bv-mijlpalen topic

wij zijn net terug van 3 daagjes weg (zonder kinderen :wink: ) en Jelmer had mij (althans; een onderdeel van mij 8) ) best gemist :inlove:

Een klein mijlpaaltje maar ik ben wel heel blij.

Sanna slaapt sinds drie dagen van 22.30 tot 6.00 :dance: :dance: Wauw!! Ik had me helemaal ingesteld op een aantal maanden om de twee uur voeden dus dit is echt luxe!

(De BV loopt ook zo lekker sinds een paar dagen dat ik nu echt aan het genieten ben :inlove: )

Meiden allemaal gefeliciteerd met jullie mijlpalen

Super weer al die mijlpalen!! :dance:

:clap: & :-* voor iedereen.

Smiley, wil even :clap: :clap: :clap: voor jou in het bijzonder geven!! :-*

Sas, Celiza gaat ook snel zeg, al bijna 1 jaar!! :shock: :inlove:

Jaahhhh, vanavond geef ik een jaar BV aan onze Yvar :inlove: :thumbup:

Het was een superjaar, en de BV ging geweldig.

We zullen eens zien hoe lang we het gaan volhouden :mrgreen:

Dubbel :dance: :thumbup: :dance: GEFELICITEERD! :dance: :thumbup: :dance:

Hopelijk mag het nog lang doorgaan :mrgreen:

Mar27 heerlijk dat je geniet :thumbup:

En dát is zeker luxe…goed hoor zo een slaapkoppie :inlove:

Anite idd dubbel gefeliciteerd!! :thumbup:

Annemarie…lief…wat goed dat hij dat heeft getrokken zeg zo lang zonder mama…(en wat dat betreft ook andersom :lol: :wink: )

Enuh Sophia :naughty: :hand: bijna 11 MAANDEN hé…laat me nou ff in die waan…ik ben nog in ontkenning dat mijn meisje zo groot wordt/is :wink: 8)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

JASIA!!!

Én Tosca :inlove: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!

8 MAANDEN!

Dát is echt zo knap…meid wat hebben jullie samen doorgezet :clap: :clap: :clap:

:dance: :thumbup: :inlove:

:-*

Anita, ook vanuit hier nog dubbel gefeliciteerd :clap: :-* !

Sas, dank je :-* . Ik ben ook echt rétetrots (excuses voor m’n bescheidenheid :oops: :oops: ) dat we die 8 mnd. op de teller hebben staan (vandaag… :dance: :dance: :dance: ). Ha, KNO en longarts laten me met rust qua “adviezen” en wachten rustig af tot ik uitgevoed ben en iedere week is weer een overwinning. Die 9 mnd. gaan we halen hoor :thumbup: !

Anita: :dance: Van harte hoor!!

Jasia: :dance: goed gedaan!!!

anita gefeliciteerd :-*

Hier ook een mijlpaal(tje)! Al weer 10 weekjes mag ik mijn mannetje voeden met mama’s melk. ondanks wat tegenslagen (spruw en kma) groeit hij er heerlijk op. bij de geboorte woog hij 3310 gram en vandaag al weer 5740 gram oftewel 2430 gram aangekomen :dance: :dance:

:clap: :clap: :clap: Jorien! :thumbup:

Wij zijn stilletjes de 11 maanden voorbij gegaan :angel:

:inlove:

Allemaal gefeliciteerd met jullie mijlpaaltjes!!!

Wat is dit toch een heerlijk topic.

Hier gaan we richting het jaar!!!

Liefs Pinot

Klasse meiden :thumbup:

dat jaar gaan we hier niet halen; het is bijna einde oefening :? . Jelmer is niet geweldig geinteresseerd meer behalve dan dat hij wel wat wil pielen en spelen enzo :shifty: maar echt lekker liggen drinken is er niet meer bij. Om over de ontmoetingen tussen zijn tandjes (6 dus nu) en mijn tepels nog maar te zwijgen :evil:

Maar…die 8 maanden hebben we toch maar te pakken en ik ben echt beretrots op dat ventje en mezelf!

Ach ja, lest best zeggen ze dan 8)

Annemarie, en trots mag je zijn :thumbup: :clap: !!!

Sas, oooooooooh, da’s stilletjes gegaan… gefeliciteerd nog :-* !

Jorien, waw, :clap: !!!

Hier ook een mijlpaaltje vandaag… Tosca is de 9 kilo grens voorbij gevlogen… klein vreetbeertje is het :inlove: !

Gisteren 13 maanden :dance:

En alle dames, gefeliciteerd met de mijlpalen!!! :clap: :clap:

Meiden, allemaal een groot :clap: :clap: :clap:

Weer een mijlpaal!!!

Sofie krijgt vandaag al een maand uitsluitend BV!!!

Dit heeft Thomas niet gehaald, dus ik ben blij met elke maand die er bij komt!!!

Dit keer gaat het vrijwel zonder moeite, ik ben er erg blij mee en hoop nog heel veel maanden meer te mogen voeden :inlove:

Mirretje, Katoke, Jorien, Sas en alle anderen.

proficiat met jullie mijlpalen :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Hier ook al 5 maanden en we blijven doorgaan :mrgreen:

Toppie meiden!!!

GENIET!!!

:inlove:

mirretje, goed zeg, gefeli!

Hier t zelfde: vandaag is de dag dat ik met Wout ben gaan afbouwen na 4 weken ellende. En Niek drinkt nog steeds super. Ik voedt pijnloos en ben heeeeeeel blij :dance:

(ben alleen wel een uur druk met voeden, ervaren dames, wordt dat nog minder?)