bv-mijlpalen topic

Laura, van harte met CLaire haar eerste verjaardag :-* en 1 jaar BV :clap: geweldig!

en ik heb gister de 7 maanden gevierd :dance:

(had me dit 6 1/2 maand geleden voorspeld en ik had je voor gek verklaard :mrgreen: )

Ben wel wat aan het afbouwen omdat Jelmer niet altijd meer even geintersseerd is, maar zo 's ochtends al hij wakker is en om een uur of 7 's avonds wil hij nog wel drinken dus dat houden we dan maar lekker nog even vol.

Lk, gefeliciteerd!!! :dance: 1 jaar, joehoe :thumbup: :smiley: 8)

Annemarie, jij ook met je 7 maanden!!

Vandaag vieren Anouk en ik 8 maanden borstvoeding 8) :dance:

Eventjes terug weigerde Anouk steeds de borst, en even was ik bang dat ze geen zin meer had in mamamelk. Maar na ruim 2 weken gemier drinkt ze nu weer heerlijk bij me, en genieten we weer volop!! En hopelijk gaat dat nog een poosje zo door :inlove:

Oh niet meer hier gekeken :oops:

Wat fijn meiden dat we nog steeds allemaal aan het (.) zijn :dance:

En Sas, ik ga zeker door.

Heb nu een kolf gekocht, krijg hem woensdag en dan vanaf 6 maanden bijvoeden, dus :dance:

Annemarie en Smiley gefeliciteeeeeeeerd! :dance:

Annemarie :clap: :clap:

SMiley, wat fijn zeg!!! :dance: :dance:

Ook ik was even bang dat Jasper geen (.)(.) meer wilde: dronk de afgelopen 2 weken zoooo slecht (telkens maar een paar minuutjes), maar nu lurkt ie weer als vanouds, dus toch mooi die 3 maanden gehaald :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

( :dance: :dance: *en we houden nog niet op, nog lange niet, nog lange niet :wink: )

*volgens de melodie van ‘we gaan nog niet naar huis’

Ik zing met je mee! “En Jasper heeft zo’n zin, in mamamelk, in mamamelk, en Jasper heeft …” :dance:

Eisblume gefeliciteerd! En alle andere dames natuurlijk ook :dance: !!

Gefeliciteerd allemaal… mooie mijlpalen… :inlove:

LK… beetje laat maar nog even een dikke dikke dikkkkkee smakkerd van mij aan je meiske… :-* :-*

Smiley, groot :clap: :clap: :clap: voor jou!!

Smiley M. :mrgreen: Dubbel :clap: :clap: voor jou 8 maanden!

Annamarie :clap:

Eisblume :clap:

Vic :thumbup:

Vandaag precies 33 maanden! :dance:

Myrthe zei vandaag “mama, je hebt dikke borsten”
:lol: daar sta je dan met je kleine b-cupje :lol:

Gisteren kon ik haar troosten met een (.) toen ze een enorme bloedlip had, nadat ze met haar kin op een traptrede was gevallen. Iemand vroeg: “moet ik een ambulance bellen?” (het was echt een bloedbad). Nee hoor, ik had alles wat nodig was bij de b… eh … hand. :mrgreen:

En als ze alles naar binnen heeft geklokt, vraagt ze soms “mama, wil je even zuchten, dan komt de melk” (dat werkt helaas alleen de eerste keer om een TSR te krijgen :wink:)

@S@nne wrote:

Vandaag precies 33 maanden! :dance:

:shock: :shock: :shock:

33 applausjes voor jou!!

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Wauuww 33 mnd!! Gefeli!!!

Hier vandaag 8 maanden!!!

Gefeliciteerd allebei met de 8 maanden! Dat eerste jaar vond ik echt pittig soms! Het wordt alleen maar leuker en makkelijker.

En ach, die 25 maanden zijn om voor je het weet hoor! :wink: Gisteren was Myrthe nog 8 maanden! :think:

Hoeraaaaaaaaaaaa! :dance:

WOW!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ook van mij een dikke pluim voor alle bv geevende moeders :thumbup: :dance: :thumbup: