Voor alle mijlpalen!!! :dance:
Sanne :dance:
Wow man wat goed!!! :shock: :inlove:
Smiley: 10 maanden!!!
S@nne: 35 maanden!!!
:inlove:
Thanks :mrgreen: Tja, commentaar werkt eigenlijk een beetje averrechts hier, wij beslissen helemaal zelf hoe lang we doorgaan
Sanne, wauwie, 35 and counting
S@nne, waaaaaw , vind het echt geweldig voor jullie!!! En Smiley, voor jou ook weer een
!
Hier vandaag dé dag… 9 maanden… de laatste live voeding stond voor vandaag gepland… maar m’n borsten denken daar nog anders over, dus misschien dat ik er een dagje bij moet ‘smokkelen’…ik voel me er nog steeds emotioneel niet helemaal happy bij… hoop dat dat zakt… Tosca vindt het prima, die is sinds een paar dagen flink aan het bijten gegaan (:shock:) … doet me denken aan die natuurfilms waar moeders hun kroost wegjagen om op eigen benen te gaan staan… en wegduwen van hun tepels… zo voelt het een beetje… dus dubbel gevoel hier vandaag met onze mijlpaal.
Jassie: dat dubbele gevoel kan ik me nog heel goed herrinneren. bij mij was het met 7 maanden. Jij hebt ondanks alle teenslagen een prachtige 9 maanden ervan gemaakt.
Tosca heeft een hele mooie basis van jouw gekregen. Ga nu van jullie momenten samen op een andere manier genieten. Het is af en toe ook tijd om aan jezelf te werken.
:-*
@Hellen wrote:
Het is af en toe ook tijd om aan jezelf te werken.:- … je hebt gelijk… vorige week was ik bij KNO- en longarts en die hebben allemaal hele enthousiaste plannen met me om me weer op de rit te krijgen, dus daar hou ik me nu aan vast
:-

@Jassie wrote:
vorige week was ik bij KNO- en longarts en die hebben allemaal hele enthousiaste plannen met me om me weer op de rit te krijgen,.
Laat het ook jouw plannen worden.

Jassie, vanochtend werd ik wakker met de gedachte: Het is vandaag 20 november, wat was er dan ook alweer?.. Nu lees ik net je berichtje en denk ik: Oja, dat was het! Onbewust heb ik deze datum dus opgeslagen
Meid, geniet van je laatste voedingsmoment, vandaag of misschien stiekem morgen, en maak mooie foto’s! En dan begint overmorgen jouw echte herstel! Je hebt jezelf 9 maanden op pauze gezet voor je meisje, nu is het jouw tijd! En die intieme momenten vind je op andere manieren wel weer terug met haar :-*
Applaus voor jou:
Jassie :-* geweldig gedaan meid!
Gefeliciteerd met de mijlpalen dames!!! :dance:
Jassie, super gedaan meid! 9 maanden is toch helemaal perfect!!! :thumbup:
Blijf je er goed bij voelen hoor! Wil je niet bang maken, maar bij Mirte heb ik met 10 maanden een poging tot stoppen gedaan, waar ik eigenlijk niet helemaal achter stond. Gevolg bij mij: een verlate postnatale! Dus houd jezelf goed in de gaten! Je weet waarvoor je het doet en bovenal: je weet dat je het super gedaan hebt met Tosca!!! Hopelijk herstel je nu zelf snel! :-*
Smiley,Sanne,Jental en alle andere dames dik
Voor jullie allemaal!!!
Sorry dat ik jullie heb ‘‘verwaarloost’’ :shifty:
Jasia ontzettend dik
voor jou lieverd…
Meis wat hebben met elkaar meegeleeft…samen afgeteld voor jou :inlove: Dames ik wil dus bij mijn ‘‘laatste’’ kind óók een afteltopic :snooty: :mrgreen: 8) met je meegeleeft…
Iedere keer zó je twijfel begrepen en dan tóch weer het goede bericht dat je wél doorging…
Altijd schommelen tussen het beste voor je mooie dochter en ‘‘wat is wijs voor mezelf’’ steeds weer jezelf nog éven aan de kant gezet om je dochter nog éven het beste mee te geven…diep diep respect!
Je dubbele gevoel bij deze mijlpaal is ook erg terecht…ik zit er zelf ook een beetje mee in mijn maag dus snap je gevoel (en volgens mij blijft dat tóch wanneer je er ook mee stoppen wil :shifty: )
Dikke :-* voor jou!
Ben echt erg trots op jou en alle bikkels van borstvoedende dames hierzo!!! :thumbup:
Laatste kind? Afteltopic? Wil je ons misschien iets vertellen Sas? Want dan begin ik wel vast met aftellen voor je hoor :mrgreen:
@renzosmam wrote:
…ik zit er zelf ook een beetje mee in mijn maag dus snap je gevoel:-* :-* :-* … nou zit ik hier met tranen achter m’n scherm

@Jassie wrote:
@renzosmam wrote::lol: dat afteltopic zit pas over een jaar of 3/4 in de planning hoorrrrrrrrrrr 8)…ik zit er zelf ook een beetje mee in mijn maag dus snap je gevoel:-* :-* :-* … nou zit ik hier met tranen achter m’n scherm… lief van je en ja, jouw afteltopic komt er zéker… alleen moet jij nog even aangeven wanneer precies :mrgreen:
?! Hihihi. Jij overweegt ook afbouwen begrijp ik… dubbel hè… na een jaar denk je “'t is prima zo” (had ik na Saba ook), en geeft je dochter ook aan dat ze het prima vindt, maar ja… de twijfel blijft… succes met je beslissing :hug: !
En ja erg dubbel,maar volg mijn gevoel en die zegt het is mooi,klaar en goed zo…1 heel jaar :inlove:
@annemarie69 wrote:
ach die zielepoten die commentaar hebben zijn dan jaloers zeker
(al gaat die opmerking niet op als je een man voor je hebt :mrgreen: )
vooral doorgaan en je er niks van aantrekken!
Haha of juist de mannen zijn jaloers

Hier 8 maanden en inmiddels de 8 kilo gepasseerd!!! :dance: :inlove: :dance: Af en toe een klein bijtertje, maar ik heb hem door gnagnagna :mrgreen: Ik vind het nog steeds heerlijk en wil nog lang niet stoppen! 8)
Sas, Gefeliciteerd!!!
Met Celiza’s eerste verjaardag EN met een jaar lang borstvoeding
Geniet van vandaag :inlove:
:-*
:mrgreen: Vanmiddag 17.05 geboren en denk pas om 18.15 voor het eerst aan de borst door mijn snelle bevalling 8)
:inlove:
Ik heb het gewoon gedaaaaan 1 heeeeeeeeeeeeel jaar!!! :dance: :dance: :dance:
Gedverpielekes, ik krijg kippenvel van je kreet :oops: Wees maar trots hoor!!! Je hebt het inderdaad maar even geflikt :thumbup:
:inlove: Ik ben er ook rete trots op 8)
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :mrgreen:
Vanavond de 1 jaar bv foto
En deze :lol: geen charmant hoofd maar hij spreekt wel boekdelen!
:oops: