bv-mijlpalen topic

en en en?

@annemarie69 wrote:

en en en?

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=45387

8)

:clap: :clap: :clap: voor alle opscheppers onder ons!!!

Wat is er nou lekkerder dan zo nu en dan even ongegeneerd jezelf op de borst kloppen?? :mrgreen:

En onze kindjes vinden nou eenmaal niets zo lekker als mamamelk :dance: :dance: :dance:

Ga zo door dames!! :thumbup:

Hier gaan we ook nog steeds onvermoeibaar voort, maar voor hoelang nog???

Leuk topic hè :mrgreen:

@Biebels wrote:

Leuk topic hè :mrgreen:

:mrgreen:

Leuk expirimentje gedaan vanmorgen: (ik ben raar :wink: )

Mijn vriend zette onze dochter vanmorgen op ons bed neer en ik had al een boterham pindakaas voor mezelf gepakt. Liet haar toen kiezen tussen aan de ene kant de borst & de boterham met pindakaas, maar mevrouw keurde de boterham geen blik waardig en kroop lachend in sneltreinvaart naar de (.)! :lol: :lol: :lol: 8)

(terwijl ze toch ook dol is op brood met pindakaas :smiley: )

Ik vraag Leonie tegenwoordig: wil je een slokje mama? :inlove: Zelf vraagt ze eigenlijk nooit om de borst, maar als ik het vraag knikt ze soms heel hard JA. Dan zeg ik: nou, kom maar, en dan komt ze naar me toe gekropen :inlove: :inlove:

Oh en dit krijg je als je madam stoort tijdens het eten :roll: :inlove:

Oh en ik ga vanavond voor het eerst kolven :shifty:

:lol:

succes met kolven Victoria!

Jelmer zijn nieuwste ondekking: kruipen en drinken is geen goede combinatie (er zit namelijk nog een moeder aan die (.) vast :wall: :inlove:)

:lol: :lol: :lol: die Jelmer :lol:

ik heb ook een aantal mijlpalen bereikt!

Ik heb Xander in de afgelopen paar weken gevoed in:

het restaurant van de hema, een pashokje in kinderkledingwinkel ( op aanwijzing van winkelpersoneel hoor :wink: ), bij de kapper in het keukentje, in het bos, bij een strandtent in Bloemendaal en bij een pannenkoekenhuis op het terras

ben best wel beetje trots op mijzelf dat ik de gene heb afgeworpen

@jet wrote:

ik heb ook een aantal mijlpalen bereikt!

Ik heb Xander in de afgelopen paar weken gevoed in:

het restaurant van de hema, een pashokje in kinderkledingwinkel ( op aanwijzing van winkelpersoneel hoor :wink: ), bij de kapper in het keukentje, in het bos, bij een strandtent in Bloemendaal en bij een pannenkoekenhuis op het terras

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :dance: :thumbup:

:-*

@jet wrote:

R E S P E C T ! :thumbup:

Nou, dan ook eindelijk mijn beurt om eens op te scheppen: vandaag 2 maanden borstvoeding. :dance: :dance:

Bij Bo is het faliekant mislukt, dus oh oh oh wat was het mijn grootste wens om nu wèl bv te geven. Dus ik is hartstikke trots op mezelf èn nog meer op m’n meissie!

Jammergenoeg is Nikkie wel weinig gegroeid de afgelopen maand (ben vanochtend naar cb geweest), maar 240 gram.

Máár hier gelukkig een cb dat dan niet meteen roept dat je maar moet stoppen met bv. Nee hoor, wvk vond het niet iets om van in paniek te raken en stimuleerde me juist om lekker te blijven bv’en. Vaker aanleggen en over 2 weken nog eens komen wegen en voor vragen of advies kon ik dan even tussendoor. Mag ook weleens gezegd worden van het cb, je hoort zo vaak van die anti-bv verhalen over de cb’s. Dus wat mij betreft applaus voor het cb hier.

Jet, ik zie het ook nog niet zo zitten, dat voeden in het openbaar. Dus :clap: :clap: voor jou.

Victoria, wat een geweldige foto’s :lol: :lol:

goed hoor :clap:

bij mij is de 1e ker ook niet gelukt, merijn wilde niet bij me drinken, dus heb een tijd fulltime gekolft…pfff

ben ook maar wat blij dat het nu wel goed gaat

Jippiieee!!! :dance:

Ik mag ook meedoen!!! :smiley:

Sofie heeft eergisteren haar eerste BV poepje gehad :dance: (waar je al niet blij om kan zijn 8) )

En na 7% te zijn afgevallen in 1 dag :cry: (en dat terwijl de BV goed op gang was al na 1 dag!!!) is ze vandaag 30 gram aangekomen!!! :dance:

Nu nog hopen dat haar bilirubinewaardes niet te hoog zijn morgen :pray:

Meiden voor jullie allemaal :dance: :clap: :dance: :clap:

Jeetje, wat kan je een hoop verschillende BV-mijlpalen hebben:

de eerste BVpoep (ruikt het bij jullie ook naar pitabroodjes?) :lol:

een mooi aantal dagen /weken / maanden / jaren BV gegeven :thumbup:

voeden in het openbaar :shifty: :dance:

En wat een geweldige foto’s…! :inlove:

Victoria, hoe ging het kolven? Het duurt vaak even voor je het onder de knie hebt.

Leuk om mee te mogen genieten!

Mirretje van harte meid, wie had ooit gedacht dat je blij werd van bvpoep :mrgreen: En wat goed dat ze 30 gram is aangekomen.

Mirretje geweldig! :dance:

BV poep :clap:

Voor je het weet denk jajajajajajaja nu weet ik wél hoe bvpoep eruit ziet :shock: :o :lol: