Ik was er zelf van in shock :lol:
Iig lekker voor de vriezer
Meiden dank jullie wel…weet nog wel dat ik hier een topic neer zette dat ik bijna ook weer mocht medoen…zuchten zo ben je een half jaar verder…morgen wegen en meten…ben benieuwd.,…die kleine meid van mij is een minireus! :inlove:
Jassie jij komt denk ik nog wel tot de 6 maanden zelfs mop! :thumbup:
Kiddo…9 maanden…leuk excuus om een label label doekje voor Fenna te kopen toch!?
Al die euro’s die je met bv hebt bespaard op kv :lol: kan je best zo een doekje kopen 8)
toch belachelijk…eerste keer om 10u 450 cc :shock: :o
en om 15u weer 250cc erbij…stond er zelf ook versteld van…kwam een fles tekort gelukkig werk ik op een kdv! :mrgreen:
@sas,
geweldig zeg :dance: :dance:
HOEVEEL Sas :shock: :shock: :shock: ?! Whoehaaaaa… jij bent echt met recht een superCampina machine, waw
!
doet haar mond weer dicht
goh, joh Sas, knap zeg… (nonchalantstand)
ff serious: :shock: WAUW ! wat een megahoeveelheid, mijn hemel… 450 cc in een kolfbeurt… kon je kolf het aan?
Mag ik een ijsje? :mrgreen: heb je ook aardbeiensmaak? :mrgreen:
knap meid hoor, wat een opgave… ben enorm onder de indruk… :dance:
en gefeli met Celiza, al 6 mnd!
verkopen op mp :lol:
maarre gefeliciteerd :mrgreen: ik kan er niks aan doen, maar ik had echt nooit verwacht dat ik het zo onwijs fijn zou vinden een kindje aan de (.) maar is echt elke voeding genieten!jammer van het kolven en als ik met live drinken even een niet al te heftige tsr heb, maar dat laten we maar even buiten beschouwing
Maar meiden ff serieus…zwaar off topic maar ik schaam me rot om er een apart topic over te openen en ik wil het toch vragen…
Is het wel normaal?
Ik had bij Renzo ook wel altijd een halve liter na een dag werken en bu had Celiza voor het laatst gedronken om half4 vannacht hoor dus dat tikt ook aan…
Maar ik heb dus het gevoel dat als ik door blijf kolven er gewoon melk uit blijft komen…tsr komt gewoon opnieuw…
Is dat wel normaal?
Ik heb de handkolf van avent en kolf dus maar 20 minuten… :shifty:
Het is een luxe probleem dat begrijp ik mede door dit forum…bij Renzo dacht ik dus dat het normaal was wat ik kolfde :eh:
he Sas,
volgens mij hoef je je nergens zorgen over te maken. Het is alleen maar fijn dat je ook kolvend zo veel goeds voor je meisje kan doen. maar er zijn hier veel meer dames met veel meer verstand van BV
lekker genieten van je bv en je meisje :-*
enne als straks je vriezer vol zit en die van je moeder en van de meiden bij de zonnebank.Dan kan je ook nog denken aan het moedermelknetwerk. k weet eigenljk helemaal niet hoe je daarover denkt maar het schoot me zo te binnen
pfff, en ik was vandaag al super blij met mijn 260 cc in één keer… (waar ik dát vandaan heb gehaald, Joost mag het weten!) Sas, jij bent de kolf-koningin diepe buiging smiley :mrgreen:
Normaal? Ik geloof dat het enige normale is dat het bij iedereen verschillend is. Lekker doorkolven zou ik zeggen, is goed voor de voorraad, en Kiddo weet nog wel wat leuke/lekkere dingen die je er mee kunt doen
owww nouw word ik nieuwsgierig :mrgreen: 8)
hé joh Sas, geniet er toch van! Of het ‘normaal’ is? geen idee, wat is ‘normaal’ in deze, wees blij dat je een handkolf hebt en geen electrische…hihi en hoe groot is je vriezer idd?
nee meid, serieus, harstikke fijn toch! Ik was blij dat ik met 3x kolven in de buurt kwam van wat Yvan dronk, ik heb één keer 750cc gekolfd op een hele werkdag (3x kolven dus en Yvan had dan om 06.00 uur een voeding gehad), nou dat was eens maar nooit meer… dus geniet er lekker van en zo lekker snel!
Ja Kiddo vertel :mrgreen:
:oops: en ik denken dat je dat in 1x kolft :oops:
(op het moment dat ik het las zat ik daar mijn armzalige 70cc bij elkaar te kolven, maar dat was al 2 uur na de laatste voeding omdat ik weg moest. Normaal haal ik zo’n 140cc per kolfbeurt en dat ik dus beide borsten bij elkaar)
Normaal of niet, maakt het uit, wees blij!
Annemarie, het scheelt misschien ook wel dat Jelmer 3 mnd. is en Celiza al ruim 6 mnd. Bij Saba kolfde ik in het begin de aantallen die jij nu noemt, maar tegen de tijd dat ze 7 mnd. was kolfde ik stukken meer. Maar nooooooooit zoveel als Sas nu :lol: ! Da’s geen vergelijkingsmateriaal, zo’n superkolfmam :mrgreen: ! Hihihi.
* Is zelf ook al blij als ze één voeding à 160 cc bij elkaar gekolft krijgt in één sessie *
He, Annemarie, ik ben jouw mijlpaal vergeten! Van harte gefeliciteerd met je drie maanden BV, geniet er maar lekker lang van!
:thumbup: 100% van mama