:dance:
Meiden jullie zijn goed bezig!! :inlove:
:thumbup:
@annemarie69 wrote:
Babbel :thumbup: en ook leuk je eens te zien!
Ik vind het ook leuk om je eens te zien :thumbup:

En wat een mooie foto :inlove:
Babbel, wat een mooie foto, je straalt helemaal!
dames,
wat een mooie mijlpalen allemaal weer.
Babbel , mooie foto zeg!
hier ook weer een mijlpaaltje
11 maanden bv!! :dance: :dance:
nog ff en het jaar is binnen!!
voor de 11 maanden, LK!
Ik ook bijna… En dan alweer bijna een jaar, wat gaat het hard he :shock:
Ik moet er trouwens nog niet aan denken om te stoppen, dacht er laatst aan van ‘wat als dit nu een van de laatste voedingen zou zijn’ en werd er helemaal emo van.
Wat trouwens wel heel erg grappig is (ik voed altijd op ons bed). Dat ik vanavond bij de avondvoeding mijn borst aan haar liet zien van ‘kom je drinken?’ (Ze zat bij het voeteneind). en ze toen hard tegen m’n borst ging lachen (dat doet ze overigens wel vaker :think: Mijn vriend noemt mijn (.) (.) al haar vriendjes :lol: ). Vervolgens kroop ze zo hard als ze kon naar me toe en dook ze met een aanloopje op m’n (.) :lol: 8) :inlove:
elise, claire is precies zo.
als ik mijn hand er dan voor houd, dan gaat ze helemaal zoeken , waar is het nou en begint ze te lachen als ze het gevonden heeft :inlove:
Vandaag voed ik Anouk alweer 7 maanden. Wat gaat de tijd snel zeg!! Ik geniet nog steeds elke dag van de voedingsmomenten, en wil voorlopig nog niet stoppen.
Anouk krijgt nu een maandje bijvoeding en ik vraag me weleens af wat dat op den duur voor de borstvoeding gaat betekenen. Ze heeft uit zichzelf al een voeding laten vallen nu ze groente en fruit binnenkrijgt. Zo hoort het natuurlijk ook, die kleine moppies kunnen dat zelf heel goed regelen. Hopelijk blijft mamamelk voorlopig ook nog lekker genoeg
Ja hoor, wees maar niet bang Leonie zit nu nog op 2 voedingen per dag (soms 3, als ik vrij ben :mrgreen: ). Gefeliciteerd met jullie mijlpalen!
Hier vandaag ook 7 maanden!!! :inlove: Sinds deze week wel met 1 voeding kv omdat ik het niet meer red met kolven op werkdagen (niet leuk, maar kan gewoon niet anders…)We gaan voorlopig nog door!!!
He Krystle, gefeliciteerd met de 7 maanden :mrgreen: Drinkt Ymke alweer beter bij je?
:-*
Smiley & Krystle, gefeliciteerd met jullie 7 maanden!!
Mijn dochter eet overigens al erg goed fruit, brood en groente, maar is toch nog echt een borstaholic… Is nooit dol geweest om uit een flesje te drinken, maar de tuitbeker weigert ze resoluut en behalve banaan-sinaasappel smoothy uit een gewone beker wil ze niets anders drinken dan (.) . Hier zitten we dus nog op zo’n 5 voedingen per dag, af en toe 's nachts ook nog eentje.
Eergisteren is Wouter 2 jaar geworden en hij drinkt elke ochtend nog bij me. Aangezien het twee maanden geleden einde oefening leek te zijn (wat ik overigens ook prima vond hoor, maar hij heeft het zelf weer opgepakt) ben ik toch nog lichtelijk verrast deze mijlpaal te hebben gehaald. Of ik… Wouter eigenlijk.
Marion, geweldig zeg :thumbup: !!! Vind het echt super om 'langvoedsters’verhalen te lezen :inlove: .
Hier ook een klein mijlpaaltje… maandag is Tosca 6 mnd. en dus mag er bijgevoed worden. Vandaag al wat peer geprobeerd… gelukkig dronk ze eerst een flinke borst leeg :
hihihi, wat een enthousiasme! :lol:
krystle gefeliciteerd
Mar gefeliciteerd
Jassie wat ene bekkie trek tosca :mrgreen:
Mar voor jullie 2 jaar mijlpaal!
Jassie, lief hoor. En wat heeft Tosca mooie ogen :inlove:
Wat dan nog weer klein!!! Ahhhhh, wat lief, die foto van Babbel! ** zucht**
En Danielle, al 8100 gram, met drie maanden :shock: :shock: Wauw, drink jij stiekem uit de Pokonfles?? Zolang je niet bijvoedt, kan het volgens mij ook geen kwaad. Juist mooi dat hij het zo goed doet! (En jij natuurlijk ook :thumbup: )
Verder Mar, Krystle, Jassie, Smiley, LK ook weer gefelciteerd met al die mooie mijlpalen!!
:thumbup: meiden!!
Hier bijna 9 maanden :dance:
Jasia heerlijk die blik…was da?? :lol:
Jaaaaaaaaaaaaaa… een half jaar… :dance: :dance: :dance: !!! Oh, wat een héérlijk moment! En ze drinkt nog steeds 3 à 4x per dag bij mij én ze heeft al een aantal nachten doorgeslapen (ssssssssssstttt :silenced: ). Blij, blij, blij!!!
Vandaag 10 maanden :dance: :dance: :dance:
Ik geniet nog iedere dag, net als Yvar :inlove:
Anita