petje af-smiley en dan maar op naar de 8 maanden!
Houd niet alle mijlpalen meer bij :oops:
Maar wil iedereen (alsnog? ) gefeli wensen met zijn/haar mijlpaal!! :-*
Gisteren niet geinternet, maar : 9 maanden (en 1 dag) bv!! :dance:
En dochter en ik hebben er nog steeds niet genoeg van, dus we gaan nog lekker door! :inlove:
(misschien was dit wel een apart topic waard, maar omdat het hier zo makkelijk ging en gaat ben ik daar te bescheiden voor :mrgreen:
Over 3 maanden mag ik van mezelf wel een apart topic openen 8)
Yesssssssssssssss 9 maanden!! :thumbup:
Heerlijk hoor!
Je mooie meisje doet het echt goed!!!
En jij ook!
Joehoeeeee, al weer zo’n mooie mijlpaal!!! :dance:
goed hoor! Op naar het jaar (en je eigen topic
)!
mijlpaaltje van een andere orde: ik geloof dat hier langzaamaan weer duivels te bekennen zijn. Yeah, daar zat ik na ruim een jaar zonder echt op te wachten :liar:
Weet iemand of zoiets nog invloed heeft op mijn productie en op gedrag van Jelmer? Als dat invloed heeft kan ik het tenminste daarop afschuiven dat hij de laatste paar nachten weer wat vroeger wakker is :roll:
De productie weet ik niet… maar gedrag van Jelmer wel… je melk smaakt dan ook anders dus misschien vindt hij het dan niet/minder lekker… en zal hij tijdens die periode ook minder drinken…
Hier heeft de menstruatie nooit een invloed gehad op de producitie of het drinkpatroon.
@annemarie69 wrote:
mijlpaaltje van een andere orde: ik geloof dat hier langzaamaan weer duivels te bekennen zijn. Yeah, daar zat ik na ruim een jaar zonder echt op te wachten :liar:
Weet iemand of zoiets nog invloed heeft op mijn productie en op gedrag van Jelmer? Als dat invloed heeft kan ik het tenminste daarop afschuiven dat hij de laatste paar nachten weer wat vroeger wakker is :roll:
Dat heb ik wel vaker gedacht dat de :twisted: :twisted: :twisted: weer kwamen maar tot op heden nog niks :dance:
Lekker veel aanleggen…dan maak je veel hormonen aan die het ‘‘tegenhouden’’

Zo Sas, bof jij even met het uitblijven van die duivels :thumbup: .
Yeah, ik ben happy :dance: vanochtend weer voor de keuring geweest;
vorige keer was 5 weken geleden: 6090 gr en 61,5cm
vandaag: tromgeroffel 6690 gr en 65 cm :dance:
hij laat volgens de wijkverpleegkundige een prachtige bv curve zien en ze was dan ook erg tevreden! Voorlopig leggen we de “lat” op de 5 maanden en ik begin stiekum al hoop te krijgen dat we de 6 ook nog wel gaan redden Dan krijgt Minke haar verjaardag (15 aug, dan is Jelmer dus net 6 maanden) een extra feestelijk tintje
knapperts
morgen 18 maanden :shifty: :dance: :inlove:
Ik ben het toevallig nu voor de tweede keer (nog onregelmatig dus), maar merk er eigenlijk niets van in mijn ‘productie’ (rare term eigenlijk, als ben je een melkfabriekje :mrgreen: ).
Guusje: (ben de naam Heksje alweer bijna vergeten, dat gaat snel zeg :think: ) :dance:
Annemarie, :thumbup: voor Jelmer!
Vergeet ik helemaal mijn 10-maanden-mijlpaal te vieren! :doh:
Bij deze dan :dance:
en ik zeg direct ook BYE BYE KV, want ik heb vakantie!! :dance: Zes weken lang lekker zelf voeden :inlove:
Yessssssssssssssssssssssss Bianca :mrgreen:
Toppie én 10 maanden én lekker zelf voeden!!
:dance: :dance:
:dance:
:-*
:dance: Jaa, wat fijn Bianca, wat zullen jullie genieten van je vakantie!
Nu alleen nog het zomerweer en dan fijn buiten in het zonnetje/op een terrasje voeden… :dance: 8)
Iedereen met een mijlpaal gefeliciflapstaart!!! :dance:
Wij gaan morgen onze 20 maanden mijlpaal beleven :inlove:
:dance: voor al die mijlpalen!
Geweldig hoor al die mijlpalen!
Hier onze mijlpaal ;voor het eerst logeren bij oma (dus een avond en een ochtendvoeding overslaan) achter de rug. Het ging echt prima. Het viel mij alleen tegen dat dat na 3 jaar en 5 maanden voeden twee voedingen overslaan al gelijk zoveel stuwing geeft (was al weer helemaal vergeten hoe lastig dat kon zijn).
Mijn opzet om langzaam te stimuleren richting afbouwen zet nog niet echt zoden aan de dijk. We houden het dus gewoon nog maar een tijdje op twee voedingen en zien over een paar maanden wel weer.
baukje, da’s wel een bijzondere mijlpaal hoor! Toch knap dat ze nu een nachtje uit logeren is geweest. Weten jullie en zij in elk geval dat het kan. En dan verder maar lekker doorgaan
Morgen hier twee mijlpalen:
Jelmer is 5 maanden
Peter en ik zijn 11 jaar samen :inlove:
en we leggen de lat nu op 15 augustus; dan is Jelmer 6 maanden (en toe aan zijn eerste hapjes hopelijk ) en Minke wordt dan 2 :shock: :inlove: