bv-mijlpalen topic

OK lekkere tip van het CB weer :evil:

Nou die 5 dagen heeft het geduurd voor hij eindelijk doorhad hoe het moest :doh: (en mama ook trouwens :shifty: )

Jassie, kolven heb ik nog niet weer een hele dag hoeven doen omdat Jelmer gister koorts had en dus niet naar het kdv is geweest. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen!

@nneke, het is toch zo dat bijvoeding niet voor niks BIJvoeding heet en niet HOOFDmaaltijd :think: ? Wat een vreemd advies. Je begint na een aantal maanden (6 Ã 9) toch langzaamaan met BIJvoeden en de bv blijft toch de belangrijkste voedingsbron…? Dacht ik tenminste… weer zo’n super cb advies misschien :roll: :liar: . Niet rot voelen hoor, je zou een dik vet compliment van ze moeten krijgen dat je tot de vrouwen behoort die lang voedt :thumbup: !

Annemarie, ah gossie, beterschap voor hem :-* !

hoe ist met jou dan?

@@nneke! wrote:

hmm, tijd om ook eens wat anders ernaast te eten, kreeg op het cb een rotadvies… haar laten “uithongeren”, dus voedingen afkolven en NIET geven, zodat ze wel groente en fruit gaat eten… :shock: :cry: :shifty: ik voel me helemaal rot na die tip…)

:shock: :doh: :hand: Ronduit schandalig, die “tip”!!! Ik kan me voorstellen dat je je helemaal rot voelde, zeg… Maar dat is echt not done hoor, laten uithongeren en een kind op die manier dwingen om iets anders te eten. Tjonge zeg, ik vind dat echt een flinke klachtenbrief waard :evil:

Ik geloof ook niet dat het gaat werken, zoals ik ook al schreef bij “bijvoeding”, hoe zit dat dan met vocht? Want ik denk dat ze dus echt niet ineens wél groente en fruit gaat eten. Dan krijgt ze dus helemaal niks :eh: :snooty:

Eigenlijk ben ik allang blij dat ze bv krijgt, voor mijn gevoel krijgt ze dan ondanks dat ze geen bijvoeding neemt, toch de belangrijkste stoffen binnen.

Dinsdag moet ik naar onze “eigen” cb-arts, ben erg benieuwd wat die zegt, maar ben nu iig voorbereid en zal ook duidelijk maken dat ik absoluut mijn kind niet ga laten uithongeren. Wat een idee hè?!?!

anneke, ik vind het ook een achterlijke ‘tip’…

Heb wel mijlpalen… :mrgreen:

we zijn de 5kg grens gepasseerd!!! En de dames zijn nog niet eens 2 maanden!! :thumbup: :thumbup: :inlove:

En zaterdag alweer 8 weken bv en tis nog niet eens op… :dance:

Petje af hoor! Ik vind het al heel wat om er 1 te voeden, laat staan 2 :clap:

@famkegb wrote:

anneke, ik vind het ook een achterlijke ‘tip’…

Heb wel mijlpalen… :mrgreen:

we zijn de 5kg grens gepasseerd!!! En de dames zijn nog niet eens 2 maanden!! :thumbup: :thumbup: :inlove:

En zaterdag alweer 8 weken bv en tis nog niet eens op… :dance:

Correctie…En zaterdag alweer 8 weken en het is nog langngngngngngngngngngngniet op :mrgreen:

:clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance:

Wow, wat een mooie mijlpaal Famke!! :inlove: :inlove:

Anneke: … geen woorden voor dat advies… :doh:

Leonie bijt… is dat ook een mijlpaal? :shifty:

AUWIE Jelmer doet dat ook, neemt me gewoon in de kaakklem :evil: (maar heeft dus nog geen tandjes gelukkig)

Ik ben blij dat ik kolf hoor ik net.

mijn kolf bijt niet en zal nooit tandjes krijgen :mrgreen: :mrgreen:

hahah Famke

hier mijn mijlpaal: Calire krijgt nu negen maanden BV :dance:

en we gaan nog ff door…

hier ook geen bijtertje

Claire heeft nog geen tanden :mrgreen:

:dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance:

Voor Laura en Claire!!!

Enuh Famke…whahahhahahahahahhahahhah jij bent echt de leukste thuis :mrgreen:

Hier wel een tand…en al gebeten ermee…heel hard AUW gezegt…schrok zich rot…tot nu toe niet meet gedaan 8)

ik dreig dan dat ze de (.) niet meer krijgt en dat ze dan aaaaaaaaaaaaltijd de fles moet (en daar is ze echt niet gek op) :lol:

sjee Sas,

jouw dochter is goed opgevoed!!! Ik wilde dat mijn dames zo goed luisteren!

:mrgreen:

Laura :thumbup:

:dance: ik heb vanochtend 200 gekolfd :dance:

@famkegb wrote:

sjee Sas,

Ik ben haar al bijna 7 maanden aan het opvoeden hé…

Jij pas 7 weken…

Komt goed 8)

:mrgreen: :wink: :-*

@renzosmam wrote:

@famkegb wrote:
sjee Sas,

Ik ben haar al bijna 7 maanden aan het opvoeden hé…

Jij pas 7 weken…

Komt goed 8)

:mrgreen: :wink: :-*

gelukkig maar, ik begon me al zorgen te maken. Ze luisteren nooit als ik ze roep. Ze doen alleen maar wat ze zelf willen. slapen als t hen uitkomt, de hele dag door… 's Nachts dan weer nachtbraken…

Ik was al bang dat ze zouden opgroeien voor galg en rad…

Omdat ik morgen aan het werk ben en dus niet kan KOK’en vier ik het nu alvast een beetje… Tosca krijgt morgen 4 maanden borstvoeding :dance: !!! En jullie weten niet half hoe blij ik daarmee ben. Iedere maand die voorbij vliegt ben ik zoooooo trots op m’n meisje en een beetje op mezelf, dat ik tegen alle verwachtingen in toch maar mooi 4 maanden op de teller heb staan :wink: :mrgreen:! Ik geniet soms zelfs van de nachtvoedingen die ze nog vraagt :lol: (nog wel :wink: ). Blij, blij, blij!!!

En als extraatje heb ik vandaag voor het eerst 270 cc gekolfd in één keer. Wist niet wat ik zag, hahaha. Zou ik nog ooit een kolver à la superSas worden… :wink: ???

Gefeliciteeeeeeerd met deze mijlpaal!! :-*

Jeeeee Jassie :clap:

(270cc :shock: daar kan ik alleen maar van dromen…)