bv-mijlpalen topic

:clap: :dance: voor alle mijlpalen!!

Hier vandaag alweer 9 maanden… zucht… waar blijft de tijd…maar het gaat nog steeds super! Morgenvroeg op vakantie, ben erg benieuwd hoe ze het daar gaat doen. Vandaag stak ze haar neus echt overal in :mrgreen:

Fijne vakantie Anneke! 9 maanden… :clap:

ik kan nog een mijlpaaltje toevoegen: Jelmer zijn eerste tand komt eraan :shifty:

Anneke 9 maanden :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance:

Annemarie dat was ook een mooie!5 maanden én 11 jaar samen :inlove:

En een tand :shifty:

Ik hoop dat hij niet ontdekt wat hij daarmee kan doen…Renzo deed het ooit 1x en nooit meer…Celiza heeft me al een paar keer gebeten :thumbdown:

Vandaag 6 maanden!! Ik ben trots op mezelf en mijn meissie!!!

en terecht!

hier 11 maanden vandaag. Geen grote mijlpaal want het jaar moet natuurlijk nog volgen. Maar toch :smiley:

zo is het, top hoor meiden :thumbup:

Helemaaaaaaaaaaaaal superrrrrrrrrrrr :thumbup:

6 maanden :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance:

11 maanden :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance:

Jáááááááááá… 5 maanden vandaag… blij, blij, blij!!! De long- en KNO arts complimenteerden me deze week dat Tosca nog volledige bv krijgt, én hebben aangegeven hun (medicatieve) behandelingen pas te beginnen zodra ik er mentaal achtersta om de bv af te bouwen. Dus nog zéker een maand bv en dan evalueren we weer :dance: ! Dat half jaar gaan we misschien gewoon halen :pray: :dance: !!!

Nu snel spullen inpakken… vanavond op vakantie… ik ga jullie missen, tot over 2 weekjes :-* :-* :-* !

Hee, fijne vakantie, en van harte met jullie mijlpaal! Als je flink ontspant in de vakantie :wink: is die maand zo om!!

Jassie dubbel :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: voor jou en je eigenwijze koppie :mrgreen:

Fijne vakantie!!

:-*

Jassie :clap: geweldig! En toch lekker zo die support van de artsen! Fijne vakantie en dan is die 6 maanden zo in zicht!

:clap: :clap: :clap:

Voor de mooie weer!

Zijn er trouwens ook mensen die echt bewust voor de (tenminste) twee jaar zouden willen gaan?

Ik zie mezelf ook wel al met een peuter aan de borst :inlove:

Nog maar niet tegen de schoonouders vertellen :mrgreen:

Mijn grens ligt nu nog bij een jaar, maar dat is al over anderhalve maand :shifty: Johan wil dan het liefst afbouwen, maar ik probeer hem aan het idee te laten wennen dat Leonie en ik nog even door willen gaan. Ach, we zien wel. Alles na een jaar is mooi meegenomen, had eigenlijk nooit gedacht dat ik zo ver zou komen! :inlove:

Mijn man heeft daar eigelijk hier niets over te zeggen :think:

Ik zie wel wat we halen…

Renzo was 10 maanden…

Nu wil ik wel langer als Celiza dat ook wil :inlove:

Iig vandaag 8 MAANDEN!!! :dance:

Maar als ik zeg ‘daar heb jij niks over te zeggen’, dan hebben we geheid ruzie 8)

Feli met je mijlpaal!!! 8 maanden is :thumbup: :inlove:

Wat voor Sterrenbeeld is hij?!

Ram?

:mrgreen:

boogschutter :slight_smile:

:dance: en weer een mijlpaal, :thumbup: Sas.

Hier een mijlpaal van een andere orde; ik ben vandaag al 3x gebeten :evil: als ie dat volhoudt is het gauw uit met de pret. Kl*re wat doet dat zeer :wall:

10 maanden borstvoeding!!!

En we gaan nog lekker door… :lol: :inlove: