knap hoor jassie dat je toch het half jaar haalt
en kun je die kleine tossie ongelijk geven, :inlove: :mrgreen:
Morgen Bregje 3 1/2 jaar borstvoeding.
Wauw, 3,5 jaar alweer! :dance: Hoeveel voedingen drinkt ze nog op een dag?
's ochtends en 's avonds standaard. Nog een enkele keer 's nachts. En een heel enkel keertje overdag. Dat laatste wil ik eigenlijk niet meer, maar ze kan het zo ontzettend lief vragen. Tja daar kun je als moeder niet altijd tegen op.
voor jullie allemaal… de kleine en de grote mijlpalen… hoewel ik me aamsluit bij Sas… juist die “korte” mijlpaal zijn het mooist… het zwaarst… dus goed gedaan!!!
Gefeliciteerd met alle mijlpalen!!!
Wij vandaag 10 maanden!!! Én mevrouw eet nu eindelijk brood en een warme hap. Alleen het fruit is nog moeizaam, maar het gaat de goede kant op!!
Ze drinkt nog vijf voedingen op een dag, maar ik merk wel dat ze wat minder drinkt bij sommige voedingen. Nou ja, ze geeft het zelf wel aan. Krijg inderdaad nu wel reacties dat ik nu wel kan stoppen, nu ze vast voedsel eet en dat ze nu eigenlijk te groot wordt… :roll: Nou ja, gelukkig bepalen we dat lekker helemaal ZELF!!! :mrgreen:
@baukje wrote:
Eigenlijk zijn die eerste maanden de grootste mijlpalen. Dus bij deze gefeliciteerd!
Ow dan kan ik ook wel meedoen dan, als 3 maanden :dance: en ik geniet ervan :dance:
Anneke en Victoria: jullie ook gefeliciteerd!! :dance:
Baukje,Anneke en Victoria :thumbup: :dance: :inlove:
Victoria, ze doet het geweldig hoor aan de foto’s te zien
Anneke
Baukje :shock: geweldig joh :thumbup:
Jelmer begint een klein schrok-opje te worden. Heeft al stukjes wortel naar binnen gewerkt en vanavond een half potje wortels (moest toch op uit zo’n doos enzo, 4 maanden voeding :roll: alsof die babies geen aardappels en vlees erbij lusten ofzo, stoppen ze alleen maar een groente in een potje :wall: ) met rijstebloem erdoor (plamuurt beter ).
en morgen is hij 6 maanden :inlove: :dance:
Volgens mij voed ik vandaag 20 maanden… nog 4 maandjes en dan heb ik de 2 jaar gehaald… wauwwww dat had ik nooit durven dromen…
20 maanden! :dance: én tandemen :dance: :-*
:dance: Jelmer is 6 maanden :dance:
ook een mijlpaal voor mij :mrgreen: vandaag voor het allereerst in het openbaar gevoed!!! :inlove:
klein mijlpaaltje: Quinten is in 1 week ruim 400 gram aangekomen op mamamelk :inlove: :inlove:
Gefeliciteerd Annemarie… en Babbel… :thumbup: hele romantische foto ook, met die bloemen op de achtergrond…
Biebels… :-* :-* :-*
Babbel :thumbup: en ook leuk je eens te zien!
Baukje, Anneke, Victoria, Annemarie en Babbel :dance: Gefeliciteerd!
Elke mijlpaal is er weer een!
En ik moet hier vaker kijken, sorry voor de late felicitaties dus :oops:
Hee leuke topic dit :mrgreen: .
Ikke ook dan maar…vandaag 3 maanden :dance: :dance: :dance: . Welliswaar door een flesje
maar ben er toch heel blij mee en best wel trots op.
Geboortegewicht was 3140 gram en nu 3 maanden later weegt hij 8100 gram :shock: :shock: . De kinderarts vond dit trouwens wel te hard gaan en ze zei dat ik maar moest proberen wat minder te geven :think: :think: Maar het is toch echt zo dat ze er niet teveel van kunnen hebben? Twijfel slaat dan toch een beetje toe :roll:
Bv kun je nooooooit teveel van geven! Gewoon lekker doorvoeden hoor! :-* Gefeliciteerd met je mijlpaal!
Allemaal gefeliciteerd met jullie mijlpalen en even specifiek…
voor Faizaa… 2 jaar binnenkort, én tandemen, kanjer :thumbup: !
En Babbel, wat een schitterende foto :inlove: !!!
Danielle, neeeeee, te veel bv kan écht niet. Jij hebt gewoon supermelk, of het nou uit een flesje gedronken wordt of niet, 't is toch jóuw melk :-* !