Ben een week te laat met onze mega mijlpaal :shifty:
Maar Sem krijgt nu al een jaar en 7 dagen BV! :dance:
6 maanden was mijn streven, dat hebben we ruim gehaald en we gaan nog maar even door. Meneertje heeft zelf voedingen afgebouwd, nu zit hij nog op 2-3x.
wat goed kes!!!
hier zijn we alweer bij de 5 maand!!
juul, cyra en victoria: gefeliciteerd met jullie 6 maanden mijlpaal :dance: :dance:
GEFELICITEERD ALLEMAAL!!!
:dance:
weer 5 maanden bv hier :dance: :dance: :dance: :inlove:
top allemaal meiden…
daar lsuit ik me volledig bij aan
Alle meiden, gefeliciteerd met jullie mijlpaal :dance: .
JUUL NADINE EN VIC …
top hoor meiden jullie mogen heel trots op jezelf zijn!!!
Kes: een jaar bv, knap hoor !!!
Vuegje: 5 maanden top :dance:
en alle anderen ook gefeliciteerd…
Gefeliciteerd allemaal, mooi mijlpalen!!! :dance:
:dance: :-*
Hier passeren we vandaag de 4 maanden :dance: :dance: :dance:
Kimmiejj: :-* … gefeliciteerd! En de rest van jullie natuurlijk ook… super, al die mijlpalen :thumbup: !
hier ook een mijlpaaltje (ach iedereen is klein begonnen )
Ik geef nu al 1 maand en 1 dag BV en vrijdag gewogen en mijn kleine meid was van 3360 naar 4610 gegaan! :dance: sommige kleertjes zijn al te klein zelfs
wat ik wel een beetje raar vond was dat ze op het cb zeiden “je geeft nog steeds die borstvoeding? dà n moeten we wel heel goed in de gaten houden of ze wel genoeg groeit” :think: zou dat met kunstvoeding niet moeten dan?
Tsja, met kunstvoeding weet je wat er in gaat, dat weet je met borstvoeding nooit (behalve als dat via de fles gaat). Jammer dat het cb deze instelling heeft, ik zou zeggen: trek je er niets van aan! :-*
Je bent in ieder geval al super begonnen toch :thumbup:
En de andere dames, geweldig, mooi voorbeeld zijn jullie :inlove:
gefeliciteerd aan alle mamas!
mijn ‘kleine’ man is de 7 kg grens gepasseerd! :dance:
en dat na 14 weken mamamelk
(begonnen met 3760 g)
Zo meiden, wat een mijlpalen weer!! :thumbup:
Hier ook weer eentje vandaag, Anouk is vandaag 10 MAANDEN! :dance:
We genieten er nog steeds van en gaan ook lekker door. Momenteel is Anouk weer een beetje aan het regelen, en sta ik weer ietsje vaker op het menu dan de laatste tijd
Voeden in het openbaar vind ik nu al wat vervelender worden (nu al…), ik heb de laatste weken een paar keer commentaar gehad, en daar voel ik me onprettig bij :shifty: Maar da’s geen reden om te stoppen hoor (dacht t niiieeettttt )
Op naar de volgende mijlpaal :mrgreen:
ach die zielepoten die commentaar hebben zijn dan jaloers zeker
(al gaat die opmerking niet op als je een man voor je hebt :mrgreen: )
vooral doorgaan en je er niks van aantrekken!
Morgen 35 maanden! :silenced: :mrgreen: en we hebben nog steeds geen plannen om te stoppen
Smiley, voor jou een superapplaus!