bv-mijlpalen topic

:dance: Yeah, Leonie 1 jaar, van harte hoor!

En mama natuurlijk ook van harte met deze geweldige mijlpaal en ook aan pa de felicitaties!

Leuke dag gehad?

Gefeliciteerd Biebels! :-* Officieel langvoedster vandaag! Maar vooral: je meisje 1 jaar.

Heb je vandaag veel terug gedacht aan een jaar geleden?

:-*

Heeeeeeeeeeeeeeeeeee wat lees ik nu, één jaar alweer!!! Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Leonie én met deze geweldige bv-mijlpaal, super zeg!!! :dance: :clap: :dance: :clap:

:mrgreen: :angel:

Biebels GEFELICITEERD met leonie

leonie gefeliciteerd met je verjaardag en je super mama

Hu gefeliciteerd met je top vrouw en je dochter

Biebels gefeliciteerd met je meisje :-*

en al 1 jaar borstvoeding :dance: :clap: toppie

Ik morgen pas 4 maanden :angel:

Niet PAS Vic!!?

AL!!

De eerste maanden zijn het zwaarst en tellen 3 dubbel :wink: Dus eigelijk geef je al langer dan een jaar bv :lol:

8)

En weet je straks over een maand of gaan ze erbij eten en is het steeds ‘‘makkelijker’’…ik hoop dat je het nog even volhoud lief! :-*

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Dit vind ik óók een mijlpaal 8)

Vandaag is het 5 jaar geleden dat ik mijn mooie mannetje voor het eerst aan de borst had…en ik was gelijk verslaafd aan dat bijzondere gevoel :inlove: :inlove: :inlove: (en heb het 10 maanden heerlijk gehad met hem aan de borst)

:mrgreen:

Van harte hoor! Zowel met Renzo zijn verjaardag als met je mijlpaal!

@renzosmam wrote:

Vandaag is het 5 jaar geleden dat ik mijn mooie mannetje voor het eerst aan de borst had…
Aaaaahhhh, waw, je omschrijft het zooooooo mooi. Hieperdepieperdepiep HOOOEEERRRAAAA… gefeliciteerd :-* !!!

onvergetelijk moment! Heerlijk toch! enne: HIEPERDEPIEP HOERA voor Renzo!!!

Oh jee, ik kom hier echt véééél te weinig!! :oops: :oops:

Biebels, nog gefeliciteerd met je mooie meisje! Én alweer 1 jaar bv :thumbup: :dance: :clap:

En Renzosmam, jij met je grote kerel alweer!!!

Tosca doet het ook nog steeds erg goed, las ik!

En Victoria ook al 4 maanden :dance:

Elise, geen idee of ik een 1+ mama word, dat hangt van Nynke af. Vooralsnog is ze nog niet echt van de borst af te slaan :mrgreen: Zolang ze nog wil (voorlopig dan), gaan we vrolijk nog even door. Afscheid nemen valt niet mee… :shifty: (iig niet voor mama…)

2 maanden :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Toppie Kim!You go girl(s)! :thumbup: :inlove:

Ja we gaan goed, op naar de 3

en jeetje vic alweer 4 maanden :mrgreen:

hoera Claire vandaag 1 jaar BV!!!

Joepie!!! Van harte gefeliciteerd!!! Dubbel natuurlijk, met de eerste verjaardag (o, zo leuk :inlove: ) én jullie mijlpaal!! :dance:

Oh Laura gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!

Met je mooie meisje én een jaar bv!!! :dance: :thumbup: :clap:

Fijne dag! :inlove:

GEFELICITEERD met je meisje en 1 jaar bv :dance: :mrgreen: :-*

Gefeliciteerd!!!