bv-mijlpalen topic

Gefeliciteerd met je mijlpaal!!! :dance:

Aha Boogschutters zijn ook ‘‘apart’’ ja :wink:

10 maanden :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance:

Bijten :twisted: :roll: :x :thumbdown:

Ik heb laatst uit reactie in haar wang geknepen :o

Ze ging heel hard huilen en heeft tot nu toe niet meer gedaan :oops:

Bij Renzo heb ik dat ook 1x gedaan…die heeft ook maar 1x gebeten :shifty:

Was echt uit een reflex :shifty:

ruzie als je langer dan een jaar BV wilt geven???

Bij Mirte heb ik het 18 maanden gedaan. Heb ik nooit een geheim over gemaakt bij vrienden en familie, maar bij minder bekenden vertelde ik het inderdaad niet zo snel!

Ik heb er destijds ook nooit over nagedacht om het zo lang te geven hoor! Alleen toen ik wilde stoppen rond 10 maanden, heb ik een postnatale gekregen ivm de hormoonverandering, dus ben ik maar snel weer begonnen!

Tot uiteindelijk Mirte met 18 maanden zelf niet meer wilde…

Maar gelukkig heb ik de volgende dus alweer aan mijn borst hangen… mijn mini-mijlpaaltje voor haar: 12 weken!!! :dance:

Mini? Ik vind 'em maxi hoor! (ja, je moet het niet vergelijken met 18 maanden, maar ik vind het een :clap: waard!!)

Hier heb ik heel duidelijk gemaakt in de familie dat ik tot minstens een jaar ging voeden.

En ze doen er helemaal niet moeilijk over. Af en toe krijg ik wel verwonderde commentaar als van: bijt ze nog niet? En heb je nog pap?

Maar dat is het dan ook.

Stiekem zoek ik wel langer dan een jaar te voeden, maar dat weet nog niemand :wink:

En 12 weken is inderdaad een heel mooie mijlpaal!! :clap:

Raar eigenlijk dat je je toch ongemakkelijk voelt en excuses probeert te bedenken als je het er met mensen over hebt.

Ik betrapt mezelf er altijd op dat ik zeg: Maar tot het jaar mag ze toch nog geen koeienmelk, dus dan zou ik kunstvoeding moeten kopen…

Net of ik een geldig excuus nodig heb om bv te geven…

En dat terwijl ik het doe omdat ik het gewoon leuk vind en er van geniet…

Hier volgens mij ook een mijlpaaltje:

Ik geef langer bv dan dat ik zwanger geweest ben :mrgreen:

Liefs Pinot

Die is ook bijzonder Pinot!! :lol: :clap:

11 maanden :dance:

Leonie drinkt nog maar 1 echte voeding, de ochtendvoeding, en daarnaast probeer ik haar nog 2 keer de borst aan te bieden, maar die vindt ze niet meer zo interessant… Na de vakantie (21 aug.) krijgt ze alleen nog bv voor en na mijn werk, dan gaat ook de lunchvoeding er af. Maar ik merk nu al dat het afbouwen veel te snel gaat! Ik hoop dat we die ochtendvoeding in ieder geval nog een tijdje mogen houden, die is zo gezellig, lekker in bed, half slapend… :pray:

Cyra :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: Top 12 weken die zijn alvast binnen :wink:

Pinot…die is zeker ook mooi :mrgreen: ik ben er bijna…Celiza is met 39+1 geboren dus nog even en ik heb ook langer bv gegeven dan ik zwanger ben geweest :lol:

8)

Biebels!!

YEAH babé!! :dance:

Je doet het tóch nog steeds meis…knap hoor!!

Jij bent ook een doorzettertje!

Leeuwtje hé :mrgreen: :wink:

En die banner is goed… :lol: 11 is gekken getal :shifty: :silenced: :angel:

Hahaha hier geen excuus hoor voor de bv…vind dat eerlijk gezegt eerder dat dat andersom ‘‘moet’’ :shifty: waarom geef je kv als je (.)(.) het evt. ook zouden kunnen en misschien wel ‘‘beter’’ is zelfs :wink:

Wél idd veel vragen over haar tandjes en doet het geen zeer en nóg steeds bv joh?!

Maar goed ik geef liever mijn geld aan iets anders uit dan kv zeg ik dan :mrgreen: iedereen weet dat ik graag kleertjes koop dus dan moeten ze wel lachen 8)

En ze vragen nu steeds hoe lang gaf je Renzo ook alweer?

10 maanden…

O ja

Maar dan zeg ik nu gelijk…ik denk wel dat Celiza langer gaat krijgen als zij dat ook wil :angel:

Om vragen straks weer even voor te zijn :mrgreen:

@renzosmam wrote:

Maar dan zeg ik nu gelijk…ik denk wel dat Celiza langer gaat krijgen als zij dat ook wil
:thumbup: … en gelijk heb je. Bizar eigenlijk, dat bv zo verdedigd moet worden tegenover sommige buitenstaanders :think: . En verder voor alle andere mijlpaaltjes de afgelopen weken: dik :clap: :thumbup: :-* !

19 maanden vandaag :inlove:

was laatst op bezoek…dat tom maar snel van de borst moest afwennen "want dat kon ie mij toch niet aandoen :eh: :roll: "

:wall:

Ja, wat hebben we het toch zwaar hè, met die terroristjes aan de (.) :wink: :mrgreen:

:mrgreen: parasietjes zijn het en die van mij beginnen al met het “eten” van 5kg mama aan het begin van de zwangerschap 8) (mij hoorde je niet klagen over snel aankomen :wink: )

Biebels en Guusje :clap:

nog 9 dagen en dan hebben we hier de 6 maanden te pakken…

geen grote mijlpaal,maar vandaag 1 maand bv :mrgreen: :dance:

Eigenlijk zijn die eerste maanden de grootste mijlpalen. Dus bij deze gefeliciteerd!

@kimmiejj wrote:

geen grote mijlpaal,maar vandaag 1 maand bv :mrgreen: :dance:

Ben je mal!!!

Dat is de GROOTSTE!!! juist!!

Die eerste tijd met stuwing,leren happen van de beeb en evt. dingen als spruw krampjes en de nachtvoedingen…dat zijn juist de ‘‘zwaarste’’ dingen dus hele grote mijlpalen!!!

Dik :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: voor jou mop!! :thumbup:

Echt geloof me…hoe langer je het doet des te makkelijker het wordt :wink:

Toch krijg je een :clap: :dance: van me hoor!! Van harte met jullie mijlpaal!!

en dat er maar vele maanden mogen volgen :thumbup:

2 dagen terug hier het mijlpaaltje “fruithap”, maar kv heeft ie nog steeds niet gehad :dance: De 6 maanden komt in zicht!

Kimiejj… fantastisch hoor :clap: :thumbup: !!!

Zucht… hier nog een weekje en dan toch het half jaar gehaald… niet te geloven. Die voedingen vervangen door kv schiet trouwens niet op. Tossie wil alleen maar tiettie… :oops: :wink: :inlove: .