bv-mijlpalen topic

Dit postte ik in het eerste berichtje in dit topic:

@ik wrote:

De mijlpalen van 6 en 7 maanden zijn eigenlijk zo voorbij gegaan, zonder dat ik er erg in had. Dus nu wil ik stiekem toch wel deze mijlpaal vieren (tis toch een feestdag vandaag):

8 maanden BV!

Mijn plan is om in ieder geval tot een jaar door te gaan. In de zomervakantie (nog voordat ze een jaar is) wil ik al voorzichtig afbouwen, omdat ik na de vakantie niet meer wil kolven op m’n werk. Maar hoe lang de ochtend- en avondvoedingen blijven durf ik niet te zeggen… (ha, ik durfde 8 maanden geleden niet eens te zeggen dat ik dit zo lang vol zou mogen houden!)

P.S. Meld hier jouw eigen mijlpaal(tje)

:slight_smile: 8) :roll: :lol: :inlove:

Om mezelf wat op te peppen kom ik hier maar eens wat trots op mezelf en Lotte wezen…

geboortegewicht 3,270kg -200 gram afgevallen eerste twee dagen

Nu op een maand :4,670 kg :thumbup:

Ondanks de spruw, de dipmomenten, de reflux van lotte zie je ze gewoon dikker worden met de dag :clap:

Goed zo Lotte en Dietske!!! :dance:

Yihaaaaaaaaaaaaaaaaaa :clap: :clap: :clap: Voor Lotte en mama haar (.)(.) :mrgreen:

en mama haar doorzettingsvermogen uiteraard :thumbup:

Dietske!!! Wat een supergroei!!! Klasse zeg! Lotte doet het dus super op jouw powervoeding! :mrgreen:

Cyra, sterkte met je borstontsteking, gaat het inmiddels al wat beter?

Jassie :hug: Maar die 6 maanden heb je maar mooi gehaald! :clap:

Dietske, :thumbup:

Ik ben trouwens ongemerkt ook alweer ongemerkt de 11 maanden alweer voorbij… :shifty: :smiley:

Het lijkt er trouwens op dat we straks met best een groot groepje 1+ mama’s hier zitten te voeden, he? Zou er sprake zijn van een trend? 8) Biebels, jij gaat toch ook nog even door? Sas ook neem ik aan? 8) Nog meer (wannabe) 1+ voedsters hier?

Ja hoor!

Hier ook eentje die nog na het jaar gaat voeden. En daar zijn we nu al bijna :dance: Pff het gaat toch snel…

Ben stiekem ongelooflijk benieuwd wat de familie hiervan gaat zeggen :wink: :mrgreen:

@Elise wrote:

Ik ben trouwens ongemerkt ook alweer ongemerkt de 11 maanden alweer voorbij… :shifty: :smiley:

Het lijkt er trouwens op dat we straks met best een groot groepje 1+ mama’s hier zitten te voeden, he? Zou er sprake zijn van een trend? 8) Biebels, jij gaat toch ook nog even door? Sas ook neem ik aan? 8) Nog meer (wannabe) 1+ voedsters hier?

Ik zou niet DURVEN nu te stoppen! :lol:

vooral nu Leonie blijkbaar kiezen krijgt, en 's nachts krijsend wakker wordt, is die borst toch wel erg handig :wink:

Maar wel leuk, inderdaad!!

@Elise wrote:

:clap: :thumbup: ! Waw. Vind dat echt geweldig, om al die mijlpalen (gemerkt en ongemerkt) voorbij te zien komen.

Tosca weegt 8,5 kilo :shock: :dance: :inlove: ! En dat op voornamelijk bv. Ben best een klein beetje trots en zit nog met veel plezier 3x per dag te voeden (en hoopt dat nog heel lang te mogen doen).

Off topic

>
Biebels....
Van harte met je kleine meid he!!! 1 jaar alweer! Dan komen alle herinneringen ineens weer boven he! :D

een dikke bravo voor alle mamas die bijna een jaar aan het borstvoeden zijn!! Is echt knap :thumbup: :clap:

Hoera Bianca voedt 1 jaar!!!

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:-*

En natuurlijk smak smak smak van harte gefeliciteerd met jullie mooie prinses!!

Sophia 11 maanden voorbij,toppie!!

En ik ga nog wel even door…maar durf niet te zeggen dat ik een 1+ voedster wordt… :shifty:

Tossie 8,5 kilo :shock: :o :mrgreen:

:dance: :clap: :thumbup: voor mama!

thank you thank you :mrgreen:

Biebels gefeliciteerd met je 1 jaar borstvoeding!!! Leonie boft maar met zo’n top :thumbup: mama! LEONIE van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Fijne dag vandaag, Biebels en hub ook van harte natuurlijk!

:dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance:

:-* hazze

Biebels, van harte gefeliciteerd met 1 jaar borstvoeding!!! :clap: :clap: :clap: :clap:

En Leonie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Jaaaa, 1 jaar!! Gefeliciteerd Biebels!! Op naar het volgende jaar :wink:

Fijne dag vandaag!

:-*

Leonie, gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!! :dance: :dance:

Bianca, gefeliciteerd met 1 jaar borstvoeding!! Je had vorig jaar een moeilijke start, maar ik hoop dat jullie nog lang samen van de bv kunnen genieten!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :dance: :dance: :dance: :dance:

En Tosca alweer 8,5 kg op mama’s slagroom! :shock: :clap: :clap: :dance:

@Cyra wrote:

Biebels

Van harte met je kleine meid he!!! 1 jaar alweer!
Waaaaawww… echt fantastisch hoor, mag je trots op zijn!