bv-mijlpalen topic

Wauw… Mirretje! Staand nog wel!!! Ook dat is een hele prestatie!

Hier trouwens ook alweer ruim 5 maanden!

Klasse dames!!!

:dance: :dance: 8 MAANDEN :dance: :dance:

en ik ben eigenlijk best megatrots op mezelf en dat kleine bijtertje (heeft er tussendoor even 4 tanden boven bijgekregen :shock: ) van ons :inlove:

Mirretje, ja dat is er ook zo 1 die in het openbaar :clap: goed hoor!

Cyra, op naar de volgende mijlpaal, je 6 maanden!

Ik geef vandaag alweer 7 maanden bv!!! :dance: :mrgreen:

Ik houd d’r van en ga nog lang niet stoppen :inlove:

Annemarie :shock: goed van je!!! :dance: :dance:

Cyra en carebear: :thumbup: :clap: :clap:

Meiden allemaal gefeliciteerd met jullie mijlpalen :clap:

Hier nog maar 7 weken :oops:

Ik heb wel n mijlpaal waar ik heel trots op ben.

Fieke slaapt sinds 4 dagen door snachts :dance:

Doorslapen is ook een hele mijlpaal anders :dance: :clap:

Hier 450 grammetjes erbij in een week!

:dance:

wat NOG MAAR 7 weken!!!

Het begin is het moeilijkste!!! Super toch! Dikke pluim voor jullie! :thumbup:

Mirretje!!! 450 gram? WAUW!! :dance:

Hihi, wat leuk dat iedereen zo trots kan zijn op het geven van BV! Ik ben zelf ook erg trots, want bij Wout ben ik na 4 weken gaan afbouwen en zat hij met 5 weken op de fles :frowning: We hadden hardnekkige en zeer pijnlijke spruw :cry: Ik heb denk ik voor 80% gekolfd en de bv via de fles gegeven. En nu:

Al bijna 3 weken uitsluitend bv, Niek heeft nog geen fles in zijn mond gehad :dance: Ik ben dus erg blij :smiley:

okee, ik voed wel met tepelhoedje, omdat dit veeeeeel beter werkt bij mij, maar toch :lol: 8)

hoi, jullie kennen me nog niet in dit gedeelte van het forum, maar ik ben sinds kort moeder van een dochtertje :inlove: die ik bv geef en vandaag hadden we ons eerste mijlpaaltje: ze is sinds gister 120 gram aangekomen, 50 gram boven haar geboortegewicht :smiley: volgens de kraamverzorgster was dit erg snel. ik ben zo blij en trots, wou het even delen :mrgreen: ik had niet verwacht en durven dromen dat het zo goed zou gaan. (en wat is het leuk!!! ja ik weet dat ik nog maar net begonnen ben en dat het nog niks zegt over hoe het straks gaat, maar toch!!)

Wauw Cebe, dat is mooi zeg! Wat fijn dat het zo goed gaat, geniet er van!!

Andere mijlpalen (het zijn er zoveeeeeel, gelukkig maar :lol: ): super! :dance: :clap:

9 MAANDEN :inlove:

Negen maanden vol met nachtvoedingen, koffiepads, kolven en weggooien, spruw, tepelhoedjes, vragen, ziekenhuisopnames, frustratie, borstontsteking, niet op mijn buik kunnen liggen (zo sliep ik altijd), bijten, vermoeidheid… Maar vooral ook negen maanden vol met vertedering, liefde, intimiteit, trots, handjes door mijn haren tijdens het voeden (en in mijn ogen, neus, mond… :wink: ), overal voeding op temperatuur klaarhebben, zekerheid dat ze genoeg (maar niet teveel) binnen krijgt, fijne troostmomentjes!

Op naar de volgende (9?) maanden :inlove:

:-*

Ps, Anouk en ik zitten nu op het grote bed, zij speelt even rustig (jippie) met haar knuffels, mama zit op KoK :oops: En zojuist vroeg ze zelf om de borst, dat doet ze tegenwoordig steeds vaker. Ze legde haar knuffeltje aan de kant, boog naar voren en legde haar handjes op mijn borst. Ik deed mijn pyama opzij en vroeg ‘wil je die?’, en Anouk begon te glimlachen en heftig ja te knikken :inlove: Dus maar even gezellig aangelegd. Zucht, dan smelt je toch :mrgreen:

Afgelopen zondag

Hoeraaaaaaaaaaaaaaaa!! Van harte, het is jullie zéker gegund :-*

Smiley :clap: klasse hoor!

Negen maanden vol met nachtvoedingen, koffiepads, kolven en weggooien, spruw, tepelhoedjes, vragen, ziekenhuisopnames, frustratie, borstontsteking, niet op mijn buik kunnen liggen (zo sliep ik altijd), bijten, vermoeidheid... Maar vooral ook negen maanden vol met vertedering, liefde, intimiteit, trots, handjes door mijn haren tijdens het voeden (en in mijn ogen, neus, mond... ), overal voeding op temperatuur klaarhebben, zekerheid dat ze genoeg (maar niet teveel) binnen krijgt, fijne troostmomentjes!

Op naar de volgende (9?) maanden

:clap: :clap: wow mooi gesproken !!!!!! en op naar de volgende 9 maanden :mrgreen:

andere dames :clap: met jullie mijlpalen

Cebe, :clap: :thumbup: … dat je nog vele mooie bv maanden tegemoet mag gaan!!! En als je onderweg een hindernisje tegenkomt dan hoop ik dat je hier snel en handig advies kunt krijgen om er zo nog een tijdje achteraan te plakken :wink: .

En Smiley, wat een leuke foto zeg (past ook mooi in het “voeden mag hier” onderdeel van bv foto’s delen hier :mrgreen: ). Mooi gesproken.

Nog maar 3 dagen en dan is hier een mijlpaal die oh zo onbereikbaar leek een tijd geleden :inlove: .

Alweer 1 jaar bv :dance: :o :shock: :smiley: :smiley:

Nooit gedacht, maarre, dus toch nog twee keer per dag, zonder problemen!!

Gefeliciteerd meiden met al jullie mijlpalen!!

ja, hier nu echt 3 weken :dance: Ik geniet er enorm van, nooit geweten dat het zo fijn zou voelen om zelf (pijnloos) te kunnen voeden! Zucht, wel jammer dat ik dat met de eerste heb moeten missen :frowning: Dus nu dubbelop genieten :inlove:

@WoLa wrote:

ja, hier nu echt 3 weken :dance: Ik geniet er enorm van, nooit geweten dat het zo fijn zou voelen om zelf (pijnloos) te kunnen voeden! Zucht, wel jammer dat ik dat met de eerste heb moeten missen :frowning: Dus nu dubbelop genieten :inlove:

Van harte gefeliciteerd! Op naar de volgende weken :inlove:

:clap: :dance: :inlove: :thumbup: :clap: :dance: :inlove: :thumbup: :clap: :dance: :inlove: :thumbup: :clap: :dance: :inlove: :thumbup: :clap: :dance: :inlove: :thumbup:

Voor jullie allemaal dames…écht top!!!

WoLa geniet!!!

@nneke 1 heel jaar!!!

Smiley dubbel :clap: met alle hindernissen die jij hebt overwonnen…

Cebe niet zeggen zegt niets…zegt héél véél,top dat het gelijk zo goed gaat!! :thumbup:

tante Polla…Fieke slaapt 4 dagen door :shock: :dance:

Mirretje…zó hey bijna een heel pond :o :inlove:

Jassie nog 2 dagen 8)

Ik nog 3 :lol: