bv-mijlpalen topic

jaaaa, vandaag 10 weken! Dat is precies een keer zolang als Wout, ikke ben :dance: Zo geweldig dat pijnloos voeden 8)

:dance: :clap: :clap: :clap: :thumbup:

@WoLa wrote:

jaaaa, vandaag 10 weken! Dat is precies een keer zolang als Wout, ikke ben :dance: Zo geweldig dat pijnloos voeden 8)

Super meid. heerlijk he, de wetenschap dat je al het dubbele hebt gehaald. :dance:

:clap: :clap: :clap: :clap: weer voor alle borstprestaties! :wink: :dance: :dance:

6 Maanden!! :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :mrgreen: :mrgreen:

Vandaag 10 maanden :inlove: :dance: :inlove: Vind het echt heerlijk om te doen en hoop er nog 10 maanden mee door te gaan, misschien nog wel meer als Sarah wil :lol:

JOEPIE 7 MAANDEN VANDAAG !!! :dance: :dance: :dance:

Hoop het nog lang vol te houden (ondanks dat ik de laatste paar weken regelmatig gebeten word :roll: :roll: )

gefeliciteerd emma en juul en vuegje!!

morgne ben ik er ws niet… dus meld hier alvast de mijlpaal voor morgen!! morgen 6 maand!!!

Iedereen gefeliciteerd met haar mijlpaal :dance:

Ben de mijne vergeten, maar afgelopen donderdag toch ook alweer de 4 maanden gehaald. Ik hoop er nog veel achter te kunnen plakken.

Gefeliciteerd allemaal met de mijpalen hier morgen 5 maanden

en ze is al 8100 gram :dance: :dance: :dance:

allemaal een dik applaus en gefeliciteerd…wat een heerlijkheid toch die BV en dat de kindjes daar zo goed op groeien !!! :dance: :clap: :dance: :clap:

Hier nu ruim 4 maanden…jihaaaaaa.

Iedereen gefeliciteerd!!!

Vooooooooooooooooooooor iedereen

You go girl!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

10 weken :dance: :dance: :dance:

En wat een genot zeg :inlove:

Die lachjes ook die ik krijg tijdens de voeding :inlove: :inlove: :inlove:

SMELT!

En het geklets tegen de tepel om vervolgens een duik in de borst te nemen en weer verder te drinken :inlove: :inlove: :inlove:

Ik hoop dat er nog heel veel weken mogen volgen :inlove:

Hier 7 maanden en ik ben er trots op :inlove: 8)

Ik vind t zo knap van iedereen dus voor allemaal :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Hier vandaag 14 weken :dance: en moet straks weer gaan wegen en ben benieuwd of ze nog gegroeid is

Ja vandaag 5 maanden :mrgreen: :dance: :dance:

Ohhhhh wat knap Kimmie :thumbup: :mrgreen: :-*

En loopt het nog steeds lekker?

2 maanden en in die twee maanden 2490 gram erbij! :dance: op naar 3 maanden! :mrgreen:

en de rest natuurlijk ook gefeliciteerd! Inspirerend om te lezen al die mijlpalen, sommige lijken nog zo ver weg voor ons… :clap: :clap: :clap: