Vicky, geen belachelijke vraag hoor, waarschijnlijk overheen gelezen
Jaaaa, die mijlpalen gelden ook als je bijvoedt. Dus jij hebt vandaag je 5 maanden en 21 dagen-mijlpaal, gefeliciteerd!!! :mrgreen:
:-*
Ik zat net te denken dat ik dit topic weer nieuw leven in wilde blazen :lol:
Hier geen noemenswaardige mijlpaal behalve dan, dat we hard onderweg zijn jnaar de 3 maanden :dance:
(ik wil graag een jaar bv geven, maar 1 jaar klinkt zo lang dus heb ik het in ‘stappen’ onderverdeelt: eerst wilde ik
6 weken halen[check :thumbup: ]
3 maanden
6 maanden alleen bv
9 maanden en dan
12 maanden ]
Smiley, ok, dacht al dat me superbelachelijk had gemaakt :-*
Ik ga proberen voor zolang het lukt tot een jaar te geven… Haar ontbijt, avondeten en laatavondeten bv :mrgreen:
Gaat wel moeilijk worden aangezien kolven en van een fles drinken niet echt lukt, voor als we eens wegwillen… :think:
Eisblume, super :thumbup:
@Vicky S wrote:
@Vicky S wrote:
Tellen die mijlpalen ook als je al bijvoedt?![]()
Ik heb precies een belachelijke vraag gesteld aangezien er geen reactie is… :eh: :oops:
Wat dacht je, dat ik Leonie alleen nog de borst gaf? En niet bijvoedde? Tuuuurlijk tellen die mijlpalen ook!! Alleen zit er wat langer tijd tussen

@Vicky S wrote:
Smiley, ok, dacht al dat me superbelachelijk had gemaakt :-*
Ik ga proberen voor zolang het lukt tot een jaar te geven… Haar ontbijt, avondeten en laatavondeten bv :mrgreen:
Gaat wel moeilijk worden aangezien kolven en van een fles drinken niet echt lukt, voor als we eens wegwillen… :think:
Eisblume, super :thumbup:
Hier al 9 maanden een meisje dat moeilijk doet met de fles (en geen haar eens ongelijk

Ik ga gewoon weg…ze vergaat niet zomaar van de honger en als ze écht honger heeft drinkt ze dus wel :twisted: alleen het hoognodige maar ze kan het dus gewoon… :roll:
Verder geven ze dan gewoon de biobimpap met bv dat mag vanaf 6 maanden dus :thumbup: je gaat het vast en zeker halen :dance:
O en Celiza eet gewoon groente fruit en brood nu hoor! :inlove:
Sas, heb je een pb gestuurd
Biebels, zou altijd kunnen he, nog geen bijvoeding, alhoewel :think:
Er zijn mensen die vragen of ik nu nog altijd bv geef (nu ik groenten en fruit geef) … ik bevestig dan en ik krijg er bewonderende blikken voor :mrgreen:
Twee collegas waren tegelijk zwanger met mij en die hebben het na een maand moeten opgeven… dus ben wel trots dan
Bij ons in Belgie krijg je als je bv geeft, tot vijf maanden na de geboorte bv-verlof, betaald… niet in elke sector hoor, maar ikke wel
@Vicky S wrote:
Bij ons in Belgie krijg je als je bv geeft, tot vijf maanden na de geboorte bv-verlof, betaald… niet in elke sector hoor, maar ikke wel![]()
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Allemaal naar België verhuizen :mrgreen:
wow, inderdaad!! :shock:
Ik heb mezelf verlof gegeven
Hard gespaard en ouderschapsverlof opgenomen tot ze 5 maanden was :thumbup:
Zou idd eigelijk zo moeten zijn en idd linken aan bv…goh ben benieuwd hoeveel moeders dan ineens wél een poging zouden wagen :silenced:
@renzosmam wrote:
goh ben benieuwd hoeveel moeders dan ineens wél een poging zouden wagen :silenced:Amen… helaas… Had het er vandaag nog met een verpleegkundige over, dat sommige vrouwen op hun werk zo’n strijd moeten voeren om te kolven of uit te leggen dat ze nog bv geven na die eerste 10 wk. na de bevalling :roll: . Ik ben iedere dag weer blij dat ik een baas heb die het prima vindt dat ik kolf, er achter staat (ondanks dat hij zelf geen kinderen heeft) en ik volgens mij ook voorbij die 9 mnd. wel door zou kunnen kolven zonder al te veel heisa v.w.b. werktijden enzo.
Ik zit me net af te vragen… hoe gaan ze dat controleren dan? :think:
Biebels, ze controleren het niet… 8) Je moet voor de papieren gaan vlak na de geboorte, dus dan geef je het nog, wat er later gebeurt…
Naar het schijnt kunnen ze het controleren in je bloed( :think: ), maar ze doen het niet… Die dokter zei toen tegen mij, hier is het papier, wel stom, want controleren kunnen we niet he…
Ben ook daarom, uit principe, wel blij dat ik het nog geef…
Jullie krijgen wel 9mnd kolfverlof, bij ons is dat tot 6… :?
6 weken bv (gisteren) :dance: :dance: :dance: :dance:
lekker doorgaan!
Joehoeeee!! Klasse hoor! :dance:
doorgaan we ook zeker :mrgreen: :inlove:
Kimmiejj… :thumbup: !
Kimmie :thumbup: :dance: :-*
IJsblume & Kimmiej, gefeliciteerd met jullie 6 weken mijlpaal! De eerste loodjes wegen het zwaarst!