bv-mijlpalen topic

@S@nne wrote:

vraagt ze soms “mama, wil je even zuchten, dan komt de melk”
Ah gut, wat een lieffie… wat een fantastische mijlpaal trouwens :clap: !!! En Krystle, jij ook gefeliciteerd met je 8 maanden!

:shock: WAUW :clap:

Geen idee hoe zwaar Lev nu is, maar gisteren was ik wel even trots.

We hadden een terugkomavond van de zwangerschapsgym, en van de 6 moeders waren er nog maar 2 die bv gaven.

De andere 4 hadden (ondermeer door slechte begeleiding etc.) al heel snel afgehaakt.

Wel jammer hoor, toen ik hoorde hoe dat bij die 4 is gegaan; verschillende inzichten van kraamverzorgsters, cb, anti-tepelhoedjes etc.

Maar ik was dus wel even trots op mezelf :oops:

Niks om je voor te :oops: hoor Lydia!

:clap: :clap: :clap: Voor jou,gooi je neus maar in de lucht en je (.) bloot :mrgreen: hier mág je kapsones over hebben 8)

:wink:

Iedereen gefeliciteerd met jullie mijlpaal!!

Heeeeeeeeeeeeeerlijk,doorgaan voooooral doorgaaaaaaaaaaaaan!! :dance:

Ja Sas, dat zeg je goed. Daar mag je zeker kapsones over hebben Lydia, supergoed van je en iets om trots op te zijn :thumbup: !

Nog één nachtje slapen en dan is het zover… 7 zware, lange, onverwachte, maar mooie en heerlijke bv maanden…

Jaaaaaaaaaaaaaaaa… nooit gedacht voor Tosca, wel gehaald… 7 maanden bv vandaag :dance: ! Op naar de 8… :pray: ???

:clap: :clap: :dance: :dance:

Proficiat!!!

:thumbup:

Nog drie dagen… dan voed ik Niki al een jaar… :shock: :inlove:

HALLELUJA!

Tyas…

Geboorte gewicht = 4040 gram

Op dag 3 afgevallen tot 3680

Met een week weer op 3940 gram

Met 2 weken 4250 gram

En 3 weken later (met leeftijd van 5 weken dus)…5380 gram

Jassie, wie had dat gedacht! Gefeliciteerd en een :clap: voor jou!!

Katoke, bijna gefeliciteerd :wink:

Esther, goede slagroom heb jij, da’s ook een :clap: waard!

:shock: Esther, echte slagroom, zou ik zo zeggen! :clap:

Jassia :inlove:

Meis WAUW!!!Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk een steeds dat maandje :pray: erbij hé… :lol: oh meis echt knap hoor wat jij hebt gedaan…super!

Esther :mrgreen: :dance: :thumbup: :clap: Heerlijk!

Slagroom rules 8)

allemaal een :clap: voor onszelf!

:clap: applaus dames…

esther: zo slagroom mamamelk!!! :mrgreen:

Jippie vandaag mag ik ook!!!

6 maanden is mijn kleine man vandaag en dat betekent dat hij ook al 6 maanden aan de BV zit. Wie had dat gedacht, ik niet in elk geval en nu wil ik in elk geval doorgaan tot eind van dit jaar en dan zien we wel weer verder.

:clap: :clap: :clap: Proficiat!! :clap:

jasiie 7 maanden wow !!! :dance:

Lydia…van vriendinnen ben ik nu voor de tweede maal de enige die het niet na een paar dagen of paar weken opgeeft.

Super hoor!! :clap:

Esther, nu nog een goeie kolf (of methode) zien te vinden en je kan nog lang doorgaan :clap:

Sanne…ongelooflijk vind ik dat !!

Krystle, gefeliciteerd met de 8 maanden!

En hier gaat het ook super…

Lotte woog 3,270 kg bij de gebootre,v iel 200 gram af en weegt nu 5,540 kg !! En dat op 6 weken tijd…har wangen worden boller met de dag :mrgreen:

LittleBird :dance: :clap: :thumbup: GEFELICITEERD!!

DE 6 maanden zijn binnen!!!

Dietske :shock: :thumbup: :inlove: dát is vet goed!!

Heerlijk chubbybaby’s 8)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Ik mag oooooooooooooooooooooooooook weer!!

Vanmiddag is Celiza 10 MAANDEN!

Nog ‘‘even’’ een tweewekenABkuur én een beginnende BO overleeft dus ik is trots :angel:

Ook echt heel erg op mijn meisje,ze heeft zo goed samengewerkt met mij met die BO dat die dankzij haar ook zo snel weg was!(en écht ook dankzij jullie :-* )

En achteraf heeft zij ook echt wel te lijden gehad met die ABkuur…voel ik me soms een beetje schuldig over,maar goed we hebben het overleeft :shifty:

Dussssssssssssssssss 10 Maanden it is 8)

Op naar het jaar!

Dat is een groot applaus waard renzosmam!!!

ondanks zo’n hindernissenparcour toch weer een mijlpaal, jihaaaa !!!

Een dik :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: voor iedereen

Voor jou zeker renzosmam :dance: ABkuur overleeft en een bo :thumbup: