bv foto momenten met elkaar delen deel 2

Geweldige foto :inlove: :inlove: :inlove:

die is echt mooi :inlove: :inlove:

Boven op een heeele hoge berg in Frankrijk. Tara drinkt al ruim een maand alleen ochtend en avond BV, overdag 1 fles, maar hier trok ze ineens overduidelijk mijn hempje naar beneden… resultaat:

Niet al te duidelijk… maar wel een bijzonder moment

Mooi hè, dat ze dat zelf gaat roggelen :wink: .

Ik vergeet zo vaak foto’s te maken van die momenten. Moet hub geloof ik vaker de opdracht geven.

:inlove: Lief hoor!!

En Femke, ik maak bijna alle bv foto’s altijd zelf :wink: Gewoon van boven en opzij :wink: Als ik het aan Tim moet vragen dan krijg ik meestal toch niet de foto’s zoals ik ze wil :silenced: :shifty: Ga binnenkort toch nog eens ff kijken of mijn moeder een paar mooie kan schieten, die fotografeert ook voor de hobby :thumbup: Het is bijna op en wil eigenlijk nog graag een paar hele mooie foto’s ervan :inlove:

Ons Jade aan de borst :inlove: :inlove: :inlove:

We mogen al een slabbetje aandoen, want soms loopt de melk eruit langs haar mond en zijn we beiden gedoopt. :lol: :lol:

:inlove: :inlove: :inlove:

Kim, op de één of andere manier lukt me dat niet, dan maakt de flitser de foto veel te bleek, zonder flitser lukt het al helemaal niet.

Oh wat een lekker moppie is Jade :inlove:

Jammer Femke, ik doe het namelijk ook zonder flits, maar heb dan wel genoeg licht van de lamp in de woonkamer of van natuurlijk buitenlicht. Bijna alle foto’s die ik hier geplaatst heb heb ik namelijk zelf zo gemaakt. Maar dan moet je hub dus ff vaker charteren :lol: Ik wil namelijk meer Ralf zien :inlove: :lol:

Ik zal het eens proberen zelf met daglicht, ga ik gewoon recht voor het raam zitten, kan de rest van het dorp ook meegenieten :mrgreen: .

Oh Inge wat liefff die Tara!! :inlove:

ja schattig he… ze leek ineens weer een beetje klein hihhihi

(totdat ze erna weer de hele tijd stond en wilde tijgeren…)

Gisteren 3 maanden borstvoeding! :dance: :inlove:

Dat verdiend een foto’tje! 8) :-*

Leuke foto’s allemaal :inlove:

Way the go Bieke :dance: en wat een heerlijk plaatje weer :inlove: :inlove:

Wat een heerlijke fotootjes weer! :inlove: :thumbup:

Hier mijn Matsje nog eens:

Hier mijn zoontje Mika nu 1 jaar en 3 weken oud,hier precies 12 maandjes bv,mijn mijlpaal dus :D :wink:
Ik geef nog steeds bv :D

Zo ziet mijn ventje eruit dankzij mijn slagroom :) :D

groetjes Bianca

Oh Hanneke, wat een lieve foto’s :inlove: :inlove: Lekker ding is Mats :inlove: Zo schattig blijft dat met die handjes zo om je borst :inlove:

Bianca, jij hebt idd echt lekkere slagroom :thumbup: Ik heb toevallig dus gisteren zo’n zelfde foto gemaakt, Jonathan slapend aan de borst met de tepel half op zijn lipjes hangend :inlove: :lol: :lol: Zal hem straks ook ff plaatsen :wink: Wel super hoor dat je al zo lang bv geeft :thumbup: :clap:

Cas, mijn zwak… mooie man… mr blue eyes… :inlove:

Mats, hij IS er nog steeds he Hanneke… jij, jullie flikken t em nog steeds… wees er maar trots op…

Mika waaaaaaaaaaaaaaaaaah… spekkiesss… lekkerrrr… prachtige foto die zwart wit, gewoon echt prachtig…

Tara :inlove: drinken op schoot in het zonnetje… zaaaalige foto… :inlove:

Jade, het nieuwekomertje… toppie meis… en nu al een slabbetje… die kleine gulzige dame :inlove:

@faizaa wrote:

Tara :inlove: drinken op schoot in het zonnetje… zaaaalige foto… :inlove:

Uiteindelijk ook een heel speciale… net voor de laatste keer BV gegeven… het is ineens op… Tara mega ontevreden, weigerend… en na BV nog dik 120 willen drinken…

slik… maar wel trots op de periode