bv-mijlpalen topic

@LK wrote:

Hier minimijlpaal: Claire heeft al twee nachtjes doorgeslapen zonder voeding. Sssst niet verder vertellen hoor want dan stopt ze er weer mee

:clap: :dance:

Hopelijk vannacht weer! :pray: :smiley:

En :clap: voor Tom en jou, Suzanne!

Oeh Laura en en en was het 3 op een rij?

Ze zeggen als het een dag of 4,5 zo is dan mag je ervan uit gaan dat ze het door hebben toch?!

Tom :thumbup:

Suzanne :clap:

Sophia

Wat goed hé al 1 jaar bv :dance: :dance:

Hier wordt het a.s. zaterdag al 5 maanden :shifty: :dance:

Ik ga zo naar de CB, ff laten wegen, ik heb het idee dat ze ineens zwaar is :think: :shifty: haha

Of misschien komt het omdat ik pas een pasgeboren baby heb gezien en ineens Sophie groot lijkt :eh: :shifty:

@renzosmam wrote:

Ze zeggen als het een dag of 4,5 zo is dan mag je ervan uit gaan dat ze het door hebben toch?!

Ja sas het is nu drie dagen… dus ik wacht nog ff twee nachtjes en dan… :dance: :dance: :dance:

@LK wrote:

@renzosmam wrote:

Ja sas het is nu drie dagen… dus ik wacht nog ff twee nachtjes en dan… :dance: :dance: :dance:

Hier offert Thijmen zijn olifant graag voor op 8) :mrgreen:

Yeah 8) :dance:

In 1 week tijd is mevrouw 360gr aangekomen. :dance:

Geen idee of dat gemiddeld is of juist niet of wat ze aan hoort te komen in een week… 8)

MAAR IK BEN TROTS!!! :inlove: :snooty:

De wijkverpleegkundige zei dat ze er heel goed uit ziet en dat het prima was dus ik ben blij. :smiley:

Nu nog proberen niet wekelijks te wegen :silenced: :oops:

joehoe mirjam!!! :dance: :dance: :clap: :clap:

matteo krijgt vandaag alweer 4 maand borstvoeding… :dance: :dance:

makkelijk is het niet altijd… omdat hij heel erg last heeft van reflux en daardoor ook heel onrustig is aan de borst… maar we gaan door!

Mirjam :dance:

Klavertje :dance:

Hier al 5 maanden :dance:

:dance: :clap: :thumbup: :dance: :clap: :thumbup: :dance: :clap: :thumbup:

meiden, allemaal :clap: geweldig die mijlpalen.

Vandaag 3 maanden :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Super Kimmiej!!!

Dit is altijd zo leuk om te lezen he :smiley:

YES!

Kim en still going strong!!

Joh heb je al 3 maanden niet gelopen dan joh!??

:lol: 8)

haha sas nee joh ik heb al een blauwe kont :mrgreen:

we zijn hier alweer langs de 21 maanden geslopen :shifty: :inlove:

:clap: guusje

@Guusje

:shock: Zo dan, wat goed!!! :clap:

Ik besefte mij vandaag dat Sofie al langer uitsluitend BV krijgt dan Thomas. (en ook dat vind ik een mijlpaal :oops: )

Bij Thomas begon ik nu al met bijvoeden omdat het kolfen niet wou lukken en hij niet bij mij wou drinken, niet zonder hefig gevecht in elk geval :?

Sofie geniet echt super van de borst en ik geniet er ook van, zo'n gezellig samen zijn moment met zijn tweetjes :inlove:
Niemand die dat van me kan en mag overnemen als ik moe ben :D
Zelfs 's nachts doet het me niets dat ik er uit moet, ze kan je zo verliefd aankijken terwijl ze drinkt :inlove:

Ik hoop dat ik haar nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang mag blijven voeden zo!

Heerlijk!!! :inlove:

Iedereen gefeliciteerd :clap: :dance: :clap: met jullie mijlpalen!

Guusje :shock: 21 maanden, denk niet dat ik dat ga halen, maar wie weet :think:

Mirretje: Tuurlijk is dit ook een mijlpaal! Een heel bijzondere voor jou zelfs :wink:

Kimmij: :-* de eerste drie zijn toch vaak de moeilijkste zeggen ze dus :thumbup:

-x-x-x-x-x-x-x-

Hier ook weer een mini-mijlpaal: 4 maanden :dance: :dance: :dance:

Ennnnnn daar was ik weer :mrgreen: 8)

Mijlpaal is voor mij dat, preutse ik, vandaag voor het eerst heeft gevoed in het openbaar :dance:

2x Zelfs 8)

De 2e keer staand voor de opticien, want tja… ze wou een uur na de laatste voeding weer drinken :shock:

En ik kan haar moeilijk een hele poos laten krijsen :?

Heb daar zelfs nog leuke gesprekken gevoerd met vrouwen die ook BV hadden gegeven :lol: