@faizaa wrote:
Mats, hij IS er nog steeds he Hanneke… jij, jullie flikken t em nog steeds… wees er maar trots op…
Yep... still here! :mrgreen:
@faizaa wrote:
Mats, hij IS er nog steeds he Hanneke… jij, jullie flikken t em nog steeds… wees er maar trots op…
@tantetoe wrote:
@faizaa wrote:Tara :inlove: drinken op schoot in het zonnetje… zaaaalige foto… :inlove:
Uiteindelijk ook een heel speciale… net voor de laatste keer BV gegeven… het is ineens op… Tara mega ontevreden, weigerend… en na BV nog dik 120 willen drinken…
slik… maar wel trots op de periode
@Hanneke25 wrote:
@faizaa wrote:
Yep... still here! :mrgreen:
Mats… geniet lekker!!! Super dat het zo goed gaat
Bewijsje dat Mats nog steeds bij me drinkt! (Gaat ook redelijk goed de laatste tijd, het bijvoeden lijkt steeds iets minder te worden)
:inlove:
Tevreden!!
Hier alweer bijna 7 maanden! :inlove: :inlove:
ja…ik vind het heerlijk om helemaal in de kussens te zitten als ik voed :shifty: en het liefst nog met een boek erbij :roll: :lol:
Bijna alle poppen en knuffels hebben inmiddels al borstvoeding gehad. :inlove: :inlove:
Zo ook de favo knuffel van Rhodé…ze ziet een beetje pips, maar ze was ook echt niet fit…
:inlove: :inlove: Wat lief!! Mooie meid is Rhodé zeg!
Hanneke :thumbup:
Rhodé, mooie foto’s, vooral van het begin :inlove: . En dat drinken met die beer, en dan vooral het boertje :inlove: . Kindje van mijn zus (2,5) zegt altijd als ik of mijn zus bv geeft: Uit de buik dinken? En dan zeg ik zo plat als kan: Nee, hij drinkt uit de TIET! Ook haar poppen krijgen overigens bv.
En nog even een filmpje van Jade :inlove:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5100700356568884926&hl=nl
Zo die Jade drinkt echt goed!!! :thumbup:
Thanks, is zo heerlijk om haar zo te horen drinken. :inlove:
Dat kan ik mij voorstellen. Ik hoop ooit Mats nog zo te horen drinken!
Jaaaaaaaa ook ik mag lekker showen!! Hier mijn Daimy en een stukje ikke.
:inlove: wat lief en klein en zo :inlove:
Ik moet nodig nog een foto maken, voor hij er definitief mee stopt (drinkt nu 2 keer hooguit op een dag)
Aaah 't blijft zo mooi hé!! :inlove: :inlove:
Cas, vandaag :inlove: :thumbup: :
Heb weer heerlijke “babbies” voorbij zien komen :inlove: Het blijft een mooi iets om te kunnen geven bv en ook leuk om naar te kijken :lol: Jonathan is vandaag precies 7 maanden en helaas komen er geen volledige voedingen meer uit Tot 5,5 maand was het praktisch volledig, maar eenmaal met de fles erbij ging het echt heel rap achteruit en nu is het sinds een week of 2 echt nog een beetje druppelwerk… Ik kan hem er wel ff mee rekken, maar niet meer zijn volledige honger stillen en dat doet me wel wat zeer in mijn hart moet ik zeggen Maar hij groeit goed en heeft toch een mooie periode volledig bv gehad en ik ben zo blij dat ik dit heb mogen meemaken, dat intieme, dat speciale dat alleen hij en ik saampjes hebben/kunnen, dat pakt niemand me meer af :inlove: En zo af en toe 's morgens om 5 uur a half 6 liggen we nog gezellig buik aan buik in bed terwijl de rest nog in diepe rust is :inlove:
Hoer nog 3 fotootjes die ik wil delen met jullie
Ik ben zo trots!!
:inlove:
Bij mijn eerste heb ik tot 4 maanden de BV gekolfd in een flesje gegeven, dit omdat mijn eerste kereltje 6 weken te vroeg was geboren en daardoor een sonde kreeg waarna hij later de borst niet accepteerde…
In ieder geval heeft hij wel enkele maanden mijn bv gehad…
NU, ben ik zo blij dat mijn 2e kleine ventje het zo goed doet aan de borst!
Famke, heerlijk he als je het bij je 1e niet hebt kunnen doen, om het nu dan zo gezellig te kunnen hebben met je 2e :inlove: Hier hetzelfde verhaal, alleen heb ik het kolven met 6 weken voor gezien gehouden, er kwam nagenoeg niets meer uit Nu heb ik gelukkig een hele tijd volledig live kunnen voeden en ik kijk er met heel veel plezier op terug :inlove: Hoop dat jij ook een mooie bv-tijd tegemoet kunt zien :thumbup: Ennuh, nog gefeliciteerd met de geboorte van je mooie manneke :inlove: