bv-mijlpalen topic

Sas, wat zag jij er belachelijk goed uit na je bevalling :shock: :mrgreen: … heeeeeeeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd met Celiza’s 1e en hiep hiep hoeraaaa met je 1-jarige bv mijlpaal :clap: :dance: :-* !

:lol: Dank je 8)

Gefeliciteerd met de verjaardag van Celiza, en 1 jaar borstvoeding!! :clap: :clap:

En alle andere dames, ook gefeliciteerd met de mijlpalen :clap: :clap:

Jassie, :-* Super gedaan, negen maanden :clap: :clap:

@Renzosmam

Gefeliciteerd!!! :dance:

Je hebt een heel mooi meisje trouwens :inlove:

Sas gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Celiza en natuurlijk 1 jaar bv :thumbup:

renzosmam: gefeliciteerd met celiza!! en met de 1 jaar bv!!

HARTELIJK GEFELICITEERD!!

voor Celiza en Sas! Wat vliegt zo’n jaar voorbij he! En wat een mooie foto’s! Waarschijnlijk is het gekkenhuis vandaag, maar we willen natuurlijk wel zo snel mogelijk weer wat foto’s zien van 1+ BV :smiley:

Gefeliciteerd Celiza, en :thumbup: Sas, 1 jaar voeden :dance:

Hier nu 4 maanden. Ben er wel weer trots op :smiley:

HOERA HOERA HOERA! Waar blijft de foto? :mrgreen:

O, je bent natuurlijk druk aan het verjaardag vieren, hihihi. Nou, we zien hem vanzelf wel.

Lydia: jij ook gefeliciteerd met je mijlpaal!

carebearcubs: jij ook van harte!! 8+ maanden en 8+ kilo :mrgreen:

Had ik Jassie al gefeliciteerd? :think: :roll: Nou ja, bij deze dan nog een keer! :-*

ja hoor hier ook nog steeds (.)(.) 3x per dag

en Bryan is nu 1j, 2mnd en 3 dagen :dance:

ik had echt nooit verwacht dat ik zo lang zou kunnen en mogen geven aan mn kindje

en ben daar erg trots op !!! :mrgreen:

ik, mn ukkie en ook mijn hubbie vinden het nog steeds heel erg goed en we gaan gewoon lekker verder, maar met een jaar 15 zal hij toch wel gestopt zijn :oops: :wink: :think: :eh:

omdat ik eigenlijk na 1 week de moed toen in de schoenen had zitten…

uiteindelijk lag het niet aan de bv maar aan bryan’s lichaampje, dat probleem is met osteopathie opgelost :dance:

JAAAAAAA, Celiza 1 jaar aan de borst :dance: Geweldig gedaan meiden :-*

en de andere mijlpalen; jullie zijn top!

Meiden dank jullie wellllllllllllllllllllllllll!!! :inlove:

Ik heb foto’s gemaakt vanavond…maar ben nu zó moe :zzz:

Morgen ga ik uploaden en zal ik zéker spammen :angel:

:angel:

:inlove:

Wat mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :inlove: echt ontroerende foto’s Sas en die roze wangetjes van Celies, die heeft ook genoten van de dag :mrgreen:

:inlove: :inlove: Hoe lief!!! :inlove:

smelt Dat handje in d’r haar…

wauw, mooie plaatjes zeg! :inlove: :-*

:inlove:

inderdaad, heerlijk die rode koontjes :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: Prachtige foto’s!!

Sas: Ohh wat lief die rode blosjes!! :inlove: :inlove: :inlove:

& wat was ze schattig klein vorig jaar :inlove: :inlove: Het gaat idd veels te snel… &ik doe zeker mee aan het afteltopic over 3/4 jaar hoor, misschien kunnen we dan samen aftellen :wink: :mrgreen:

En gefeliciteerd met 1 jaar bv natuurlijk!!! :smiley:

Tante Soesa, ook gefeli met 1 jaar +!! :dance: (ook een septemberkindje 2006 geloof ik he, volgens mij best veel uit die maand die nog bv geven? :think: :thumbup:

Lydia: :thumbup: met je beertje :inlove:

Carebearcubs: Ook alweer de 8 maanden voorbij :dance: :clap:

Smiley, natuurlijk voor jou een extra ovatie :clap: :-* 10 maanden bv voor Anouk! :smiley:

Jassie :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :dance: :dance: :clap: :clap: ondanks alles 9 maanden bv voor Tosca, super hoor!! :-*