Sophia :dance: :thumbup: :inlove:
Ik denk dat ik je dat niet na doe…maar ik zeg nooit nooit 8)
Gefeliciteerd Elise!
Enne… wie is Sophia? :oops:
Hier 6 maanden (ok en een week vandaag) :dance: :dance:
Meiden: toppie al die mijlpalen :mrgreen:
@S@nne wrote:
Gefeliciteerd Elise!:shifty: Elise in het echie

Ik heb de zes maanden ook weer gehaald :dance: . Niet volledig bv helaas, want de laatste paar weken heeft Veerle af en toe een paar hapjes groente gehad, maar toch!!
Nouwwwwwwwww dan mag ik ook ‘‘van de lijst’’ :mrgreen: Celiza heeft ook vóór de 6 maanden hapjes groente gehad hoor
En dat is BIJvoeding dus het gewoon volledige bv :dance: :thumbup:
Ik hield mezelf maar voor dat ze nog steeds echte bv-poep had, dus dat het niet zo heel erg was . Het enige verschil was in plaats van elke tien dagen nu elke vijf dagen een poepluier :mrgreen: .
Maar eerlijk is eerlijk, met 5,5 maand hebben we een fles kv aangeboden, omdat ik het niet meer zag zitten. Maar toen ging ze liever slapen dan dat ze ook maar één slokje nam 8) .
:lol: Kijk je hebt iig een kind met karakter :mrgreen:
Vertel mij wat :lol: .
@S@nne wrote:
Gefeliciteerd Elise!
:lol: Tsja, Elise was de eerste de beste naam die ik kon bedenken toen ik een pseudoniem zocht toen ik net op dit forum kwam :roll: 8) Maargoed, als je hier langer blijft hangen gaan mensen je toch wel wat kennen :lol:
Maar heet dus in het echt Sophia

Ennu Sas, volgens mij isCeliza nog veels te verslaafd aan de (.) ;).
Wat geven jullie trouwens overdag naast/ipv de bv voor drinken?
(ik wil nog geen ‘gewone’ melk geven, dus geven de oppas (= m’n ouders) /m’n vriend nutrilon groeimelk als ik er niet ben. (Ik kolf nl nu echt bijna niets meer/ vind het teveel gedoe). Ik geef overdag nu ook wel eens gewoon een bekertje groeimelk aan Juul.
Renee :dance:
voor het eerste halve jaar!!
@Elise wrote:
@S@nne wrote:Ben idd ook ‘‘bang’’ dat Celiesje er anders over denkt :lol:Gefeliciteerd Elise!
:lol: Tsja, Elise was de eerste de beste naam die ik kon bedenken toen ik een pseudoniem zocht toen ik net op dit forum kwam :roll: 8) Maargoed, als je hier langer blijft hangen gaan mensen je toch wel wat kennen :lol:
Maar heet dus in het echt Sophia
Ennu Sas, volgens mij isCeliza nog veels te verslaafd aan de (.) ;).
Wat geven jullie trouwens overdag naast/ipv de bv voor drinken?
(ik wil nog geen ‘gewone’ melk geven, dus geven de oppas (= m’n ouders) /m’n vriend nutrilon groeimelk als ik er niet ben. (Ik kolf nl nu echt bijna niets meer/ vind het teveel gedoe). Ik geef overdag nu ook wel eens gewoon een bekertje groeimelk aan Juul.
Tot haar 16e ofzo

En ik geef niets ipv van melk…ze krijgt nog 2x bij mij…vanaf 1 jaar moeten ze 300cc melkproducten krijgen,nou daar komt ze wel aan met de bv.
Op de dag drinkt ze water en rooibosthee.
Verder 's ochtends (.)(.)
Cracker met thee
Brood met water
Vers Fruit
Rijstewafel/koekje/soepstengel oid
Avondprak of pot
voor het slapen (.)(.)
Lijkt me zat!? :mrgreen:
Leonie krijgt ook geen melk naast de bv, 1 keer per dag. Ze drinkt overdag appelsap, diksap, water o.i.d.
De 9 maanden voorbij
vandaag 4 maanden en ‘still going strong’ :inlove:
Vicky en Jental :thumbup: :dance: :inlove:
Joehoeee, gefeliciteerd allebei! :inlove:
Mea heeft het wel zelf beslist allemaal, niks anders is goed genoeg
:dance: :dance: :dance: 7 maanden en 1 dag! :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd dames!!! Topprestaties!
Meiden, wat een prestaties weer!!!
Applaus voor jezelluf!!
(Ã la Meneer Kaktus :mrgreen: )