wilde eerst voor de bekende zes maanden gaan, toen negen en ach, die drie maanden tot een jaar pak je er ook zo bij… En na haar eerste verjaardag ben ik niet eens meer gaan tellen. Ik zou wel zien waar het schip zou stranden. En eerlijk? Ik vind het net zo normaal als slapen en eten. Maar mocht het mij op de een of andere manier tegen gaan staan, of Eva Luna vindt het niets meer: dan is het ook goed. Het zal wel emotioneel worden, maar we hebben al een hele grote mijlpaal gehaald!
Oeh, niet echt lekker drinken uit een flesje… Nuby heeft een rietjesbeker die heeft hier op een gegeven moment voor een doorbraak gezorgd. (Of Eva Luna bedacht zelf ineens dat ze wel wilde drinken.)
Groetjes
gefeliciteerd met haar verjaardag trouwens (ervanuitgaand dat je banner klopt)!
Fenna 9 maanden
Ik 9 maanden mama
Én 9 maanden borstvoeding :dance:
joehoeeeeee, gefeliciteerd!! :dance:
joehoe
gefeliciteerd.
ik kan me nog herinneren dat we weeen timeden op de msn.
wat gaat het hard he.
Joehoee, gefeliciteerd Kiddo!
Hoe is het trouwens afgelopen met de provocatietest voor Fenna?
om te voorkomen dat er teveel topics over komen:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=38806&highlight=
Kiddo, ach jeetje, ah gossie :hug: . Sterkte met de kleine meid! En nog gefeliciteerd met de 9 mnd. mijlpaal :thumbup: :dance: !!!
Hier nog één dagje… morgen tegen 14.00 uur is het zover… tóch 3 mnd. bv… en zelfs weer volledige bv nu… zit nu al een beetje te juichen, speel zelfs met de gedachte toch door te bijten richting 4 mnd… of 5, of… … hihihi… wie had dát kunnen denken een aantal weken geleden… tot morgen :silenced: :mrgreen: …
3 mnd. bv vandaag… klinkt voor sommigen hier niet als heel bijzonder, maar wetende hoe hard het gevecht is geweest om het hier vol te houden… ik ben zooooooooooo blij met dit mini mijlpaaltje :dance: :dance: :dance: !!!
gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Iedere mijlpaal is er 1! Onthou dat maar!
Heel goed, 9 maanden borstvoeding voor Fenna!
En 3 maanden borstvoeding na blijkbaar een heftige start.
Beiden proficiat! Erg goed!
he Jassie,
Hartstikke goed :dance: :dance:
enne elke dag extra is er een toch!
PS. Kom je nog naar het hoge noorden? :lol:
Jassiiieeee, super! Je mag trots zijn op jullie mijlpaal hoor! Iedere dag is er één, óp naar de volgende mijlpaal! :dance:
Biebels en LK, hoewel mijn gezondheid de laatste dagen weer ietsje af laat weten ben ik nu nóg meer gemotiveerd om er meer dan één dag aan vast te plakken en toch te proberen nog een maand erbij te pakken. En dan maar kijken waar het bv schip strandt…
LK… leuk dat je je dat nog herinnert. De plannen zijn (even?) van de baan. Verhuizen wordt het wel, maar niet richting het noorden. Ik zou dan mijn baan op moeten geven en dat wil ik niet. Ik ben een van de gelukkigen die een superleuke baan heeft en wil dat niet opgeven :oops: . Maar ik zeg nooit ‘nooit’ natuurlijk, hihihi
Niet echt een mijlpaal, maar ben vandaag voor het eerst weer ongi geworden. :eh: Had eigenlijk gehoopt dat het nog langer weg zou blijven…
(geef nu bijna 8 mndn bv)
Elise, hè bah… maar inderdaad ook wel een mijlpaal te noemen :-* !
top hoor Jassie. Wij “mijlpalen” zo ongeveer gelijk, Jelmer is van 14 feb.
Elise, haha, mag hopen dat het zo lang wegblijft :lol: Balen voor jou dat de duivels er weer zijn.
Jassie GEFELICITEERD!!
Dubbel en dwars voor jou meis,toppie!Doorzetter!
Elise…ow beetje jammer…ik ben het ook nog niet…mis er niks aan…
Hoop dat je mijlpaal meevalt dan meis
Ik mag morgen…maar dan moet ik werken…dus meldt het nu alvast want het lijkt mij niet dat het nou over 1 nacht ineens over en uit kan gaan met mijn bv :lol:
Morgen 6 maanden borstvoeding voor Celiza!!!
En geniet nog steeds met volle teugen!!!
:inlove:
Jassie 3, Kiddo 9 en Renzosmam 6 maanden!!! :dance:
Het gaat goed, meiden!! Jassie, ik hoop dat je gezondheid het toelaat dat je ook de 4 maanden gaat halen! Voor wat betreft je doorzettingsvermogen ga je het zeker halen! En idd, elke dag is er weer één, geniet ervan!!
Tja, ongesteld, :thumbdown: bleghh, maar wel een mijlpaal, ook al had dat ms nog even mogen duren