bv-mijlpalen topic

Hier vandaag 14 maanden :dance:

@Elise wrote:

ook een septemberkindje 2006 geloof ik he, volgens mij best veel uit die maand die nog bv geven?

Ja hoor, hier ook zo een september-2006-kindje :smiley:

Sas… superfoto’s zeg! Daar mag je ook absoluut trots op zijn! En heerlijk hoor: die rode wangen van Celize van de inspannende dag! Ze heeft vast genoten! :inlove:

En alle andere mama’s: wat een topprestaties!!!

14 maanden!!! Super meiden!!! :dance:

katoke 14 maanden :dance: knap hoor!!!

Vandaag krijgt mijn meissie al 6 maanden borstvoeding :dance: :dance: en we gaan gewoon door :mrgreen:

:clap: :clap: Jolanda, 6 maanden! :clap: :clap:

Gefeliciteerd!!

14 maanden :dance: :clap: :thumbup:

Jolanda YES de 6 maanden zijn binnen!!! :thumbup: :dance: :clap: :inlove:

@katoke wrote:

Hier vandaag 14 maanden :dance:

@Elise wrote:
ook een septemberkindje 2006 geloof ik he, volgens mij best veel uit die maand die nog bv geven?

Ja hoor, hier ook zo een september-2006-kindje :smiley:

Goh, toevallig :mrgreen: :mrgreen:

Gefeliciteerd met je mijlpaal!

En Jolanda: 6 maanden! :inlove: :dance:

Jolanda!!!

6 maanden meis!!! Gefeliciteerd hoor! Een halve taart voor jullie allemaal! :dance: :clap: :dance:

Gefeliciteerd allemaal!!

Jaaaaaa weer een maandje op de teller!!! :dance:

Ff de schrik gehad dat het mis zou gaan, want mevrouw heeft de waterpokken van haar broer gekregen en ze wou op de dag van uitbraak de ochtend nauwelijks drinken… maaaaaarrrrr, dat haalde ze de rest van de dag wel weer in 8)

2 Maanden alweer dus!!!

Yeah! 8)

Ben al vanaf dag 1 aan het genieten, zelfs met de pijn in het begin, de nachtvoedingen tot nu toe…

Maakt mij niet uit, zolang ze maar zo lekker blijft groeien (en glimlachen tijdens en na de voeding :inlove: )

Fijn Mirretje, weer een maandje verder! Waterpokken is iets minder fijn, gelukkig drinkt ze weer (ik smeerde ook mamamelk op de pokjes, geen idee of het hielp maar het gaf me een goed gevoel :shifty: )

Hee daar heb ik nog niet eens aan gedacht :shock:

Ga ik ook proberen :dance:

Meiden gefeliciteerd met jullie mijlpaal :dance:

:-* :-* :-* :-* :-* :-*

Gefeliciteerd allemaal…

mooie mijlpalen… :thumbup:

Beetje laat, maar ik wil toch nog even mijn 1 jaar mijlpaaltje melden!!!

Na een zeer moeizame start (spugen, geen zuigreflex, sonde, kolven, tepelhoedje, zucht, zucht, zucht) via regelmatig spruw en twee keer een bijna borstonsteking naar eigenlijk heerlijk relaxte laatste maanden. En Zita is nog steeds zwaar verslaafd :inlove:

Liefs Pinot

Nou, 1 jaar en 10 dagen is toch ook een mooie mijlpaal! :lol: Gefeliciteerd hoor!!! Mamamelk rules :inlove:

@Pinot wrote:

Beetje laat, maar ik wil toch nog even mijn 1 jaar mijlpaaltje melden!!!

Na een zeer moeizame start (spugen, geen zuigreflex, sonde, kolven, tepelhoedje, zucht, zucht, zucht) via regelmatig spruw en twee keer een bijna borstonsteking naar eigenlijk heerlijk relaxte laatste maanden. En Zita is nog steeds zwaar verslaafd :inlove:

Liefs Pinot
:dance: :clap: :thumbup: :inlove: en nog gefeliciteerd!!! :inlove:

Vandaag precies 14 maanden :inlove: :inlove: :inlove:

@Elise wrote:

Vandaag precies 14 maanden :inlove: :inlove: :inlove:

zo super zeg!!!

:dance:

Van harte Elise!!! :dance: :inlove: