bv-mijlpalen topic

Allemaal gefeliciteerd met jullie mijlpaal :clap: :dance: .

Ik zat bijna aan een omgekeerde mijlpaal vanmorgen. De laatste tijd gaat het maar zo zo met de bv. Ik leg Leonie alleen nog 's ochtends aan en ze hapt dan altijd gretig. Ik hoor haar echter nooit slikken, en aan het aantal keren dat ze wil wisselen te zien (soms wel 20 keer :lol: ) komt er gewoon niets. Voor mezelf had ik dus al een beetje afscheid genomen (beetje hoor, ik vind het erg jammer dat het er bijna op zit en kan niet wachten op een volgende beeb om te voeden :oops: ).

Vanmorgen dacht ik: ik ga eens kijken wat er gebeurt als ik haar wél bij me in bed neem, maar niet de borst aanbied. En er gebeurde niks… Leonie ging gewoon lekker bij ons spelen en tv kijken. Ok, prima, goed. Na een halfuurtje of zo trok ik mijn slaapshirt uit om me te gaan aankleden. Ineens kijkt ze op, wijst naar mijn borsten en zegt “drinken?” (op haar manier dan) :inlove: Ok, ik weer liggen dus, en de borsten weer aanbieden. Zelfde ritueel als altijd, veel zuigen weinig drinken en veel wisselen (ze was zelfs op zoek naar een derde borst op mijn arm :lol: ). Normaal vraagt ze dus nooooit om de borst als drinken, en als ik een keer een dag vroeger weg was dan zij wakker was, maalde ze er niet om. Deze keer dus wel :inlove:

:dance: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap:

Voor alle mijlpalen weer!!

Biebels: Leonie toch stiekem nog borstverslaafd :lol: 8)

voelt goed dan he! Als ze erom vraagt :inlove: :inlove: :inlove:

Gefeliciteerd voor alle mijlpalen!!! :clap: :clap: :clap:

JAAAAA IK VIER VANDAAG MIJN 9 MAANDEN MIJLPAAL!!!

:dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance:

Meiden, jullie zijn allemaal toppertjes. :thumbup: :thumbup:

Gisteren is hier ook in alle rust de 4 maanden grens voorbij gegaan. :inlove: :inlove:

op naar de volgende mijlpaal.

@Anita wrote:

Ohhhhh wat knap Kimmie :thumbup: :mrgreen: :-*

En loopt het nog steeds lekker?

jawel :mrgreen:

alle dames gefliciteerd met jullie mijpalen :dance: :dance: :dance:

bv rules :mrgreen: :inlove: :dance:

Nou, laat ik het toch maar officieel een mijlpaal noemen dan: ik geef geen bv meer. Afscheid hebben we heel geleidelijk genomen, dus het is goed zo. Ik droom al tijden van een volgende waarmee ik eindeloze bv-momenten kan meemaken :inlove: Daar moet ik nog wel even op wachten hoor, ben nog niet zwanger :wink: (voor er roddels van komen).

Aangezien ik dit (inmiddels mega-grote) topic destijds gemaakt heb, roep ik op tot een nieuw bv-mijlpalen-topic. Als die door iemand geopend is, mag hier een slotje op! Bijna 50 pagina’s met mijlpalen, we doen het goeeeed :mrgreen: :mrgreen:

Jee, Bianca, is het over bij jullie? Heb je afscheid kunnen nemen op een fijne manier?

:clap: :clap: :clap: voor jou hoor, je hebt het een hele poos volgehouden!!

En al die maanden heb je ons ook voorzien van tips, raad en de nodige steun. Je blijft hier toch nog wel meelezen en schrijven he, anders missen we je hoor… :frowning:

Ik kwam hier melden dat ik vandaag 11 maanden voed :slight_smile: Zal ik dan maar een nieuw deeltje openen? :slight_smile:

:-*

:-*