bv-mijlpalen topic

ja, die bv-poep vind je op de gekste plekken weer terug (en dat is meestal niet uitsluitend in de daarvoorbestemde luier :silenced: ) :mrgreen:

alle mijlpalen :clap:

De bvpoep haalde een recordafstand van een meter of anderhalf :shock: :lol:

Enne… 100 gram vandaag :dance: :dance: :dance:

Voeden deed geen auwie meer :dance: (kloven :cry: )

En de billirubine waardes waren nog redelijk oke :dance: , morgen weer een check :pray:

@Mirretje2 wrote:

De bvpoep haalde een recordafstand van een meter of anderhalf :shock: :lol:

das toch mooi knap van een babytje van pak’m beet een centimetertje of 50? :clap:

Wat een prachtige mijlpalen allemaal!!! Gefeliciteerd meiden…

Hier is de borstvoeding helaas na 8 maanden en 10 dagen ineens onverwachts afgelopen…

Ymke weigert sinds gister namelijk de borst… Ze overstrekt zich enorm en zet het op een brullen… Ik ben er ontzettend verdrietig van… Tis helaas niet anders… Maaaaaaaar we hebben het toch maar mooi gedaan… En gelukkig mag ik in april weer!!!

Liefs een hele verdrietige maar trotse Krystle (die weer een traantje wegpinkt) :cry:

He nou, da’s vast een ander afscheid dan je verwacht had! Vind ze de smaak niet meer lekker? Of krijgt ze misschien tandjes ofzo? Hoe dan ook, dat heb je toch maar mooi bereikt!! :clap:

Krystle! Gefeliciteerd met je zwangerschap he! Enne… ruim 8 maanden is toch hardstikke goed! :dance: Maar inderdaad kan ik me heel goed voorstellen dat je het liever op een andere manier had gezien!

Bij een zwangerschap veranderd meestal de smaak en de hoeveelheid van de melk. Misschien dat je meiske daarom niet wilt drinken. Dus als je er ECHT nog niet mee klaar bent, kun je evt. gaan kolven en maar blijven proberen. Wie weet wilt ze over een paar daagjes wel weer! Maar dan nog: bijna 8,5 maanden! Super toch!!! :thumbup:

Nee, ik probeer het niet meer… Dat levert echt teveel frustratie op bij ons allebei…

Zou idd door de zwangerschap kunnen komen, al vind ik het wel gek dat het dan nu pas is…

Was bij mij ook hoor. Ik was ook zo’n 3 maanden zwanger van Verle en toen Mirte niet meer wilde! Mirte was toen 18 maanden.

Jammer he! Maar zoals je al zegt: je weet nu al wanneer je weer gaat BV geven! Maakt het wel iets makkelijker!

Verle krijgt nu ook alweer bijna 5 maandjes! :wink:

@Krystle wrote:

Maaaaaaaar we hebben het toch maar mooi gedaan… En gelukkig mag ik in april weer!!!
:dance: :clap: … jaaaaa, super gedaan, goed hoor. En hartelijk gefeliciteerd, wat leuk :inlove: !!! Kan me je emoties erg goed indenken, maar je hebt het super gedaan, en over een tijdje ga je dat gewoon wéér doen!

Mirretje, :thumbup: Had het er gisteren toevallig nog met m’n vriend over, kan me nu al niet meer precies voor de geest halen hoe bvpoep nou alweer rook. Maar weet zeker dat ik bij de tweede een ā€˜oja gevoel’ zou hebben :lol: 8)

Krystle :hug: Maar :clap: :clap: voor de tijd dat je bv gegeven hebt, hoor!! En over een aantal maanden weer natuurlijk! :smiley:

Mijn eigen mijlpaaltje trouwens:

sinds zaterdag 1 jaar :dance: :inlove: :inlove: En vriend heeft ook eindelijk weer eens (sinds een 1/2 jaar :roll: ) een bv foto gemaakt :smiley:

Hee, grappig, in mijn hoofd was jij blond :lol: :silenced: :wall:

Maar ehh prachtige foto’s! Leonie doet dat ook, met dat vingertje :inlove:

O :wall: nog gefeliciteerd natuurlijk!!! :dance:

JAAAAAAA afgelopen zaterdag was mijn ventje een half jaartje en dus een half jaar BV gehad… :inlove: …vind het heerlijk om te doen alleen wil ie nog 2 of 3x s nachts en cb roept nu de laatste dan maar fv…maar hij vind het gewoon gezellig denk ik (mama in ieder geval wel :inlove: :oops: )…

bij Sanne lukte het maar 3 weken toen ging het echt niet…maar ja achteraf nooit van lactatiedeskundigen enz gehoord :wall: …maar nu met goede voorbereiding

een half jaar…

Krys :hug: jammer hoor dat ze niet meer wil. Maar die 8,5 maand heeft ze dan toch maar mooi gehad :thumbup: Op naar de volgende :wink:

Elise, nog van harte hoor :thumbup:

Krystle :hug:

Issie :dance: :thumbup: :clap: Helemaal gaaf een half jaar !!

Sophia!Wat een mooie foto’s!!

Dat handje zó herkenbaar idd…speelt ze ook met je haar??

Een jaar meis je hebt het gewoon gedaan…je bent nu een 1+ voedster 8)

Gefeliciteerd!! :-*

Dank jullie wel voor de felicitaties :-*

@renzosmam wrote:

Ja, spelen én... trekken!! *au*!! :( :mrgreen: :inlove:

@Elise wrote:

Dank jullie wel voor de felicitaties :-*

@renzosmam wrote:

Ja, spelen én... trekken!! *au*!! :( :mrgreen: :inlove:

Jaaaaaa!
Ik zeg al steeds...als ik haar voedt tot ze 2 is ben ik kaal :lol: :roll: 8)
Ze zijn jaloers hé op onze lange lokken :mrgreen:

Dames allemaal

:dance: :dance: :dance:

he Elise nu ook 1+ gaaf hoor. Nog van harte voor Julia trouwens :smiley:

Issie! :dance: :clap:

Krystle, snap helemaal dat je er senu van bent. Maar je hebt je kndje een hele tijd het allerbeste gegeven :clap: :hug:

Hier minimijlpaal: Claire heeft al twee nachtjes doorgeslapen zonder voeding. Sssst niet verder vertellen hoor want dan stopt ze er weer mee

Hoi,

Ik moet het ff kwijt. Tommy weegt al 6055 gram :o:O en is 57 1/2 cm lang. Hij doet het super op borstvoeding ( was 3000 gram bij zijn geboorte ). Ben zo blij. Nu nog van die hardnekkige spruw af en ik ben helemaal gelukkig.

Groetjes Suzanne