Anita, gefeliciteerd! En hé… wat zie ik nu… gefeliciteerd met je zwangerschap, wat leuk :dance: !!!
zo meiden :dance:
:dance:
6 maanden, 9 maanden en 10 maanden :dance: :dance:
Bedankt Jassia :-*
Ik vergat iedere maand te vermelden bij mijlpalen dat we weer een maand verder waren
Misschien komt het doordat ik de andere kindjes 2 jaar gevoed heb, dan lijken die maanden niet echt mijlpalen voor mij :shifty:
Andere dames ook gefeli hoor :thumbup:
Anita
Wauw, mooie mijlpalen weer!! En Anita ook gefeliciteerd met je banner :inlove:
Yesssssssssssssssssssss Jasia meid dubbel applaus voor jou
:dance: :-*
Anita dubbel gefeliciteerd voor jou :thumbup: :inlove: :dance:
Jassie, geweldig gedaan meid
Anita, super en van harte hoor met je mooie banner (en alles wat daarbij hoort )
Sas,
het is hier ook gek hoor; had ik tot voorkort moeite om 200cc op een dag te kolven, haal ik er nu eigenlijk op m’n sloffen 240 uit :eh: Raar lichaam hoor. We hebben Jelmer nu wel sinds een paar nachten op een late (22.00) flesvoeding met pap, hij heeft nog wat moeite met starten (zoekt mij wel) maar zolang ik uit zicht ben en me niet laat horen drinkt hij het wel (en slaapt dan tenminste door :thumbup: ).
Sas, Jassie & Anita
Jassie, geweldig dat je ondanks alle tegenslagen toch nog 6 maanden vol kon maken!
:naughty: Ik ben morgen pas aan de beurt om 17.05 :inlove:
Sas gefeliciteerd alvast dan :mrgreen:
Bedankt dames voor de lieve felicitaties :-*
Anita
@renzosmam wrote:
:naughty: Ik ben morgen pas aan de beurt om 17.05 :inlove:
Nou dan trek ik mijn felicitaties wel terug, hoor! :snooty: :mrgreen:
Fijn kado hoor…de ziekte van Lyme…en dát terwijl ik vandaag 9 maanden bv geef
Wat, jij? Balen mens, heb je er erg veel last van? :hug:
Je 9 maanden mijlpijl, hartstikke goed :thumbup:
Sas, gefeli met jullie 9 maanden mijlpaal! De komende twee weken tellen dubbel! :-*
@renzosmam wrote:
Fijn kado hoor…de ziekte van Lyme…en dát terwijl ik vandaag 9 maanden bv geef:shock: … jeetje, hoe kom je daaraan, en heb je daar veel last van… :hug: ?! Getverdemme, en dan net op zo’n mijlpalen dag :-* !![]()
Sas :hug:
Tellen die mijlpalen ook als je al bijvoedt?
Lyme?? O, da’s heel naar, mijn vader heeft net 2 kuren achter de rug :thumbdown: Beterschap!!! En gefeliciteerd natuurlijk met je 9 maanden!
@renzosmam wrote:
Fijn kado hoor…de ziekte van Lyme…en dát terwijl ik vandaag 9 maanden bv geef![]()
Kun je gewoon doorvoeden met de AB? Vervelend hoor!
:thumbup: die 9 maanden mijlpaal! Op naar de volgende 9 maanden? :mrgreen:
:dance: 11 maanden!!! :dance:
En nu, op naar het jaar! :dance: :mrgreen:
gefeliciteerd met je 11 maanden mijlpaal op naar de 12
@Vicky S wrote:
Tellen die mijlpalen ook als je al bijvoedt?![]()
Ik heb precies een belachelijke vraag gesteld aangezien er geen reactie is… :eh: :oops: